5

212 22 4
                                    

Esmerelda

"Waarom zo gespannen, Esma?" Harry bestudeerde me met opgetrokken wenkbrauwen, ik kon hem niet kwalijk nemen.

"Ik voel me prima, Harry,"

"Daar lijkt het niet echt op,"

"Dus dat boek," Begon Harry.

"Hallo, wat heeft u liever? Koffie of thee?" Vroeg de stewardess die nu in het gangpad stond met een karretje.

"Koffie," Antwoordde Harry als ik mijn hoofd schudde en haar een smalle glimlach wierp.

"Alsjeblieft," Harry bedankte haar, even later haalde hij zijn tafeltje tevoorschijn en legde hij zijn bekertje gevuld met koffie er voorzichtig op.

"Waar waren we?"

"Nergens," Fluisterde ik, niet in de stemming om het vorige gesprek af te maken. Harry zuchtte, vermoeid met mijn houding.

-

"Esma," Klonk er zachtjes in mijn oor, ik keerde mijn lichaam weg van het raam en voelde plotseling iets warms tegen mijn gezicht aan.

"New York is al in zicht," Ik deed een oog open en zag Harry grinnikend mijn reactie bestuderen.

"Serieus?" Vroeg ik, dit keer duidelijk wakker.

"Kijk maar op het scherm,"

"Hoelang nog?" Harry rolde met zijn ogen, hij wist dat ik geen moeite zou doen.

"Vijftig minuten en dan landen we in New York," Ik voelde mijn mondhoeken langzaam naar boven lopen.

"Maar Esma, voordat we in New York landen wil ik graag weten wat er zo speciaal is aan dat boek," Ik haalde de deken van me af en gooide het in Harry's gezicht, in het proces kwam mijn hand in contact met het bekertje van Harry dat nog gevuld was met koffie tot de helft, waardoor het omviel en het tafeltje onder koffie zat.

"Esma," Zei Harry lichtjes kreunend.

"Ik pak dat boek wel," Gaf ik op.

-

Its almost Louis' birthday :)

Willen jullie alsjeblieft stemmen, een reactie plaatsen en misschien zelfs dit verhaal delen?

Dat zou ik fijn vinden.

Thankyouuu.

Airplane✈️ (H.S.)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu