İYİ OKUMALAR 😘
Çünkü biliyorum ki birbirimize attığımız her adım bizi mutluluğa daha çabuk götürecek.
🖤🖤🖤🖤
Kıçım uyanmam için bağırırken gözlerimi araladım, bedenimi koala gibi sarmalamış mışıl mışıl uyuyan minho'ya baktım.
"Minho uyan " yeni uyandığım için sesim boğuk çıkmıştı, küçük bir kedi yavrusu gibi mırıltılar çıkarıp uyumaya kaldığı yerden devam etti, kıçım ağrıdığı için zaten agresifim bide uyanmaması sinirimi daha çok bozmuştu "Kal lan sabah oldu" diye bağırdım.Şaşkınlıkla gözlerini açsa da tekrar kapatıp "günaydın öpücüğümü almadan kalkmam" dedi. Sinirle "lan zaten kıçım çok ağrıyor bide senin sabah öpüçüğünle ve devamıyla hiç uğraşamam" dediğimde gözlerini açıp yatakta oturur pozisyona gelip hala uzanık olan beni inceledi "çok mu ağrıyor? Özür dilerim canını yakmak istememiştim" yüzündeki ifade başta yumuşamamı sağlasada kendimi toparlayıp "biraz yavaş olsaydın bu kadar ağrımazdı, önce hayvan gibi şey yapıyon sonra özür diliyorsun " tüm sitemimi dışarı vurduktan sonra rahatlıkla yüzüne baktım.
Alaycı bir gülümsemeyle "pardonda dün gece daha hızlı olmam için çığlık atan kimdi acaba? " dediğinde o dakikalar aklıma doluştu "her neyse duş alıp kahvaltı yapalım bu gün bizimkileri çağırıcaz çok işimiz var oyalanmayalım" diyerek lafı çevirmeye çalıştım ama o bunu anlayıp küçük bir kahkaha bıraktı.
Yataktan kalktı yeni fark ettim de üzerinde sadece baksır vardı en azından o vardı bende o bile yok, anadan doğma çırılçıplağım. Bana doğru ilerlerken "hadi bakalım güzel bebeğimi temizleyip karnını doyuralım " cümlesini bitirir bitirmez beni kucağına alıp banyonun yolunu tuttu.
Beraber masum bir duş aldıktan sonra giyindik. Yine minho'nun kucağında yerimi alırken mutfağa indik o kahvaltı hazırlarken bende akşam için Jeongin'i arıyordum
"alo" sesinin bu kadar enerjik gelmesi beni daha da mutlu etmişti.
"naber velet?" şuan göz devirdiğine yemin edebilirim. "iyidir hyung senden? "
hiç beklemeden "iyiyim, şuan nerdesin?" diye sordum
"evdeyim hyung odamda oturuyorum, birşey mi oldu? " diye sordu
"Hayır olmadı, aslında bakarsan oldu"
"Bir dakika ben hiç birşey anlamadım oldu mu? Olmadımı?"
"Oldu ama kötü birşey değil tam tersine çok güzel bir şey oldu zaten o yüzden aradım"
"Hyung heycanlandırmayı bırak da anlat ne oldu"
"Minho o karanlık işleri bıraktı bizde bu akşam hep birlikte kutlayalım dedik yani bu akşam bizdesiniz "
"Hyung bu çok iyi bir haber sizin adınıza çok mutlu oldum, merak etme babamlarla akşam kapınıza dayanırız eminim onlarda çok mutlu olucaklar"
"Bende öyle düşünüyorum ha bu arada sevgiline söyle oda gelsin"
"Hyung biz hyunjin'le sadece arkadaşız"
"İsim vermemiştim ki!"
"Yaa hyung"
"Her neyse felix'e söyle onlarda gelsin, saat 7 de burada olun "
"Senin davet etmen gerekmiyor mu? Neden bana yüklüyorsun işini?"
"Çünkü ben açım ve yemek yicem ama sen yatağında boş boş oturuyorsun bir işe yara en azından, kapatıyorum by" bişey demesine izin vermeden yüzüne kapattım.