6

222 22 5
                                    

Esmerelda

"Ik moest iets anders aandoen dankzij-"

"Het spijt me, Harry. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?"

"Vaker dan drie keer," Mompelde hij.

"Dat gaat dus niet gebeuren," Ik wees naar zijn tafeltje en dan naar hem zelf.

"Een jongen mag hopen toch?" Ik rolde met mijn ogen en keek uit het raam, New York was niet ver weg meer.

"Waar is dat boek?"

"Welke boek?" Vroeg ik met een onzekere lach.

"Je weet welk boek ik bedoel, Esma,"

"Niet echt," Mompelde ik terug.

"Laten we nu niet dom spelen,"

"Ik heb letterlijk geen idee, Harry," Harry zuchtte en stond op het punt om op te staan maar ik hield hem tegen door mijn hand op zijn arm te leggen waardoor hij zijn gezicht in mijn richting richtte. Harry trok een wenkbrauw op.

"Niet pakken," Zei ik sinds dat het eerste was dat in me opkwam.

"En waarom niet?" Vroeg Harry hoofdschuddend.

"Ik heb mijn redenen,"

"Het zou fijn zijn als je ze met me zou delen," Ik beet op mijn lip, het leek wel benauwd hier.

"Laten we eerst iets anders doen," Stelde ik voor.

"Zoals?"

"Geen idee," Mompelde ik wat net niet te horen was voor hem.

"Wat?"

"Laten we-"

"Dat boek pakken, klinkt als een goed idee," Harry duwde mijn hand weg waardoor het terug op mijn schoot viel.

"Harry-"

"Nee, Esma,"

"Je hebt dat boek nooit eens aangeraakt en nu wil je opeens je dood verspellen," Mompelde ik als ik naar het scherm keek met de vluchtroute erop.

Het duurde niet lang meer, er ging iets gebeuren. Iets voelde niet goed.

"Vlucht KL107 heeft nooit zijn bestemming bereikt, met aan boord 275 passagiers."

-

Well, next chapters will be :(

Happy belated birthday to Jade btw💕

Willen jullie alsjeblieft stemmen, een reactie plaatsen en misschien zelfs dit verhaal delen?

Dat zou ik fijn vinden.

Thankyouuu.

Airplane✈️ (H.S.)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu