4

248 24 1
                                    

Esmerelda

"Je hebt geen oog dicht gedaan, Esma,"

"Ik heb geen slaap," Ik had geen slaap want de rust die ik nodig had, had ik gekregen met een vleugje angst.

"Als je het zelf zegt,"

"Weet je wat ik twee dagen geleden had gevonden op zolder?"

"Nee,"

"Je zult het nooit raden,"

"Die oude trui dat je letterlijk gedumpt had, maar ik had het ergens in een van je containers gevonden?" Harry's ogen werden meteen wijd, daar had hij het misschien niet over maar ik moest er weer even op terug komen.

"Hoe? Waar?" Vroeg hij versteld.

"Het is al misschien weken geleden, maar ik had er wel veel moeite voor over, Harry. Het lag in een van je containers in je achtertuin,"

"Het was een ongelukje, Esma,"

"Dat zou ik best willen geloven, maar dat gaat hem niet worden," Harry leek zich schuldig te voelen en dat verdiende hij ook. Ik had er letterlijk veel moeite in gestopt. Het was een cadeau voor Kerstmis maar ik kon het niet meer verstoppen waardoor ik het eerder had gegeven maar het eindigde tussen het afval waar een trui niet eens thuis hoort.

"Maak je verhaal af," Zei ik gapend.

"Je hebt geen oog dicht gedaan,"

"Harry," Waarschuwde ik.

"Je moest raden," Ik rolde met mijn ogen en plaatste mijn armen op de armen van de stoel waar ik op zat, ik stond op en probeerde door de ruimte dat er tussen de benen van Harry en de stoel voor hem zat te komen.

"Waar ga je heen?"

"Toilet," Mompelde ik.

"Wil je niet weten wat het was?" Vroeg Harry als hij zijn benen uitstrekte, express om precies te zijn.

"Niet echt,"

"Maar ik vertel het toch," Ik stapte over zijn benen heen die in de weg stonden.

"Wist je nog die boek dat ik voor Kerst kreeg? Een weeffout in onze sterren, ik heb hem meegenomen." Mijn andere been stond nog niet aan de andere kant, en het antwoord van Harry liet me struikelen over zijn been.

Het leek een nachtmerrie die uitkwam, en ze hadden het niet eens door.

-

Beautiful cover made by thebrightflame :)

Willen jullie alsjeblieft stemmen, een reactie plaatsen en misschien zelfs dit verhaal delen?

Dat zou ik fijn vinden.

Airplane✈️ (H.S.)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu