Kishte arritur ne shtepi edhe ishte ulur duke menduar per ato gjera qe ndodhen. Ndihej krenare me veten sepse u treguar e fort por tani ndihej e lumtur qe Krisi edhe ajo do njihnin njeri-tjetrin.Kishte len neser takime me nje kafene me te per te folur rreth gjerave te njeri-tjetrit sepse pas 2 ditesh ai do kthehej perseri ne Itali edhe me e bukura ishte se edhe ai jetonte ne Rome njesoj si Emili.
• Te nesermen•
Kishte 10 minuta qe kishte dal nga shtepia edhe vetem disa hapa e ndanin nga lokali. Hapi deren edhe pa per rreth aty ku dalloi edhe silueten e Krisit i cili po qendronte duke pare ne telefon.
Nisen te drejtim te tij duke e prekur lehte ne shpatull, ai kthen koken edhe syte e tyre perplasin shikim me njeri-tjetrin.
Ne syt e tije dallohej qarte deshira per te rikuperuar vitet edhe te beheshin moter e vella dhe te njejten gje shikoje edhe ne syte e Emilis.- Ckemi Emili
- Hey Kris si je
- Mire po ti
- Mire edhe un
- Se si po me duket tani te betohem
- E di te zbulosh qe ke nje moter tjeter eshte e cuditshme
- Ndihehem shume mire qe kam nje moter tjeter edhe mezi pres te te njoh
- Edhe un ty Kris
Filluan te flisnin per gjerat e tanishme ku Emili i tregoi per letrat Italiane edhe shkollen qe do te vazhdonte. Tregoi qe bashkjetonte me Diegon edhe qe punonte ne nje lokal.
Krisi nga ana tjeter ishte me letra italiane te cilat kishte 5 vite qe i kishte marre edhe ishte pronar i nje Clubi nate atje ne Rome. Kishte mbaruar shkollen per menaxhin biznesi edhe kishte vendosur te hapte nje lokal te vetin. Tregoi gjithashtu se ishte nje tip don zhuan e cila e beri Emilin te qeshte . Momentet te cilat ai po i tregonte per lidhjet e tij e kishin vendosur Emilin me duar ne bark edhe duke qeshur me lote.
- Te betohem kur me tha ne ato momente "Zemer te bejm nje beb" se si me kapi nje gjendje te fikti , fillova duke u dridh edhe ne trru me perseritej vetem nje fjale "beb., beb, beb, beb..." e pash nje her, e pash edhe heren e dyte edhe i thash "Zemra kemi 7 dite qe jemi njohur jo 7 vjet". Se di ndonje her si kuptoj femrat fare.
Emili nuk kishte mundur te fliste nga tregimi i Krisit por vetem qeshte edhe lot te cilat dukej sikur po qante.
- O nena ime barku boll te lutem sepse smundem me
- prit se ka prap... edhe ma beri pastaj mua " o shpirt por un te dua" edhe un ne ato momente me shfaqet vetja me dy beba ne krah edhe Zoti qe me therret " Krisss krisss po ca i bere vetes o kriss" shkeputa mendimet e mija te kota edhe ju ktheva. Zemra nuk me do po lej rrenat sepse sjam mashkulli i pare per ty apo e kam gabim edhe ajo qe beri sikur u merzit dhe pastaj me tha " Por rendesi ka te jesh i fundit"
- O nenaaa imee Vdiqaaa te betohem oo zottt cfare lotesh hahahahahahaha
- Mire tani me vertet mendonte ajo qe un do merrja per nuse dike qe e ka pasur gjysma e Romes?? Waaaa inteligjenca ne shkallet e fundit per ate zot... pastaj ngela vetme duke e pare edhe i thash "Shiko rrushi nese mendon se mes nesh ka dicka me shume se nje nate e ke gabim keshtu qe para se te me martoshe me veten edhe te kemi 11 kalamaj un po ikin hajt tani kalofsh bukur do e gjesh edhe ti farin tend" mora gjerat edhe jo sprint e gje qe kam ber per te dal nga ajo dhom hoteli sa ja kisha kaluar edhe atyre ne olimpiaden e vrapimit.
- Qenke i papar te betohem sa ka kjo ngjarje
- 2 jave para se te vija ne shqiperi
- Qenka e fresket fare pse s thua
- Ehhh shpirti im e di se cfare kam hequr te betohem
- Me thuaj ndonje gje tjeter per veten prsh cfare te pelqen cfare jo keshtu me kupton
- Hmm vdess per cokollata pica urrej perimet
- Qenkemi njesoj per kete gje
- Me vjen mire qe paskemi disa te perbashketa.
- Edhe mua
- Me trego pak si je njohur me Diegon nese nuk e ke problem.
- Po sigurisht. Un punoja ne nje lokal gjate veres si kamarjere edhe nje dite kishim nje feste ditelindje aty ishte edhe Diego, aty u pame per her te pare. Pastaj u njohem sepse mamaja ime edhe ajo e Diegos punojn ne nje spital edhe ishin shoqe me njera tjetren. Filluam si shok pastaj rame ne dashuri me njeri tjetrin keshtu dmth.
- Degjova per Dean dje cfare ka ber tani?
- Dea mesa dukej donte Diegon edhe kur ja kishte them, Diego i ishte pergjigjur se e vetmja femer per te jam un edhe po ate dite ajo erdhi tek un duke me treguar te vertetat e hidhura.
- Kuptoi
- Po ti pse me the se e mohoje si moter?
- Sepse Dea ishte gati te me vriste mua vetmer per droge. Kishte 5 muaj qe pinte edhe ishte ber e varur prej saj, kishte ren ngushte edhe ju kishte then aryre ku kishte bler mallin qe te vinin tek un per borxhin. Ne fillim u habita kur e mora vesh edhe pagova por kur shkova te flisja me Dean ajo me tha qe mir ja kisha ber qe i kisha paguar ose do me vrisnin. I thash ta lente por perseri jo vazhdoj keshtu edhe 2 muaj te tjer derisa u fut prap ne borxhe edhe kete her erdhi me arme ne shtepin time me gjuajti me plumb ne bark vetem per disa para te flliqura. Pra nuk i interesoj nese vdisja apo jo por i interesonin parat keshtu qe ate dite un e mohova ate si moter dhe ajo mua si vella.
- Me vjen keq Kris per keto qe ke kaluar por un jam ketu per ty mos e harro kete . Mos mendo se nuk ke moter sepse tani e ke nje.
- Do te doja shume te ishin njohur me perpara edhe te ishim rritur bashk edhe ti mos nguro per asgje me thuaj per te gjitha sepse tani ke nje vella te madh.
- Faleminderit Kris
- Faleminderit ty El qe pavarsisht te gjithave pranove te njiheshe me mua edhe te me pranoje si vella gjithashtu
O zottt sa i adhuroj keto mardhenie moter e vella pzzz...
Me thoni tani si ju duket pjesa a ju pelqennn apo jo??
BẠN ĐANG ĐỌC
•Sᴇʀᴇɴᴅɪᴘɪᴛʏ •
Lãng mạn•Serendipity: "Kur gjen dicka ose dike per te cilin nuk po kerkoje edhe nuk e dije qe kishe nevoj per te" • Keshtu ishte jeta edhe per ata te dy. Ata kishin nje jete te plote edhe te lumtur edhe mendonin se kishin gjithcka qe ju duhej. A do jen ata...