New...

1.1K 52 21
                                    

Heyy tgjith jam kthyer me nje histori te re tani e cila eshte prane realitetit pra nuk do jete ne versionin werewolf-vampire nuk kemi fantashkenc. Mendova qe kete rradh te shkruaj per gjera me reale edhe te jet nje histori "e vecante" le te themi dmth gjerat te mos jen shume klishe sepse sdua qe sa te lexohet historia ne pjeset e para edhe ti dihet perfundimi pra dua qe ngjarjet tmos jene te parashikueshme per lexuesit e kesaj historie. Do mundohem te bej nje histori te bukur qe shume nga ju te jene te kenaqur kur ta lexojne.

"" Ather titulli i historis eshte Serendipity qe do te thot te gjesh dicka te bukur per te cilen nuk po kerkoje (finding something good without looking for it) e kam vendosur shpjegimin edhe ne pershkrimin e historis. Historia do jet nje historia dashurie ku Emili edhe Diego kan nje jete te lumtur edhe pa tragjedi, jan te lumtur me jeten qe bejn edhe nuk mendojn se ju mungon ndonje gje edhe i kan te gjitha. Do perballen me njeri-tjetrin edhe do njihen. A do jen ato per njeri- tjetrin pjesa qe mungon ne lumturin e tyre qe nuk e dinin qe ju mungonte apo thjesht do jene tragjedia e cila do prishe kete lumturi.""

- Neser ju pelqen si ide ju ftoj te ndjekni leximet e kesaj historie per te zbuluar se si rrjedhin ngjarjet ne historin e tyre.
(Ps:. Historia eshte e tera trillim i imi edhe nuk eshte se jam bazuar ne ndonje ngjarje te vertet edhe po shkruaj per te por thjesht po shkruaj nje realitet i cili eshte krijuar nga vet un)

With love A.M😻🌹

•Sᴇʀᴇɴᴅɪᴘɪᴛʏ •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin