7

238 21 5
                                    

Belangrijk: Ik zal niet veel met details schrijven sinds ik dit boek liever snel klaar wil hebben zodat ik aan Chokers kan beginnen en verder kan met de rest.

-

Esmerelda

"Wil je voorlezen?"

"Nee, Harry. Ik ben niet van plan om iets voor te lezen,"

"Alsjeblieft, Esma?" Smeekte Harry.

"Nee, Harry,"

"Ik zal echt niet opgeven dus je kunt meewerken of-" Harry zat te bladeren in het boek maar werd onderbroken door de stem van de piloot.

"Mag ik uw aandacht alsjeblieft, dit is de piloot die spreekt. Het vliegtuig is overgenomen door een aantal mensen en er wordt geëist dat alle bevellen worden opgevolgd. Ik vraag alle passagiers om te blijven zitten met uw gordels aan. Ik vraag u om rustig te blijven en niet te reageren. Ik herhaal, ik vraag u om rustig te blijven en niet te reageren. Voor de veiligheid van deze vlucht, is het essentieel dat u deze instructies gelijk op volgt. We zullen een gunstige oplossing vinden voor iedereen. Ik zal u op de hoogte houden van de situatie. Bedankt voor uw aandacht."

De sfeer veranderde plotseling, het was duidelijk dat het erg stil werd tussen het gangpad door. Iedereen zag het niet aankomen, terwijl ik een gevoel had dat er iets verkeerds zou gaan. Dat er iets ging gebeuren of het nu voordat we in New York zouden landen of eenmaal onderweg naar San Francisco.

Maar de nachtmerrie heeft uiteindelijk zijn weg op aarde gevonden.

Third pov

De schermen waren allemaal omlaag, geen licht kwam meer naar binnen. Het stuur werd overgenomen, en niemand had iets te zeggen. Iedereen bleef stil en durfde geen woord te zeggen. Er hing een duistere sfeer in het hele vliegtuig. Niemand wist waar dit heen ging, er werd vertelt dat er een oplossing gezocht zou worden maar of dat ook echt gebeurde, wist niemand, niemand behalve de piloten die nu opgesloten zaten met de persoon of personen die het vliegtuig hadden overgenomen. Je voelde de paniek rijzen, het bleef alsnog wel stil. Iedereen probeerde zich in te houden voor het leven van anderen die nu ook in gevaar zaten. De lichten in het vliegtuig gingen één voor één uit en dat was het moment dat er paniek in sloeg, bij iedereen.

"Er is bevestigt door vele bronnen dat One Direction ster Harry Styles en Little Mix ster Esmerelda Ross aan boord waren van vlucht KL107 richting New York en San Francisco."

-

sad :(

Hierna komen er hoofdstukken zonder Esmerelda en Harry maar wel met de andere jongens maar als jullie nog één hoofdstuk met Esmerelda en Harry willen, laat me dat dan weten want het is niet perse nodig maar het kan nog wel.

Willen jullie alsjeblieft stemmen, een reactie plaatsen en misschien zelfs dit verhaal delen?

Dat zou ik fijn vinden.

Thankyouuu.

Airplane✈️ (H.S.)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu