Part 38

255 25 30
                                    

Ishin ne mes te darkes edhe ora shenonte 23:00. Po bisedonin me njeri-tjetrin edhe te qeshurat nuk mungonin ne tavolin. Emili ishte lumturuar shume kur kishte degjuar fjalet e Diegos te cilat nuk i priste po surpriza i pelqeu shume. Dicka qe ajo nuk e dinte ishte se surpriza e Diegos sapo kishte filluar.

- O El kam nje problem zemer

- Cfare ke Or?

- Duhet te shkoj deri ne durres sepse me duhet te marr dicka urgjente tek nje shoqe e kumbares time por nuk mund te shkoj vetem a vjen me mua te lutem.

- Ne rregull ja sa ti them prinderve edhe Diegos.

Shkoj tek prinderit edhe Diego edhe i tregoj qe duhet te shkoj me Ornelen edhe cuditerish Diego pranoi direkt. Heh ngaqe kam ditelindjen mendoi Emili me vete sepse per ndryshe do e kishte shoqeruar.

- Eja Or ikim sepse ju thash

- Okej zemer shkojm me makine e kumbares time.

Ori i jepte shume mire makines edhe kishte patente gjithashtu sepse nuk ju a kam permendur me duket... nesjeee...

U nisen drejt durresit edhe arrite brenda 30 minutave. Ndaluan para nje hoteli afer bregut te detit.
Sapo hodhi kembet jasht makines edhe u be gati te pyeste Ornelen ndjeu dicka qe zeze qe ti rrethonte syte.

- Or cfare eshte kjo

- Shttt mbaj qetsi El edhe duro sepse do e marresh vesh. Tani eja se do te te drejtoj un

Nuk foli me sepse e dinte trrurin e shoqes se saj qe sdo ti tregonte asgje.
Ecen rreth 5 minutash me pas ndaluan.

- Arritem

- Ehe

Ornela i hoqi copen e zez nga syte edhe kur i hapi spo ju besonte syve.
Ne rere ishte nje rruge e krijuar me qirinje te vegjel qe te dergonin ne mes te reres ku ishte shtruar nje carcaf shume i madh i bardh i rrethuar i gjithi me qirinje duke krijuar keshtu nje forme zemre. Ne mes qendronin disa jastiqe te medha ne ngjyre te verdhe te lehte edhe e rrethuar e gjitha me petale trendafilash te kuqe.

U nis drejt rruges me qirinj te vegjel edhe syte i zune nje zarf ngjyre te kuq para kembeve te saj edhe nje trendafil te kuq. Mori zarfin ne dore edhe nxorri letren e bardh qe qendronte brenda. Nisi te lexonte ate cfare shkruhej aty brenda.

"Mblidh cdo trendafil qe shikon ne rrugen tende edhe ta kuptojn te gjith ata trendafila qe mban ne dore se trendafili me i bukur je ti"

Mori trendafilin ne dore edhe pas disa hapash i zen syte nje zarf tjeter edhe nje trendafil tjeter gjithashtu.
Mori trendafilin edhe hapi zarfin qe kete her letra ishte ne ngjyre te zez.

" e shikon kete leter sa e erret eshte ashtu jam un nese ti nuk je me mua edhe nese nuk do ishe pjese e jetes time"

Nuk po i besohej... vazhdon perseri rrugen edhe mas disa hapash perseri syt i zen nje Zarf tjeter edhe trendafili gjithashtu. Merr zarfin ne dore edhe fillon ta hap... por nuk ishte nje leter ishte nje foto e saja. Nuk kishte asgje te shkruar para keshtu qe e kthen pas edhe shikon nje shkrim te vendosur aty.

" Kjo eshte fytyra e cila me mundeson jeten mua, arsyeja pse cohem cdo mengjes edhe qe me pushton cdo mendim."

Buzeqeshja e saj ishte vesh me vesh mori trendafilin edhe filloj te hidhte ato pak hapa qe e ndanin nga vendi i rregulluar ne rere.
Arrin ne ne hyerje te atjj cercafi edhe shikon posht 11 trendafila te kuq. I merr edhe ata edhe hedh kembet brenda atij vendi te mrekullueshem.
Petalet e kuqe i jepnin nje bukuri edhe me te mahniteshme te cilen ate e linin pa fjale.
Shikon poshte edhe syte i zene nje laptop edhe nje zarf siper tije. Merr zarfin edhe filloj te lexoj letren qe qendronte brenda.

" Do e kuptosh cila eshte per ty sapo ta shikosh"

Ndez laptopin edhe hedh syte ne background e tij. Mes gjith atyre folderave syte i zune ate e cila ishte per te.
Hap folderin i cili emerohej me "🦋🌹" kishte vendosur emojit te cilet ajo edhe Diego i kishin quajtur si simbolizim te tyre. Flutura simbolizonte jeten ndesa trendafili te bukuren... ato ishin per njeri tjetrin nje Serendipity dicka e bukur e cila ju vjen nje jete pa qen duke e kerkuar, prandaj kishin vendosur qe ata dy emoji te perfaqsonin ata te dy gjithashtu.

Hapi floderin edhe nje vido filloj te luhej. Ne fillim ne nje sfont te zi shkruhej "Per te vetmen time" pastaj aty u shfaq ai... arsyeja e buzeqeshjes se saj edhe arsyeja e jetes se saj ...Diegoo!!

-"El jet me shikoj apo jo ? A po me shikoj sepse paska filluar duke rregjistruar. Ateher ta dishe qe me kam kapu Emocionet sepse eshte hera e pare qe bej dicka qe tille edhe te them te drejten e di qe do ngaterrohem 100 her po gjithsesi do e provoj. E di qe kam disa sqarime per te ber prsh si i arrita te gjitha keto? Epo tani kam komunikiar qe me Itali me Xhejsin edhe Orin edhe kam qen nje ndihme shume e madhe per mua. Doja te beja dicka te vecant sepse ashtu je edhe ti per mua... e vecant... gjithashtu eshte ditelindja e pare qe feston me mua edhe doja te mbetej ne memorjen tende zemer. Pate menduar se cdo gje u mbyll tek restoranti apo jo? Hahahaha sigurtisht qe jo e vogla ime atje ishte fillimi i surprizes. Tanj qe ti po qendron e ulur aty do filloj nje muzike e lehte te luhet."

Sapo ai tha keto fjale ne sfond degjon nje muzik te lehte per vals. Nuk po i besohej, Diego sa vjen edhe e habit me shume cdo dite.

-"Filloj apo jo"

- Po Diego filloji hahahaha- u pergjigj Emili Videos edhe pse e dinte qe ai nuk po e degjonte.

- Aaa filloj shume bukur. Ateher po filloj edhe un. E vogla ime rendesi qe ke ti per mua nuk mund te shpjegohet sepse vjet dita dites duke u rritur ashtu sikur dashuria ime per ty, sepse un nuk mund te them se sa te dua sepse gjithmon te dua me shume se dje edhe me pak se neser, sepse dashuria qe kam per ty rritet dita dites edhe nuk eshte asnjeher e njejten. U bere gjithcka per mua edhe me bere te provoj ate cfare asnje femer tjeter nuk me kishte ber ta ndjej... me bere te provoj dashurin... je forca ime edhe mbeshtetja ime me e madhe , edhe duke dite keto gjera e di qe nese rrezohem do kem nje dore e cila do me ngrej perseri, nese lodhem do kem nje burim fuqie, nese largohem e di qe do jesh gjithmon aty duke me shtrenguar doren, do jesh qetesim per shpirtin por edhe acarim per nervat cdo jesh gjithcka e bukur ashtu sikur edhe e keqe sepse dua qe te jesh e mira edhe e keqja ime, lumturia edhe trishtimi im, acarimi edhe buzeqeshja ime, plagosja edhe sherimi, jeta edhe vdekja ime... dua te jesh gjithcka per mua ashtu sikur je tani te ma nxish jeten por te ma besh edhe po aq te bukur... ndihem personin me me fat qe te kam ty ne krahun time. Te dua me shume se vet pafundsia e vetmja ime... edhe tani nese mundesh..."

Shikon qe Diego ne viedo drejton gishtin nga ana e majt e saj edhe ajo kthen koken andej, ku shfaqet ai... arsyeja e gjithe kesaj...

- Tani nese pranon te vallzosh me mua Zonjushe e bukur.

Lotet i kishin gjetur rrjedhen neper faqet e saja edhe fytyra e saj o buzeqeshte akoma. Nuk mu d te fliste sa nga te qarat ashtu edhe nga emocionet. Leviz koken ne shenje pohimi edhe bashkon doren e saj me ate te Diegos.

Afrojn trpat ngjitur me njeri-tjetrin edhe dora e Diegos e cila kalon ne fytyren e saj duke larguar lotet qe ndodheshin ne te. Vendos duart e tij ne belin e Emilis ku nderkoh ajo i kalon duart rreth qafes se tij. Ishin aq afer me njeri-tjetrin ku bashkuan edhe ballin me njeri-tjetrin edhe filluan duke levizjr simbas ritmit ne ate muzike te lehte.

Ishin vetem ata te dy... ata te dy edhe deti... ishte aq e lumtur sa nuk mund ta pershkruante me fjale se sa lule kishin lulezuar ne shpirtin e saj edhe se sa shume ndriconte shpirti saj.

- Me ke ber femren me te lumtur ne bote e din?

- Kete do te bej gjithe jetes

- Te dua

- Edhe un zemer

Offf mbarova edhe me surprizen e Diegos me thoni si ju duket?

A po me thoni edhe se cfare mendoni per pjesen 😂

aaa se harrova edhe dicka tjeter per ju qe nuk me keni fllw edhe nuk ju vin njoftimen te conversations po mendoja te filloja nje histori te re ne kategorin werewolf-vampire si mendoni per kete ide?

•Sᴇʀᴇɴᴅɪᴘɪᴛʏ •Where stories live. Discover now