Third pov
"Ik laat iedereen nu even alleen om het te verwerken en zal terug zijn over een uur,"
Tranen, tranen en nog eens tranen. Iedereen zat in de woonkamer, familie en vrienden. Niemand kon het voor zich zien. Alles was wazig, handen voor het gezicht. Wrijvend over het gezicht, laat het een nachtmerrie zijn dachten vele.
Maar dat was het ook, het was ook een nachtmerrie. Het geluid van de televisie stond uit, het enigste licht wat er door de kamer heen scheen kwam van de televisie. De gordijnen waren allemaal dicht getrokken, niemand had het in zich om op te staan en de gordijnen open te trekken. Niet iedereen begreep precies wat er aan de hand was, sommige konden het niet geloven, ze wilden het ook niet geloven.
Gemma was er een van, haar ogen stonden wijd open, ze had niet gehuild zoals de meeste om haar heen. Het was nog niet tot haar door gedrongen dat haar enigste broertje weg van de aardbodem was. Ze leek wel lam, ze bewoog niet, ze zat op de sofa recht voor de televisie die op het BBC kanaal zat, met het nieuws in zicht. Ze wilde er geen woord van geloven maar het beeld wat ze zag moest wel werkelijk zijn maar het leek allemaal een nachtmerrie die voor haar ogen uitkwam. Grote militaire schepen waren te zien op de Atlantische Oceaan, in de buurt van de Oostkust. Het beeld bleef maar telkens veranderen, het was een liveverslag vanuit de wolkenkrabbers van New York. Na een paar minuten sloeg het beeld over naar een vrouw die iedereen op de hoogte hield. Verder zag ze in de achtergrond een model van de Boeing 727, maar wat ze daarna zag deed haar ogen knipperen.
Een Instagram foto van de gebruiker Harry Styles kwam in beeld, het was een paspoort van het Verenigd Koninkrijk met de KLM instapkaart er tussen waar nog net te zien was, welke vlucht Harry had genomen. Vlucht KL107 stond er.
-
"Er is bevestigt door vele bronnen dat One Direction ster Harry Styles en Little Mix ster Esmerelda Ross aan boord waren van vlucht KL107 richting New York en San Francisco."
-
"Het is helaas bevestigt volgens de bron Instagram dat Harry Styles samen met Esmerelda Ross inderdaad aan boord waren van het vliegtuig,"
"Het onderzoek loopt nu al een paar uren, militaire schepen en helicopters zijn erop af gestuurd. Er zijn nog geen sporen gevonden van het vermiste vliegtuig. Het is nog onduidelijk of het vliegtuig zich bevind in de Atlantische Oceaan. We houden u later verder op de hoogte,"
-
"De datum staat recht achter ons oor, zou je kunnen zeggen. Onzichtbaar, voor ons om achter te komen, maar voor God om te weten. We weten alleen nooit wanneer we oog in oog met de beslissende dag komen te staan. Helaas was 14 December 2014 de beslissende dag voor Harry Edward Styles. Je weet nooit wanneer je net met het nippertje van een tragedisch ongeluk ontsnapt, je kan het vermijden maar er zullen dagen komen dat je geen kant op kan. We hebben ons altijd erg gezegend en gelukkig gevoeld, vooral met het leven die we hebben. Ik kan u ook vertellen dat Harry erg dankbaar was voor alles dat hij mocht meemaken in zijn jonge leven. Hij deed geen vlieg kwaad, hij stond altijd klaar om iemand te helpen, ook al moest hij die persoon voor zichzelf zetten, hij deed het. Harry was maar twintig jaar oud, het duurde nog maar twee maanden en hij zou eenentwintig worden. Harry had vele plannen voor zijn verjaardag, hij vertelde me nog laatst dat hij ermee bezig was, wat het was, mocht niemand weten. Het was een verrassing voor ons, maar laatst zijn we er achter gekomen dat hij iets heel moois in gedachten had, hij wilde de daklozen plezier, liefde en warmte brengen. Iets wat hij ons altijd vertelde wanneer we samen bij hem thuis waren, Harry straalde altijd warmte uit, waar hij ook was. We zijn ontzettend dankbaar dat we zo'n geweldige liefdevolle jongen genaamd Harry Edward Styles mochten kennen. We zijn ook dankbaar dat de wereld Harry kon leren kennen. Harry zal altijd een plekje in ons hart hebben, en in die van miljoenen anderen. We zullen hem nooit vergeten," Liam wierp de zaal een smalle glimlach als er een traan van zijn wang afrolde.
"Esmerelda Amelia Ross..."
-
I shed a few tears while writing this...
Voordat we 2015 in gaan zal ik de Epiloog nog uploaden, vandaag of morgen. (Ik was dus van plan om dit vroeg in de middag up te loaden maar mijn Wattpad App deed raar dus kreeg ik de kans niet om dat te doen dus misschien update ik Airplane niet morgen.) zo niet...
Dan wens ik jullie allemaal alvast een gelukkig nieuwjaar lovely readers, stay safe ;)
JE LEEST
Airplane✈️ (H.S.)
FanfictionHet verhaal liep niet af zoals het moest, er zat een fout in. "Dit is de laatste oproep voor vlucht KL107 richting San Francisco, ik herhaal dit is de laatste oproep voor vlucht KL107 richting San Francisco." Een vlucht van 10 uur bleek maar een vlu...