Part 42

306 27 15
                                    



• Pas nje muaji•

•Dita e Dasmes•

- Diego nuk ke per te hyre po te them.- Po i bertiste Ornela atij nga brenda deres

- Or a ka mundesi te hapesh deren.- Ishte Diego ai qe po uleriste nga ana tjeter e deres. Ja ku po silleshin si dy femije te vegjel

- Te thash jo pra nuk do te hysh brenda.

- A e kupton qe spo te pyes por hape deren.

- Eshte ters ta shikosh nusen me fustanin e bardh para se te shkoni ne Altar.

- Dua te shoh nusen time edhe sikur s degjoveeeee fjalen "Time" eshte e imjaaa dmth jo e jotja keshtu qe ma hap deren. - Diego vazhdonte te ngulmonte si nje femije i vogel akoma

- Diego eshte Ters te betohem- Ori po mundohej ti mbushte mendjen por kot nuk hante pyk ai joo

- Nuk me intereson dua te shoh Emilin

- Nuk ta hap deren

- O xhejs thuaj te me hap deren- Ju drejtua Xhejsonit kete her, ai i gjori po e mbate nga shpatullat qe Diego te mos shkonte te thyente ndonje her vetem qe te shikonte Emilin

- Me fal shoku po ka te drejt edhe mos levize dreqin se mezi po te mbaj qe te mos shkosh drejt Emilis ki pak meshir edhe per mua.

- Xhejsonnn mbaje mos e ler te ik ose te betohem ti jape floket ne dore edhe ta prish ate fytyre te bukur me te cilen me krenohesh aq shume kuptove - kercenoi Ornela drejr tij

- Pooo shefeee nuk e leshoj. Me fal Diego po ka me shum rendesi fytra edhe floket sesa fiksimi yt per te pare Emilin.

- Xhejs me lesho ose te ndaj nga e dashura.

- O Or po me kercenon

- Diego mbylle gojen ose i tregova Emilis.

- Sdo guxoje sepse me len te fle jashta per pjesen tjeter te nates

Ja ku kishte filluar nje perleshje mes tyre sikur te ishin akoma femij 5 vjec edhe pse sot ishte nje dite e rendesishme ato akoma vazhdonin te rrinin duke u zen pas dyerve si femije te vegjel. Sado cfare moshe kishin shpirti i femijes qendronte prap mbrenda tyre, kjo gje nuk do i zhdukej kurre.

- Keshtu qe mbylle pra edhe shko rri atje edhe prite ne altar.

- E dini qe do me bini ne dore te gjith ta mbani mend.

- Po fiks tani u bere si ata femijet e vegjel qe thon "Do i them mamin po he "  ose "Ke per te pa ti ta tregoj tek mami un ty " fiksss ashtu ke ber Diego.

- O mi marsh te keqen fjaleve te mija

- Jo faleminderit se ngela tu ja marr Xhejsit po prap spo del gje ne drit

- Hejjjj jam ketu un ore- u pergjigj si i ofenduar Xhejsoni

- E di Xhejson te degjoj

- Po thuaje te pakten kur te mos jem un sepse me lendohen ndjenjat...

- Po e di te lendohen ndjenjat e zemres se djatht.- Than Diego edhe Ornela per nje her.

- E pra e dini edhe vazhdoni te me lendoni jeni shume te pashpirt- beri sikur pa qante ne menyre fallco

- Diego mbylla gojen ose ja mbylla un te betohem.- ju kthye me nerva tani Ornela atyre sepse i kishte ardhur ne maj te hundes me kete sjelljen e tyre si femije te vegjel sepse nuk ishte dita qe te benin si te till por kujt ja thua me trup u rriten po me mendje ehe.

- Xhejson Ori thot mbylle gojen ose ta mbylla un keshtu qe mga eksperiencat qe kam me mir mbylle vet.

- Po ja qe sdua.

- Or Xhejsi thot sdua.

- Diego e degjoj sepse nje der na ndan nuk jemi me kilometra larg.

- Jaaa hall te tregohesh i sjellshem hall te mos tregohesh... kam faj un po he skeni faj ju pa merak

- Diegooo shpejtt se per 5 min do dali edhe nusja nisu per ne Altar

- O zottt ika eja Xhejsss

- Erdha erdha po he prit

Ja ku ishin ne kete dite te rendesishme te Diegos edhe Emilis.
Kishin vendosur qe dasmen ta benin ne Rome. Familjet edhe miqte me te afert te tyre kishin ardhur aty. Donin te benin dicka te vogel jo ai ato dasmat tipike shqipetare.

Emili qendronte ne dhome para pasqyres duke pare veten me ate fustan nuserie veshur. Ishte ber si nje princeshe e vertet

 Ishte ber si nje princeshe e vertet

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Fustani i Emilis)

Tani kishte ardhur koha qe te shkonte ne altar pran mashkullit qe dashuronte.

- Je gati moterz?

- Po Kris.

Hyrjen do ta bente me Krisin sepse kishte qen nje kerkes nga vet babai i saj qe te ishge Krisi ai qe shoqeronte Emilin ne kete dite.

- Eja shkojme.

Vendosi doren ne krahun e Krisit edhe ishin ne hyrej e Altarit. Te gjith ndrihen ne kembet ndersa Diego kthen koken nga Nusja e tija e ardhshme.
Kishte mbetur i mahnitur kur pa Emilin me ate fustan, ishte ber si nje princeshe e vertet , ishte shume e bukur.

Po ecte drejr altarit por syt i kishte tek Diego sikur ai tek ajo. Ne fytyre mbante nje buzeqeshje te madhe e cila nuk kishte ndermen te lergohej sot.
Edhe ja tani ishin perball njeri-tjetrit. Syt e tyre nuk shkeputeshin nga njeri-tjetri edhe bota kishte ndaluar per ta, tani ishin vetem ata te dy.

Krisi e la ne altar me Diegon perkrah, edhe tani do te benin betimet e marteses.

- Sot jemi mbledhur ketu per te...

- Te lutem a ka mundesi te kalosh tek pjesa ku na pyet a pranojm- I tha Diego priftit.

- Sa i paduruar qenke djalosh

- Ehh jam pak

Te gjith filloj te qeshin nga kerkesa qe beri Diego.

- Ateher a pranon ti Emili te marresh Diegon si burrin tend ne te mire e ne te keq derisa vdekja te ju ndaj.

- Pranoi

- A pranon ti Diego te marresh ...

- Pranoii

- Zot keta te Rinjt e sotem... ateher me fuqin qe me eshte dhen ju shpall te dyve burre edhe grua. Mund ta puthesh nusen.

Diego kthehet nga Emili duke e pare me ata sy ne te cilet ndodhej nje shkelqim si asnjeher me pare. Afrohet drejt saj edhe i len nje puthje ne balle.

- Sepse ne balle puthen princeshat

- Te dua

- Edhe un te dua

Ja ku i martova tani. Nese nuk e kam shpjeguar mir kete pjesen e ritit martesor te me falni po nuk eshte se jam shum e zonja 😂 nuk jam martuam ndonje her... 😂 se bej shaka aq sa di e kam mesuar neper filma.  Shpresoj te ju pelqej pjesa.

•Sᴇʀᴇɴᴅɪᴘɪᴛʏ •Donde viven las historias. Descúbrelo ahora