Rozdział 19

551 33 10
                                    

Detykowane dla KingaSzulc2

🖤Pov Weronika🖤

W czasie jedzenia obiadu, chłopaki ciągle o czymś rozmawiali. Ja byłam zajęta wymyślaniem planu, muszę pogadać z Laurą. Nie ważne czy tego chce, czy nie, zależy mi na szczęściu Dominika.

F: Weronika?
W: Ym...tak?
D: Słuchałaś nas?
W: Tak średnio.
D: Rozmawiamy o jakimś wyjeździe w większej grupie, wiesz zaprosimy kilka osób i wyjedziemy gdzieś.
P: Co o tym sądzisz?
W: Fajny pomysł, to gdzie, co i kiedy?
F: To jest jeszcze do ustalenia, najpierw trzeba zająć się tym z kim.
D: Dobra to ja coś poszukam i zastanowię się kogo zaprosimy, ok?
F i P: Ok.
W: Dobra, to ja muszę coś załatwić, więc będę musiała na chwilę wyjść.
P: Co? Nie ma takiej opcji.
W: Spokojnie, tym razem wrócę sama i wszystko będzie ok.
D: Ale...
W: Rządnych ale, spoko napisze co i jak. Nie martwcie się.

💜Pov Dominik💜

Wstałem i podszedłem do Werki, przytuliłem ja do siebie, chłopacy też wstali, Weronika też postanowiła wstać. Po chwili wszyscy byliśmy do siebie przytuleni.

D: Obiecujesz, że nic ci się nie stanie?
W: Obiecuję, powiem wam jak będę wychodzić.
P: Dobrze.

Odsunęliśmy się, a Weronika poszła w stronę, swojego pokoju.

F: To co? Musimy nagrać kilka filmów, ponieważ powoli kończą nam się zapasowe.
P: Dobra to ja idę się naszykować.
D: To za pół godziny, w salonie. Wszystko naszykujemy i...

Przerwał mi dzwonek do drzwi.

F: To pewnie Kasia, albo Karolina?

Filip spojrzał na Pawła, ostrym wzrokiem.

P: Nie, Karolina? Ona pewnie nie chce tu przychodzić. Ah...

Zastanawiam się o co chodzi, jednak po minie chłopaków, wolę nie pytać.

Poszedłem otworzyć, za drzwiami spotkałem dziewczyny wymienione wyżej.

D: Hej, dziewczyny.
K i K: Cześć dominik.

Gdy wpuściłem je do domu, chłopacy zjawili się obok mnie.

Również przywitali się z dziewczynami, jednak Paweł z Karolina powiedzieli sobie tylko cześć.

P: To ja idę się naszykować.

Zobaczyłem, że Karolina ruszyła za Pawłem. Zostawiliśmy Kasie, żeby naszykowała nam miejsce do odcinka, które znajdowało się w ogrodzie.

🤍Pov Paweł🤍

Za mną do pokoju, weszła Karolina, zamknęła drzwi i podeszła bliżej mnie.

K: Paweł?
P: Po co za mną przyszłaś?
K: Chce ci wyjaśnić ten pocałunek.
P: Proszę cię, ja mam dziewczynę i chce być z nią. Proszę, nie psuj tego.
K: Kto? Jaka dziewczyna? Mówisz to specjalnie? Ale po co? Ja...Paweł ja...ty...ty mi się po-podobasz...
P: Karolina jesteś super dziewczyna i znajdziesz sobie jeszcze miłość życia, ale uświadomię ci to, że ja nią nie jestem.
K: Paweł pasujemy do siebie, proszę, daj mi szanse.
P: Karolina, ja mam dziewczynę! Nie dam ci szansy! Ja ją kocham!
K: Paweł...

Zrobiła dwa kroki w moja stronę, dwa kroki za dużo. Jesteśmy za blisko siebie. Patrzyła na mnie swoimi  oczami, widziałem w nich smutek.

K: Kocham cię...

W tym momencie mnie pocałowała, a ja głupi stałem i nie wiedziałem co zrobić, byłem jak słup soli. Ona mnie całowała i trzymała swoje ręce na moim karku.

P: Karolina.

Odepchnąłem ją i przetarłem ręką usta.

P: Ja mam dziewczynę! Co ja teraz zrobię?

Usiadłem na łóżku, co ja zrobiłem?

K: Paweł?
P: Wyjdź.
K: Proszę.
P: Wyjdź!

Po chwili zostałem sam w pokoju.

🖤Pov Weronika🖤

Szybko przebrałam się w coś wygodnego i podmalowała się trochę, zanim wyszłam chciałam jeszcze pożegnać się z Pawłem. Gdy wbiegłam do salonu, zastałam tam Kasię, przytuliłam ja na przywitanie.

W: Wiesz gdzie jest Paweł?
K: U siebie, z Karoliną.
W: Dzięki.

Weszłam powoli po schodach, gdy usłyszałam krzyki Pawła. Stanęłam pod drzwiami i starałam się coś usłyszeć. Kiedy Filip przechodził obok, stanął obok mnie i też się wsłuchiwał.

Karolina: Kocham cię...

Uchyliłam trochę drzwi, chciałam zobaczyć co się tam dzieje, w końcu to mój chłopak. Nie spodziewałam się, że oni się pocałują, nie zniosłam tego zbiegłam po schodach i krzyknęłam na cały dom, że wychodzę. Ubrałam buty i sprawdziłam czy wszystko mam.

Telefon, słuchawki i deska. Muszę pobyć teraz sama...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

654 słowa.

Rozdział jest specjalnie na urodziny mojej czytelniczki
KingaSzulc2

Wszystkiego najlepszego kochana!
❤️❤️❤️

Niestety to nie jest ten wyczekiwany rozdział. Ale on będzie następny!

Rozdział miał być dłuższy, ale Wattpad 2/3 rozdziału mi zniknęło.
🥺🥺🥺


Do następnego! 👋
Xixi 😘

♡︎Miłość P̾o̾n̾a̾d̾ W̸s̸z̸y̸s̸t̸k̸o̸♡︎Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz