Ishin takur te katert ne kafenen e tyre por asnjeri nuk fliste derisa vendosi Emili te thyente heshtjen.
- Pra Or ca do bejm?
- Tani mesa me than burri i saj eshte ne shtepi edhe do shkojm ne nje moment kur ai te mos jett. Ai dilte nga shtepia cdo dit ne te njejtin orar edhe shkonte ne nje kazino ku luante edhe sigurisht pinte. Ne oren 16:00 dmth pas nje ore e gjys. Do shkojm ateher te flasim me ate gruan shpresoj qe ta bindim.
- Po cfare do ti themi?
- Duhet te mendoj per femijet e vet edhe per veten sepse me ligjin ne fuqi ai as nuk i afrohen dot edhe e fusin ne burg por shpresoj qe ta bindim.
- Do e bejm zemer mos u merzit.
- Shpresoj!!!Xhejsoni dhe Diego nuk flisnim thjesht degjonin ne heshtje biseden e vajzave edhe shpresonin me gjith zemer qe gjithcka qe shkonte mire edhe ajo grua te pranonte.
Oret kaluam edhe ato u nisen te shkonin drejt shtepis se gruas qe ishte ne nje lagje me Ornelen. Ora ishte 17;00 pra i shoqi duhet te ket ikur me kohe. Trokinen ne der edhe ju dol nje grua rreth te tridhjetave e cila po i shikonte ne nje menyre konfuze.
- Po urdheroni si mund te ju ndihmoj femij?
Dukej e dashur qe me ze. Ornela filloj e para te fliste.
- Zonje duam te flasin dicka me ju nuk keni pse te keni frike a mund te hyme?
- Po urdheroni!!I mirkpriti te kater brenda edhe akoma nuk e dinte se cfare donin ata te fliste me te.
- E di qe po mendoni se kush jemi edhe cfare kerkojm por kur e mora vesh nuk mund te rrija dot duarkryq. Quhem Ornela jam 19 vjece edhe keto jan shoket e mij edhe shoqja ime , Diego, Xhejson edhe Emili.
- Gezohem un quhem Matilda.
- Gezohem zonje. Arsyeja qe ne kemi ardhur ketu eshte sepse un banoj ne nje lagje me ju pak me tutje edhe jetoj me kumbaren time. Mora vesh rreth situates tuaj qe kishit qe burri juaj ju dhunon. E di do thoni pse nje e panjohur po interesohet per kete gje por me besoni qe dua te ju ndihmoj.
- Nuk ke pse e dashur ato jan thjesht thashetheme gjithcka eshte mir
- Degjoni ju kuptoj keni frike por un e shikoj ne syt tuaj qe asgje nuk eshte mir edhe keto qe thash jan te verteta nuk keni pse i mohoni kemi ardhur ketu vetem per te ju ndihmuar.
- Zonje jemi ketu per te ju ndihmuar quhem Diego nese me mbajtet mend emrin. Keni dy femije te mrekullueshem mos i jepni atyre te rriten te keto mjedise kur mund te jetojn nje femiri te qete.
- E keni gabim nuk ka asgje si keto, burri im me do mua edhe femijet e mije nuk eshte asgje si keto.
- Kur e mora vesh kete gje mendoni i pare ishte vetem te mendoja se si te shpetoja nje femij tjeter te mos kalonte ate qe une kalova. Un jam jetime mami edhe babi me kam vdekur qe ne moshen 14 vjecare. Ishim ne te njejten situat si juve vetem se mami im vdiq nga kanceri pastaj vdiq edhe personi qe kisha per baba. Ne kujdestari me mori kumbars ime edhe tani me ka rritur ajo kam nje jet te bukur por me besoni sado qe te rregullojet jeta nuk mund te harrohen plaget e femirise. E di cfare dhimje eshte te shohesh ate person te cilin ti e quan baba te te godas nenen para syve edhe pastaj ty... kete nuk ja uroj asnje femije prandaj un do te filloj per drejtesi qe keto gjera te mos ndodhin me qe asnje te mos perjetoj asgje nga ato qe kam perjetuar une. Keto qe shikoni ketu jan miqte e mije me te mire edhe jan si familje per mua. Bejeni per femijet tuaj shpetoni ata.
- E dashur kujton se un nuk dua? Familja ime me ka kthyer shpinen edhe skam ku te shkoj ku ti coj femijet un si ti rris me se ti ushqej? Kujton se nuk e kam menduar? E kam menduar edhe shume por skam ku te coj femijet e mij se vetja ime nukk me intereson fare, mendoj per femijet e mije. Duroj dhunen e tij vetem per hire te femijeve te mij. Per ta bej cdo gje!!!
- Nese ju mendoni se femijet do pelqejn te rrihen edhe te shohin nenen e tyre te rrihet cdo nate nga i ati e keni gabim. Nuk ndodh.... kam ardhur ketu per te ju ndihmuar per kete jemi te gjithe ketu, cdo shpenzim do ti mbulojm neve edhe do te te gjejm nje shtepi per te jetuar me femijet e tu, pastaj ti gjej nje pune edhe fillo nje jete te re. Nuk do na mbeteni borxh as asgje kete do e kishim ber per kedo jo vetem per ju. Ju lutem mos i lini me femijet tuaj te vuajn per kete gje cdo dite.
- Unn....
- Mami...Afrohen dy te vegjlit e saj me lote ne sy, por nuk po qanin vetem ata por edhe nena e tyre bashk me Ornelen edhe Emilin. Me i vogli i afrua i kapi doren te emes edhe ja shtrengoj fort .
- Mami te lutem prano nuk duam te te shofim me te vuash ose duke te rrahur ai. Nuk duam asgje mjafton te te kemi ty.
I tha vogelushi me lote me sy.
- Jeni jeta e mamit juve , mami ben cdo gje per ju... ju dua shume zemrat e mija
- Edhe ne ty- Ornela edhe ju te tjeret faleminderit shume shume nga thellsia e zemres e pranoj ndihmen tuaj do beja gjithcka per femijet e mije.
- Skeni per tu penduar per asgje zonje me besoni....
O zott sa kam qa kur e kam shkrujt kete pjes ju betohem 😭 eshte nje mga ceshtjet qe cilat un prekem me shummeee.
Po ju si mendoni per kete pjes?
ESTÁS LEYENDO
•Sᴇʀᴇɴᴅɪᴘɪᴛʏ •
Romance•Serendipity: "Kur gjen dicka ose dike per te cilin nuk po kerkoje edhe nuk e dije qe kishe nevoj per te" • Keshtu ishte jeta edhe per ata te dy. Ata kishin nje jete te plote edhe te lumtur edhe mendonin se kishin gjithcka qe ju duhej. A do jen ata...