Part 1

863 49 35
                                    



U zgjova heret ne mengjes sepse duhet te isha gati per pune edhe nuk duhej kurresesi te behesha vone sepse shefi ateher do me pushonte seriozisht,,, gjithe ato her te cilat jam vonuar ka shume te drejt edhe nese sdua te pushohem duhet te shkoj ne koh...

Ohh se harrova un quhet Emili jam 19 vjece jetoj ne Tiran edhe sapo kam mbaruar gjimnazit , do vazhdoj universitetin per psikologji, sepse eshte ajo cfare me pelqen me shume. Kam dy prinder te mrekullueshem edhe nje moter te padurueshme 15 vjece, edhe pse zihemi shpesh prap e duam shume njera tjetren. Kam filluar pune gjate sezonit te veres dmth kam nje muaj qe punoj ne nje lokal ne bllok si kamarjere edhe lokali ka nje fluks shume te madh edhe pse rroga nuk eshte shume e lart per oret e punes eshte e mjafueshme edhe eshte me e mire se ne cdo lokal tjeter qe mund te jete ne qytetin e Tiranes.Un nuk eshte se ankohem sepse punoj per te qen e zonja e vetes edhe pse familja ime me ofron te gjitha ato qe me duhen por dua te mesoj te jetoj edhe vetem po ashtu sdua ta kaloj veren kot por duke punuar.

Jeta ime eshte nje jete e thjesht edhe e lumtur e nje 19 vjecarje te ciles nuk i mungon asgje tjeter per tja kompletuar kete lumturi, mua ne fakt nuk me mungon ndonje gje tjeter sepse ndihem shume e lumtur me gjitha keto qe kam.

Tani jam nisur rruges per ne pune te cilen e kam rreth 20 min larg nga shtepia ime.
Mora urbanin edhe fiks pas 20 min isha para lokalit ku punoja. Hyra brenda edhe isha fiks ne koh mund te them 10 minuta me heret. Ishte ora 07:50 edhe turni im fillon me 08:00 deri ne oren 18:00.
Para meje kur po hyja me del "Shefi" dmth pronari Z.Eljo por un e therras "Shef" ndersa te tjeret i thon Zoti Eljo.

- Mirmengjesi Shef
- Mirmengjesi Emili paske ardhur ne koh sot po me habit.
- Te premtova qe do vij ne koh tani shef edhe un i mbaj gjithmon premtimet e mija.

I dhuroj nje buzeqeshje miqesore.

- Bravo Emili vazhdo eja ne koh edhe keshtu i shpeton edhe pushimit nga puna 😂
- Hahah kete do bej Shef pa merak.
- Me rregull vazhdo tani punen.
- Po shef!!!

Eljo eshte pronari i lokalit edhe ai eshte vetem 25 vjec eshte ne nje mosh te re por eshte shuumee porrr shumee i rrepte . Sa paralejmerime kam marr un nuk e keni iden sidomos per vonesen por me ka shpetuar durimi qe kam edhe qe jam shume e zonja ne punen qe bej. Por i kam premtuar qe nuk do vonohem me sepse nese me behet edhe nje vones un pushohem nga puna edhe me te drejt.

Ja tani nisi edhe turni im edhe erdhi gjithashtu fillimi i nje dite te re pune.

Heyy kjo ishte pjesa e pare shpresoj tju plq edhe eshte vetem fillimi sepse keshtu do shkruaj jeten qe bejn personazhet e mij.
""Shpresoj shuume qe t ju ket pelqyer""
Do bej update shume shpesh...

•Sᴇʀᴇɴᴅɪᴘɪᴛʏ •Where stories live. Discover now