Part 7

446 42 31
                                    


Mbaruam qe ngreni edhe u cuam per tu kthyer ne shtepi.
Diego me pyeti per adresen e shtepis ja tregova edhe me dergoi aty.

- Kalova shume bukur sot me ty El
- Edhe un Diego.
- Ishte bukur te ishe nen shoqerin tende je nje vajze shume e mire.
- Edhe ti Diego je nje super djal.
- Filloj nje miqesi e bukur mes nesh me vjen mir qe kam nje shoqe si ti tani.
- Edhe un qe kam nje shok si ti.
Shihemi Diego
- Pacim El

Zbrita nga makina i dhurova nje buzeqeshje te vogel edhe hyra ne shtepi. Mora mamin ne telefon i tregova se erdha edhe per Diegon. U futa ne dhome edhe doja te flija gjume sepse isha e lodhur srz. Edhe neser duhet te cohesha heret sepse jam turn i pare. Me mori gjumi duke menduar per Diegon edhe te qeshurat tona sot. Isha me fat qe kisha nje shok si ai. Por keto gjera qe ndjej kur jam afer ti pse me duken me ndryshe? Hahh ndoshta hera e pare qe dal me te prnd. Po Emili kjo duhet te jete...

""Ora 06:30""

U zgjova me pertes nga alarmi i telefonit, u futa bera dush u vesha.

U zgjova me pertes nga alarmi i telefonit, u futa bera dush u vesha

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Veshja e Emilis)

Dola nga shtepia hypa ne urban edhe u nisa per me pune.
Arrita aty ne oren 07:45.

U bera gati vesha uniformen e punes edhe fillova ne rregulloj vendin.

- Mirmengjes Emili
- Mirmengjesi shef
- Kam dicka per te te then
- Po shef?
- Pas dy ditesh do te kemi disa biznesmen te huaj qe do te organozojn nje mbledhje ketu ne lokal edhe dua qe kamarjerja e cila do sherbej pijet qe jesh ti sepse je me e zonja. A mund ta besh kete?
- Sigurisht shef
- Ne rregull ateher vazhdo punen e dashur.
- Po shef

Vazhdova nga puna duke ju sherbyer te tjereve. Pas dy oresh pune vjen Diego. U habita qe e pash ketu ne fakt.
Ishte bashke me disa shoke te tij.

- Pershendetje zoterinj cfare do porosisni?
- Pershendetje El
- Hey Diego
- Cfare do marrim cuna?
- Kafe - thon te gjith ata
- El na bej 5 kafe ekspres ne lutem
- Sigurish

U largova nga aty edhe u drejtova drejt alanit edhe i thash te bente gati 5 ekspresa.

""Diego's Pov""

- hey Diego e njeh ate vajzen ti?
- Ke more Emilin?
- Ate qe na mori porosit mor burre
- Po e njoh
- A eshte e dashura jote?
- Jo ore ca thua e kam vetem shoqe
- Ateher qenka mir puna sepse mund ta ze un
- Ti ate?
- Po ore a nuk e pe sa e mir ishte, edhe trupi qe kishte o zottt yll ishte yll
- Po eshte e bukur
- Ateher ajo do behet e imja

Nuk e di pse nuk u ndjeva mir kur degjova Rajanin te thonte keto gjera per Emilin. Mund te them ishte nje ndjenje si xhelozi, por pse po behesha xheloz per te kur un e ajo jemi vetem shok, kete nuk po e kuptoja.

- Porosia juaj

Degjoj zerin e Emilis qe kishte ardhur duke na sjell porosin tone

- Faleminderit El
- Asgje detyra ime
- El si thua sikur...

Por fjala mu nderpre nga nje ze mashkullor i cili e therriti ate...

- Emili a vjen pak te lutem?

Kthej koken edhe shof nje djal pak me te madh se un , po ai cfare kishte me Elin se kuptoj.

- Po shef erdha. Diego vi per pak me fal nje moment.
- Ska problem

Mesa kuptova ai ishte shefi i saj. Po pse ishte aq i ri ai... huh ndihem xheloz per te...

Filluan xhelozit e para te Diegos 😂 a po fillon ai te bie ne dashuri me te si thoni juve?

•Sᴇʀᴇɴᴅɪᴘɪᴛʏ •Kde žijí příběhy. Začni objevovat