Epiloog

228 19 10
                                    

Willen jullie alsjeblieft stemmen en comments plaatsen? Sinds dit de laatste keer is.

One last time, enjoy.

-

Epiloog

Flashback december 2014

"De site staat al open,"

"Vul jij even alle gegevens in?"

"Tuurlijk, sinds jij het blijkbaar te druk heb," Esmerelda schoot Harry een vieze blik.

"Nee, madame. Ik ben simpelweg bezig,"

"Met?" Vroeg Esmerelda bespottend als ze weer terug naar het scherm keek van haar laptop.

"Het bespelen van mijn gitaar,"

"Gast, is dit niet even belangrijker?"

"Mi amor, On The Road Again Tour begint al over twee maanden. Ik moet dit ondertussen onder de knie hebben,"

"Je hebt twee maanden, Harry. Alsjeblieft, ik zal dit niet allemaal invullen in mijn eentje."

"Is dat soms te moeilijk voor madame?" Esmerelda liet het gesprek zitten voor wat het was en las alle gegevens over die ze had ingevuld om te zien of ze correct waren.

Van Londen - Heathrow Airport (LHR), Verenigd Koninkrijk

Naar San Francisco - San Francisco Intl. (SFO), California - Verenigde Staten

Heenreis zaterdag 13 december (Enkele reis)

Passagiers 2 volwassenen

Reisklasse Economy Class

Esmerelda bekeek alles nog één keer over, en drukte tenslotte op bekijk vluchten. Zonder het aan Harry te vragen had Esmerelda een vlucht geselecteerd.

Uw selectie

Londen, Heathrow Airport > San Francisco, San Francisco Intl.

GPB 949,18 per volwassene

za 13 dec 14 toon reserveringsdetails

Esmerelda klikte gelijk op de twee blauwe woorden, toon reserveringsdetails.

✈️ Londen - San Francisco

za 13 dec 14

06:30 Londen, Heathrow Airport, Verenigd Koninkrijk

KL107. Uitgevoerd door: KLM

14:40 New York, John F. Kennedy International, New York, Verenigde Staten

15:50 New York, John F. Kennedy International, New York, Verenigde Staten

22:07 San Francisco, San Francisco Intl., California Verenigde Staten

Dat was alles wat Esmerelda moest weten, een tussenstop was niet erg volgens haar. Zolang ze maar veilig in San Francisco zouden landen op het eind van de dag. Ze ging verder met het invullen van gegevens van haar en Harry, sinds er een bepaalde persoon nog steeds zijn gitaar aan het bespelen was. Als Esmerelda eenmaal had betaald, was de vlucht geboekt voor zaterdag 13 december 2014. Esmerelda deed het klepje van haar laptop dicht en zette het opzij. Achter haar, bleek Harry al weg te zijn sinds het maar tien minuten geleden was dat ze voor het laatst de geluiden van de prachtige bron hoorde. Vermoeid stond Esmerelda op van de stoel en begon ze haar zoektocht naar haar beste vriend.

-

"Sinds je weer terug bent, kunnen we even alle details over gaan?"

"Van?" Vroeg Harry als hij een glaasje in schonk met water.

Airplane✈️ (H.S.)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu