Pov Weronika
Obudziłam się wtulona w kogoś, tym kimś był Paweł. Zauważyłam, że jeszcze śpi, postanowiłam go nie budzić. Poleżałam sobie jeszcze i myślałam o tej całej Laurze.
P: Dzień dobry. 😊
W: No hej.🙂
P: O której się obudziłaś?
W: Nie wiem, ale już trochę leżę.
P: Nie mogłaś wstać prze ze mnie? Dlatego dalej leżysz we mnie wtulona?😁
W: Nie chciałam cie budzić. Tak słodko wyglądałeś jak spałeś.☺️
P: Dzięki, ale ty wyglądasz słodko zawsze.Poczułam, że się rumienię.
W: Eee...dzięki, wstajemy?
P: A nie chcesz jeszcze poleżeć i się poprzytulać?😅
W: A ty chcesz marnować taki piękny dzień, na leżenie?😕
P: Tak, jeszcze chwilę i wstaniemy. Ok?😊
W: Niech Ci będzie.🙂Poczułam jak mnie przyciąga jeszcze bliżej do siebie. Też do niego, się bliżej przysunęłam. Nasze twarze dzieliły milimetry.
P: Masz ładne oczy, wiesz?
W: Może, a ty masz ładne włosy.Potem roztargałam mu włosy, on się trochę zdenerwował.
P: Tak, mam ładne! ALE, ZOSTAW MOJE WŁOSY!
Jednak ja się tak łatwo nie poddaję. Dalej zaczęłam mu targać włosy.
P: Sama się o to prosiłaś!
Złapał moje nadgarstki, po obu stronach mojego ciała, a sam usiadł na mnie okrakiem.
P: I co? Co teraz zrobisz?🤭
W: Nic.😋
P: Nic?
W: Poczekam, aż zgłodniejesz i sam mnie puścisz.😁
P: A co, jak cię nie puszczę?
W: Wtedy w końcu, któryś z chłopaków tu przyjdzie i mi pomoże.
P: A co jeśli chłopaki, by nie przyszli?
W: Wtedy nie wiem jak, ale jakoś sobie bym poradziła. Ale ja cię aktualnie, ładnie proszę, żebyś ze mnie zszedł.🥺😄Zrobiłam słodką minkę i się do niego uśmiechnęłam. Po chwili chłopak zszedł ze mnie.
W: Dziękuję, to idziemy na śniadanie?
P: Jasne, chodźmy.Pov Paweł
Gdy zeszliśmy na dół, w kuchni Dominik przygotowywał śniadanie, zauważyłem że są to Pancake'i (od aut. sorry nie wiem jak się pisze), a Filip nagrywał vloga.
P: Siemaneczko.☺️
W:Hejka, chłopaki.🙂
F: Hej.😊
D: Dzień dobry.😉
W: Za ile śniadanko?
D: Jeszcze chwilę i będzie.
W: Oki.Jak ja uwielbiam, gdy ona używa zdrobnień. Wydaje się wtedy taką małą dziewczynką.
Pov Dominik
Obudziłem się o 8, wziąłem długą kąpiel, następnie ubrałem się. Gdy zszedłem do kuchni, był już tam Filip, nagrywał, z tego co zauważyłem to vloga. Pomyślałem, że zrobię wszystkim śniadanie. Ostatecznie zacząłem robić pancake'i, a Kłoda wszystko nagrywał. Robiłem już ostatniego pancake'a, gdy do kuchni zawitał Paweł z Weroniką. Po przywitaniu się kończyłem śniadanie. Usiedliśmy wszyscy do stołu i zaczęliśmy jeść.
F: Jak tam, wyspaliście się?😏
To pytanie zwrócił do dziewczyny i Zmitrowicza. Zauważyłem, że spojrzeli po sobie i się uśmiechnęli.
Spojrzałem na nich z uśmiechem i z zapytaniem o co chodzi.D: ?
P: Spaliśmy razem, u mnie.☺️
F: No to?🤨
W: Tak, wyspaliśmy się, co nie?😅
P: Z tobą zawsze.😊Zobaczyłem jak Werka zaczyna się rumienić. Zauważyłem, że na mnie patrzy i się uśmiecha. Odwzajemniłem uśmiech i kończyłem jeść. Gdy wszyscy zjedliśmy, każdy rozszedł się do swojego pokoju, żeby się naszykować na nagrywki, a dziewczyna, żeby się ubrać w czyste ubrania. Nagraliśmy film do mnie i poszliśmy nagrywać drugi do Pawła.
Pov Filip
Obudziłem się trochę po 9, wstałem, wziąłem szybki prysznic, po czym się ubrałem. Zacząłem nagrywać vloga, potem nagrywałem trochę Dominika. Później Pawła i Werę. Po zjedzeniu śniadania nagrywaliśmy filmy do chłopaków.
Pov Weronika
Jak chłopaki nagrywali filmy, ja przerabiałam sobie zdjęcie. Gdy skończyłam, włączyłam sobie mój ulubiony serial na Netflix'ie (od aut. też nie wiem jak się piszę, sorki). Zmrużyłam oko i zasnęłam. Obudziłam się, ponieważ usłyszałam rozbicie szkła i potem jakiś hałas, który dobiegał z kuchni. Odłożyłam laptopa na bok i postanowiłam sprawdzić kto i co zrobiło taki hałas.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
⬆️ Teraz będą takie kropeczki, ponieważ bardziej mi się podobają.
620 słów, niestety tylko.Przepraszam oczywiście za długa przerwę, ale poprawiłam oceny i jest już wszystko git.
Bardzo wam wszystkim dziękuję z całego serca ❤️ za 1.54 tys. 👁 i 81 🌟. Jesteście wspaniali!
Do następnego! 🖤🖤🖤
Xixi 😘
CZYTASZ
♡︎Miłość P̾o̾n̾a̾d̾ W̸s̸z̸y̸s̸t̸k̸o̸♡︎
FanfictionCzy trójka przyjaciół da radę zaopiekować się nie takim małym, ale jednak dzieckiem? ▪️🍕😏F. K. ▪️🚀😎P. Z. ▪️🍬😁D. R. ▪️🖤😐W. M. To jest moja pierwsza książka, więc niestety jeszcze nie jest najlepsza, zapraszam do przeczytania. 🖤🖤🖤