Emili's POVCfare dreqin po thonte ajo... un e kisha nje familje apo jo? Un nuk jam jetime... kam nje mama, nje baba edhe nje moter te vogel acaruese... un i kam keto... pse vjen ajo edhe me thote qe un nuk kam asgje... si mundet ajo... kush i duket vetjaa..,
- Cfare te duket vetja ty te vish e te me akuzosh mua qe jam jetimee ee?? Kush mendon se je? Mendon qe un do te besoj genjeshtrat e tua?
- Do e kuptosh shume shpejt se nuk jan genjeshtra sapo te pyesesh personat qe quan per prinder... e di cfare? Me vjen keq per ty sepse askush ste do... as mamaja qe te ka lindur e as babai yt biologjik... te lan ne mes te rruges ne meshire te fatit edhe nuk ju be vone per ty... keshtu do te ta marr edhe Diegon sepse ai eshte i imi... ashtu sikur mami edhe babi do te te ler edhe Diego as ai nuk do te te doje , do sigurohem un per kete gje. Ti mendon se Diego do te te doje apo jo? Me thuaj pak kur ste donin as ata qe te linden si do te te doje Diego?
- Ti genjen Diego me do vetem mua edhe un kam prinder edhe nje moter acaruese...
Author's POV
Fshiu lotet me te shpejte edhe vendosi nje siguri ne fytyren e saj.
-Po un kam prinder edhe Diego me don ti je vetem nje genjeshtare edhe asgje me shume
- Kujton se un genjej e? Shko pyet familjen tende edhe Diegon po ashtu. Shko e shikoje nese do kene guxim te te shohin ne sy... me thuaj pak budallaqe nese nuk do ishin te verteta pse do te ti thoja un ty keto? He psee?
- Nese kishe kaq kohe qe i dije pse tani? Ee?
- Sepse me keto arrita te mbaja Diegon nen kontrroll edhe afer meje e kupton? Sot qe i shpreha se e dua ai me tha qe ne syte e tije egziston vetem nje femer qe ka zemren edhe shpirtin e tije edhe ajo je ti e mallkuara e zotit. Prej fajit tend Diego nuk me do e kupton...
- Nuk eshte faji im qe Diego nuk te do e more vesh. Nese mendove me ate trrurin tend se Diego do te te donte e ke shume gabim sepse Un edhe Diego duhemi edhe as ti as askush tjeter sdo te na ndaj.
- Diego eshte i imiii
- Ooo jooo e ke shuuum gabim Diegon eshte i imi edhe jo i jotj. Ne zemren e Diegos eshte gdhendur nje emer edhe ai emer eshte Emilii kupton....
- El zemra ime
- Diego...
Diego afrohet afer Emilis edhe shikon qe Dea ishte me te.
- Ti cfare dreqin ben ketu femer e mallkuar.
- Erdhe ti tregoj te dashures tende se eshte thjeshte nje cope jetimeje edhr nuk e do askush
- Me degjo ketu...
Vazhdon te flas Diegon edhe shtrengon nga krahu fort vajzen perball.
- Emili ka nje familje,,, ndoshta jo biologjikja por ka nje familje qe e mori e rriti aty ku e lan ata persona qe as prinder nuk meritohen te quhen, ka dy shok qe e duan si moter edhe nje te dashur qe djeg boten per te edhe e jep jeten per te kuptove. Keshtu te jete hera e fundit qe ti guxon edhe i flet ne kete menyre vajzes qe un dashuroj ose te betohem qe ta shemb boten siper koke, aq me ben... sepse nese behet fjale per Emilin un djeg edhe veten jo me te tjeret.
Me aq mori Emilin per dore e cila po qante edhe filluan te largoheshin qe aty. Njenin nga pas zerin e Deas e cila uleriste
- Ti do merzitesh nje dite nga ajo edhe do vish tek un te betohe per kete gje Diego.
Nuk i vuri fort veshin fjaleve te saj por ktheu vemendjen nga vajza ne krah te tije, nga femra qe dashuronte.
- El zemer te lutem mos qaj me...
- Diego u-un j-jam j-jetime?
- Jo zemer ti ke nje familje edhe pse ata te dy nuk te kan lindur ata jan prindrit e tu. Sepse prinder quhen ata qe te rrisin jo ata qe te lindin. Edhe motra jote quhet Alina edhe jo Dea. Kuptove zemra ime?
- Dmth un jam gjetur ne mes te rruges? Edhe nuk me donin si femije?
- Ata nuk meritojn as te quhen prinder zemra ime. Nuk jan te tille me beso mua. Prinder quhen ata te dy qe te moren e te ben kete qe je sot me kupton
- Por Ata me genjyen... edhe ti e bere... ti e dije edhe me genjeve...
Largoi Diegon nga vetja edhe filloi te qante edhe me shume.
- Me fal shume zemra ime... e di ta mbajta te fshehte por githcka e bera vetem per te te mbrojtur ty. Doja te ta thoja por ajo me kercenonte me babain time. Ai kishte pasur disa borxhe ne te kaluaren ama qe tani i kishte pagur pot Dea kishte arritur te falsifikonte disa dokumenta ku babai im binte ne burg me ato edhe nje video ku kishte rrahur nje person por qe e kishte ber vetem per vetembrojtje. Por arrita ti vertetoja te gjitha edhe ajo prandaj erdhi duke te te treguar ty.Nuk munda te te tregoja edhe pse doja aq shume , me fal zemer
Diego kishte filluar duke qare gjithashtu edhe Emili afrohet pran tije duke e perqafur.
- Zemra ime paske kaluar gjithe keto vetem prej fajit tim. Me fal shpirti im me fal... nuk doja
- Jo El me fal ti qe te mbajta te fsheht ate gje
- Zte kuptoj pse e bere Diego sepse edhe un do kisha ber te njejten gje gjithashtu...
- Te dua
- Edhe un ty
- Cfare do besh tani El
Po rrinte duke menduar edhe nuk ju pergjigj Diegos per rreth 10 minutash
- Rome
- Cfare?
- Shkojme ne Rome nisim nje jete te re vetem ne te dy
- po familja jote zemer
- Nuk jam gati te flas akoma me ta,,, ndoshta me vone. Si thua...?
- Rome? Heh
- Cfare me zemer nuk vjen dot... o harrova familja me fal Diego si munda te ta kerkoja kete gje...
- Un shkoj ne ferr per ty jo me ne Rome. E prek ferrin me kembet e mija nese ti ma kerkon kupton
- Domthen po
- Po normal me ty deri ne fund te botes shkoj
- Un kam disa kursime te mijat nga puna edhe na dalin mjaftueshem per pak kohe edhe pastaj filloj nje pune.
- Parat jan problemi i fundit zemer mos u shqetso per ate gje. Kam edhe un ne llogarin time bankare disa kursime pastaj atje filloj nje pune edhe un. Po kur do nisemi.
- Qe sonte...
- cfare presim ateher...
•End of flashback•
Ja ku ishin tani te dy ne qytetin e bukur te Romes me nje jete te re ku benin pjes vetem ata te dy.
Ky ishte flashbacku pare kam edhe nje tjeter me Reagimin e Orit Xhejsonit edhe prinderve te Emilis (atyre qe e rriten jo biologjiket) se si reaguan kur e moren vesh kete gje edhe se si e moren vesh.
Shpresoj te ju pelqej pjesa😻💘
Kisses 😘 and hugs 🤗
YOU ARE READING
•Sᴇʀᴇɴᴅɪᴘɪᴛʏ •
Romance•Serendipity: "Kur gjen dicka ose dike per te cilin nuk po kerkoje edhe nuk e dije qe kishe nevoj per te" • Keshtu ishte jeta edhe per ata te dy. Ata kishin nje jete te plote edhe te lumtur edhe mendonin se kishin gjithcka qe ju duhej. A do jen ata...