🖤0.5🖤

2.6K 278 111
                                    

İYİ OKUMALAR 😘

Benim aklımda isetek bir düşünce vardı,  hyung umarım aptalca bir karar verip bu  saçma şeyi kabul etmezsin....

🖤🖤🖤🖤

HYUNJİN'DEN

Uzun ve dar koridorda sinirle soluyarak yürüyordum, minho hyungun kapısına gelince çalma gereksimi duymadan hayvan gibi daldım içeri.

Masasında rahatça oturmuş bana 'ne var amk? ' bakışlarını gönderirken karşısındaki sandelyeye oturup sesimin sert çıkmasına özen göstererek konuşmaya başladım "böyle anlaşmamıştık hyung, ona zarar vermiyeceğini söylemiştin." dediklerimi fazla takmadan elindeki dosyayı inceliyordu "öyle yapıcaktım ama dün akşam çok sinirimi bozdu..." başını kaldırı benimle göz teması kurdu "...dili çok uzamış bende bir uyarı verdim hem böylece daha inandırıcı oldu" kaşlarım daha çok çatılırken sinir seviyem had safhalara çıkmıştı bile.

"Hyung  seni ilk ve son kez uyarıyorum bir daha böyle bişey olursa sonuçlarına katlanmak zorunda kalıcaksın " benden böyle bir cümle beklemiyor olacaktı ki yüzünde küçük bir şaşkınlık belirdi ama saniyeler sonra onuda kaşları çatılmıştı "Beni tehtit mi ediyorsun? " diye sordu "nasıl anlıyorsan?" yüzüme samimiyetten tamamen uzak bir gülümseme yerleştirdim.

Küçük baş hareketiyle beni onayladı "tamam bu seferlik senin istediğin gibi olsun zaten ondan daha önemli meselerim var " dedikten sonra masadaki dosyayı tekrar aldı. Bir kaç dk onu inceledikten sonra aklımdaki soruyu yönelttim "hyung, jisung kabul etmezse ne yapıcaksın? " diye sorduğumda başını kaldırım tekrar göz göze gelmemizi sağladı "kabul edicek" kendinden emin bir şekilde söyledi "diyelim ki kabul etmedi, B planın var mı? " diye soruyu yeniledim "o kısmı hiç düşünmedim"  dedi sesi biraz kısık çıkmıştı.

Aklımda ki asıl soruyu sormak için yerimde doğruldum "peki kabul  etmezse Jeongin'e yapıcaksın ? " diye sorduğumda beklentiyle gözlerinin içine baktım kısa bir süre düşünüp "ölü süsü verip yurt dışına göndeririz, hatta onu alıp gidersin buralardan " dedi fikirin onunla beraber olmam dışında hiç bir kısmı hoşuma gitmemişti ama başımla onaylayıp arkama yaslanın.

Her ne kadar Jeongin'in yanımda olma düşüncesi beni mutlu etsede böyle bir durum onu çok üzebilir bu beni tedirgin ediyor. Umarım Jisung kabul eder bu hepimiz için en iyisi gibi görünüyor.

****

JİSUNG'DAN

Babam arabayı park ettiğinde emliyet kemerimi çıkarıp arabadan indim. Hem piskolojik olarak hemde fiziksel olarak çökmüş haldeydim saatlerdir elimdeki fotoğrafa bakıp ağlıyordum saat 11 civarıydı ve biz gün boyu oturup ne yapabiliriz diye düşündük sonuç:

Hiç

Koskoca bir hiç elimizden hiçbir bok gelmiyor.

Babam da arabadan inince eve doğru yürüdük. Babam da en az benim kadar kötü durumdaydı. Kapını önüne geldiğimizde daha çalmadan kapı hızla açılmıştı,  seungmin babam endişeyle bizi incelerken gözlerim yine dolmaya başlamıştı.

Yavaşça içeri geçtik, koltuğa oturup yerdeki halıyı incelerken seungmin babamın sorularını sükûnetle dinliyordum "Neredeydiniz? Neden telefonlarıma cevap vermediniz? Ne kadar merak ettim biliyor musunuz? Hem jeongin nerde? Ona da ulaşamadım, sizinle değil miydi? Cevap versenize" sonunda bağırdığında kafamı yerden kaldırıp dolu gözlerimle ona baktım.

Elimden bırakmadığım çerçeveyi ona uzattım gözleri bir süre çerçeve ve gözlerim arasında mekik dokuduktan sonra yavaşça çerçeveyi alıp ters çevirdi fotoğrafı gördüğünde bir süre donup kaldı. Hâlâ onu incelerken birden yere serilmesiyle ikimizde kendimizi ona doğru koşarken bulmuştuk.

Chan babam doktor çağırdı, doktor stresten bayıldığını ve dinlenmesini söyleyip gitti. Chan babam seungmin babamı yatağına yatırıp yanındaki yerini aldığında sessizce odadan çıkıp salona geçtim. Yerdeki çerçeveyi alıp koltuğa oturdum gün boyunca yaptığım gibi yine resmi inceledim.

Gözlerimi fotoğraftan çekip salonda gezdirdim orta sehpada dikkatimi çeken chan babamın telefonuyla doğrulup telofunu elime aldım. Telefonu açıp son aramalara girdim cebimden kendi telefonumu çıkarıp numarayı kaydettim.

Babamın telefonunu yerine bırakıp terasın yolunu tuttum, kapıyı açıp çıktığımda demirliklere yaklaşıp aşağıya baktım telefonumu açıp numaraya tıkladım

Oruspu Çocuğu🖕 Aranıyor...

İkinci çalışta açılmıştı derin bir nefes alıp "ben jisung " dedim "biliyorum bebeğim" dedi onu yumrukla istediğimi bastırıp "uzatmadan direk konuya geliyorum" dedim "seni dinliyorum"

Başka seçeneğim yok, bunu yapabilirim Jeongin için gerekirse ölürüm

"Teklifini kabul ediyorum"

🖤🖤🖤🖤

Beğen + Yorum

Beğenmeniz dileğiyle 💙💙💙

Sizi seviyorum 😘😘😘😘

Sizi seviyorum 😘😘😘😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I Want HimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin