Kırmızı kapının açılmasıyla ortamın havası bir anda gerildi. Kırmızı pelerinli kadın, hilal masanın tam ortasında bulunan boş koltuğa doğru yürümeye başladı. Her adımında topuklarından çıkan sesler, gergin havayı delerek ilerliyor ve başka ses olmayan odada yankılanıyordu. Koltuğa otururken ayakkabılarını çıkarıp bir kenera fırlatan kadın,çıplak ayaklarını masanın üzerine uzatıp bacak bacak üstüne attı bir anda... "Sigaram..." diye hafif sexi bir bir ses çıkardı kadın. Kapıda bekleyen iri yarı adam, bir anda kadının yanında belirdi. Eğilerek 1 tane sigara ve çakmak uzattı. Kadın sigarayı alıp yaktı. İlk dumanı üflemesiyle, hala eğilmekte olan adamın çenesine tekme atması bir oldu... "Götürün bu bok parçasını burdan!" der demez kapıdan içeri 2 adam girip, yerde yatan çöpü dışarı çıkardılar. "Erkekler..." dedi kadın, hafif iç çekerek. Masa etrafında oturan kimse fark etmese de, Kırmızı pelerinli dikizlendiğini çok rahat fark etti.
Kadın sigarasını masanın üzerine koyup konuşmaya başladı. "Sizce onu öldürmeyi başaracaklar mı?" Umutdan yoksun bir ses cevap verdi isteksizce... "İlk saatten 3 kişi kaybettik, sanırım sonumuz geldi!" Masanın diğer ucundan bir anda bir ses yükseldi. "Aptal!!! Sanırım kozumuzu unutuyorsun, onun kanından gelen kızı." başka bir ses destekleyerek "O haklı, son olaydan sonra umut vaad etmeye başladı belki, ama hala yeterli değil..." Kırmızı pelerinli "Bu yüzden 17 gününü iyi değerlendirmeli ha ?" deyince kimseden cevap gelmedi.
Kırmızı pelerinli "2. aşamaya geçiyoruz, ilk önceliğimiz şehirden çıkmaya çalışanlar!" der demez,herkes odadan çıkmaya başladı. Sona kalan kadın güven veren hafif bir sesle "Sana güveniyorum Kristi..." deyip odayı terk etti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17
Ciencia FicciónAksiyon 3.bölümden sonra 4.bölüme kadar sıkın dişinizi ^^ Çıkmaza giren hayatı gerçekten gerçek mi ?