Part 13

402 39 30
                                    

Po behesha gati per me pune. U vesha mora canten celsat e makines edhe dola.

Arrita aty pas 10 minutash edhe fillova te sistemoj gjerat.
Vendi kishte shume klient edhe ne keto or pjesa me e madhe ishin te rinje.
Fillova nga puna duke ju sherbyer porosit qe kerkonin. Keshtu kalun 2 or derisa me tha Alani qe me kerkonte Z.Eljo.
U nisa drejt zyres se tije per te marre vesht se cfare donte.

- Shef mund te hy?
- Eja E-Emili
- Jeni mire shef?
- Po ps-ee te mos jem mir neher
- Keni pire?
- Unnn? joo-o k-urr nuk-  nuk pi

Ishte dehur e shikoja qe nuk mund te ecte.

- Shef cfare me kerkuat

Ai po afrohej drejr meje, un hidhja qe hap lart tij ndersa ai afer meje

- Cfare po beni shef
- Asgje thjesht dua qe...

Nuk mund tr largohesha me sepse muri ma pengonte kete gje. Ai u afrua tek un vendosi dy duret ne anet e murit per tr bllokut levizjet e mija.

- Largohu nga un
- Thjesht dua te provoj shijen e buzeve te tua. Je kaq e bukur, me ndez ti
- Cfare dreqin thua largohu nga un sepse ke pire
- Thjesht me ler...
- Largohu po te them

Frika me kishte mbytur ne te gjith trupin lotet me ishin mbledhur neper sy... nuk dija cfare te beja kisha frik

- Je nje femer e bukur Emili me pelqen
- Largohu nga unn

Ai po afrohej afer buzeve te mija edhe njeren dore e vendos ne qafen time...

Jo jo jo puthja ime e pare smund te ishte e till.... jo smundej

- Largohuuuuu

I gjuqjta me shkelm mes kembesh edhe ai u ul ne tok.
Vrapova per jashte me litet qe me rridhnin neper faqe. Mora canten edhe fillova te qaj.
Po vrapoja, se di per ku por po vrapja. Lotet ma benin me te turbelluar shkimin edhe ndala ateher kur kisha nevoje per te marre fryme.
Nuk e dij cfare te bej... mora telefonin ne dore edhe shkova tek kontakti qe doja te telefonoja

- Alo El
- D-diego
- Cfare ke El pse po qan
- A-ai ai...
kaq mund te thona ne ato  momente nuk mund te flisja nga te qarat.
- El te ka bere ndokush ndonje gje?
- Eja me merr te lutem
- Ne rregull me thuaj ku je

I dhash adresen edhe mbylla telefonin. U ula ne nje stol aty afer mbeshteta koken ne duar edhe duart ne gjunje, fillova te qaja nga ajo cfare me ndodhi.

Nuk kaluan as 10 min edhe ndjeva dike te therriste emrin tim.
Ngrita koken edhe pash Diegon te vinte drejt meje.
Nuk prita me shume edhe u cova e vrapova drejt tije. E perqafova edhe ai gjithashtu. Fillova te qaja ne krahet e tij.

- Vogelushe cfare ke? Pse po qan?
- D-diego

U mundoja te flisja por smundja. Lotet nuk me linin hapesire.
U ulem ne stolin ku isha un me perpara edhe fillova te qaja perseri. Derisa u qetesova.

- El do me thuash cfare ndodhi?
- Me tentoi te me puthte
- Cfareee??? Kush eshte ai bir k*rve qe guxon e te prek ty me dore?

"""Diego's Pov"""

Jo jo jo do e vrisja kushdo qe guxon e prek ate un e vras.... kush eshte ai qe guxon e prek voglushen time se e fus ne toke te gjalle.
Isha i acaruar ne maksimum por duhet ta mbaj veten per Emilin.

- El me shiko ne sy. Me trego se cfare ndodhi.

Ajo filloj te fliste edhe un tek e degjoja e shtrengoja grushtet nga inati. Ai shefi i saj ka per ta paguar rende ate qe i beri. Betohem un per kete gje.

- El eja shkojm te shtepia ime do flesh sonte andej.
- Jo smund te vi tek ti mami babi nuk r dine per kete
- thuaj qe do rrish tek Ornela sepse eshte semur.
- Ne rregull prit sa ti shkruaj sms mamit.
Por diego zonja amelia?
- Pa merak zemer nuk jan te shtepi kan shkuar tek nje kusheriri i babit sonte nuk vijn.
- Ne rregull nisemi sepse mami me ktheu pergjigjie
- Eja zemer

U nisem per ne shtepin time. Gjate gjith rruges nuk folem as un as ajo. Shikonte rrugen edhe lotet i fillonin perseri.
Syt i kishte te skuqurbnga te qarat edhe rimeli i kishte ren pak ne faqe.
Me dore ja fshiva lotet edhe i thash

- El mos qaj me ne rregull. Ai di paguaj per keto lotet e tu
- Joo Diego nuk do besh asgje te lutem
- Si te mos bej kush guxon e te prej ty se ja thej duret
- Diego te lutem me premto
- Jo nuk te premtoj fare tani mbylle goje mos fol me.
- Diego nuk dua te te hapen probleme per mua me thuaj qe sdo besh gje
- Hhhhh qetsohu tani mbyll syt
- Diego...
- El te thash mbyll syt me degjo sepse jam shume i acaruar edhe sdu qe te te bertas. Qetsohu fli gjume sepse flasin neser per kete.

Ajo mbylli syt edhe un vazhdova ti jap makines. Ai kishter per ta pagur per kete betohem un.
Ndjenja qe kam per Emilin jan ndryshe nuk e shof vetem si nje shoqe por akoma skam mhndur tja shpreh nga frika qe nuk ndjen njesoj si un.
Por kjo sdo te thot qe ato tipat te prekin ate sepse i vras. Ajo eshte e mija, vogelushja ime, edhe fija e flokut ti preket asaj un i varros te gjall.

Heyyy filluan disa skena pak si kshu tani 😂 Ja edhe diego e don elin por akoma skam per ti lidh do i vej te kalojn edhe disa situata edhe pastaj ndoshtaa

Kisses for youu xoxoxoxox

•Sᴇʀᴇɴᴅɪᴘɪᴛʏ •Where stories live. Discover now