Part 41

257 23 13
                                    


Kishte kaluar dite nga me te bukurat me personat e saj me te dashur , mardhenia me Krisin kishte shkuar edhe me mire cishte aq sa Emili ju kishte prezatuar ate Familjes se saj duke ju then qe eshte vellaji i saj. E kishin mirpritur te gjithe edhe pse pas disa ditesh ai u largua perseri Emili fliste me te.
Sot ishte dita kur do niseshin per ne Itali ata te dy drejt jetes se tyre te re.
Kishin ber gati valixhet edhe ishin ne aeroport duke u pershendetur me familjet e tyre.
Mes lotesh u larguan te kapur per dore me njeri-tjetrin.

- Gati per nje fillim te ri zemer

- Gati jam kudo me ty El

- Te shkojm tani

- Eja

I hipen avionit i cili do ti dergonte drejt e ne Rome aty ku ata te dy kishin vendosur per te ndertuar jeten e tyre te re sebashku.



• Pas 5 vitesh•

- Dil jash mos te te shikojj syte Diego

- O El po te betohem pa dashje

- Waaa si pa dashje a e ke kuptuar cfare ke ber

- Po tbetohem qe nuk e dija

- Po si mund eee si mundeee

- Te thash me fal

- Diego ishte cokollata e fundit si mund te ma merrjeeee edhe ta haje

- Po vetem nje cokollate ishte te betohem do shkoj te ble te tjera

- Jo nuk dua doja ate

- Por ti ble njesoj

- Po nuk jan te njejta me ate qe kaloj ne barkun tend

- Do te te marr nga te gjitha llojet ne rregull?

- Akoma se kuptoj pse po te flas

- Ndoshta se jam i fejuari yt edhe pas 1 muaji do martohemi?

- Aaa po tani e kuptova arsyen,,, eh mir shko me ble 50 cop

- A te te marr gjith supermarketin zemer si thua?

- Akoma duke flour je?

- Jo jo ika ika

Ja ku ishin sot pas 5 vitesh qe kishin kaluar ne Rome. Kishin marre letrat edhe kishin mbaruar shkollen gjithshtu benin dy vite qe ishin fejuar.

Diego i kishte propoziar para dy vitesh ne mes te qytetit te Romes para qindra njerezve dicka qe Emili nuk e kishte pritur.

Nje propozim i tille si i Diegos nuk ishte menduar. Kishte dal para rrugeve duke nderpre keshtu qarkullimin e makinave me nje mikrofon ne dor ndersa Emili qendronte si e shushatur ne trotuar duke pare se cfare kishte nderment te bente. Kishte hypur ne pjesen e siperme te makine me mikrofonin akoma ne dore edhe duke then keto fjale.

• FLASHBACK•

" pershendetje te gjithe edhe me falni shume qe ju nderpreva qarkullimin e makinave gjithashtu zoti polic nese doni mund te me arrestoni me von por mbarj te mbaroj kete qe kam nisur.
Tani sikur ju thash kam per te ber dicka shume te rendesishme por ne fillim me duhet ketu personi me i rendesishem per mua. Emili te lutem eja ketu para meje."

Emili e cila ishte aq konfuze sa nuk dinte cfare te mendonte shkoj perpara Diegos duke pritur cfare ai do te thoshte.

" -Diego cfare po ben?"

"- Pusho e me degjo... U bem 3 vite e 9 muaj sebashku (nuk e di a e kam ne rregull me vitet prz po nejse 😂)
Edhe mund te them se kan qen vitet me te bukura te jetes time. Kemi kaluar momente te bukur , trishtuara por ja kemi dal te jemi bashke pavarsisht cdo gjeje. Un sot para te gjith Romes edhe deshmitar para te gjith ketyre njerezve dua te te them..."

Ulet nga makina edhe shkon drejt Emilis ulet ne gjunje para saj.

-" Pranon ti te martohesh me Mua duke u ber gruaja ime, nena e femijeve te mij, udhetare per krah meje duke perjetuar cdo gje sebashku, te jemi bashk ne te mire ne te keq, ne pasuri e varferi derisa vdekja te na ndaj. Pranon te bashkojm dy jetet tona sebashku edhe te krijojm sebashku nje familje me shuume femije ashtu sikur na pelqen te dyve?"

Syt e Emilis ishin mbushur me lot edhe kishte vendosur doren para gojes duke mos besuar ate cfare Diego kishte ber.

- Sigurisht qe pranoi

U ngrit mori Emilin ne krah edhe filloj duke e rrotulluar ku degjoheshim brohorimar e njerezve qe uronin ciftin e ri.

• END OF FLASHBACK •

Dhe ja ku ishin tani duke u zen pse i kishte ngren cokollaten e fundit qe kishte mbetur. Edhe pas nje muaji do te martoheshin. Nje jete te dy sebashku!

Si ju duk propozimi i Diegos edhe pjesa e sotme?

Kjo ishte edhe pjesa e parafundit edhe nje pjes ka mbetur edhe pastaj Epilogu... i erdhi fundit edhe kesaj historie...

Nese doni hidhini nje sy historis time te re "I mallkuar nga ti" te cilin sapo e kam filluar edhe eshte ne kategorin werewolf-vampire pra ne fantasy...

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.
•Sᴇʀᴇɴᴅɪᴘɪᴛʏ •Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora