Gerçekliğin Başlangıcı - Devam

397 39 7
                                    

      Yaratık sadece Angela ya bakıyordu, sanki Kristina orda değilmiş gibi. Yaratık birden Angela'nın üzerine koşmaya başladı. Angela ve yaratık arasında iki metreden az kalmıştı ki Brad yaratığın önünde belirdi. Yaratığın karnına sağ ayağı ile sağlam bir tekme vurunca vücudunu parçalara ayırdı. Brad'in ayağı kana bulanmış vaziyetteydi, ayağını silkeleyen Brad Angela'nın yanına geldi ve gülümsedi! "Sanırım ilk defa gülümsüyor" diye düşünüyordu, Kristina. Kızlar çok sakindiler az önceki olay film sahnesiymiş gibi tepkisizdiler, sanki vücutları adrenalin salgılamayı unutmuş gibi... Beklemeyi bırakıp metro istasyonunun dinlenme odasına yöneldiler. Angela, bedenini, gördüğü ilk koltuğa bıraktı, saniyeler içinde sızmıştı. Uyuyan Angela'yı izleyen Brad'in, yüzündeki gülümse yerini klasik donuk ifadeye bırakmıştı çoktan.

      Kristina iyice meraklandığı için sormadan edemedi; donuk bir ses tonuyla "Hey! O yaratıkta neyin nesiydi öyle?" dedi. Brad'in mimikleri dahi oynamadı sadece Angela'ya odaklanmış bakıyordu. "Klasik Brad..." diyen Kristina da uykunun yaklaştığını hisseder gibi oldu. En yakın koltuğa attı kendini. Gözünü kapatır kapatmaz, ölen yaratığı hissetti önünde. İrkilen Kristina gözlerini kapatmamak için kendini zorlasada artık çok geçti saniyeler içinde uykuya dalmıştı bile...

17Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin