Gidecekler... Bu yüzden kendinize liman olmayı öğrenin.
Medya : Kemal Hancıoğlu
İyi okumalar 💫
°¬°¬°¬°¬°¬°¬°¬°¬°¬°¬°¬°¬°
Hızlı adımlarla ilerlerken telefonum çaldı. Yengem arıyordu.
"geldim geldim arka kapıdayım." diyip cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım.
Arka kapıdan girer girmez adımlarımı biraz daha hızlandırdım.
Bahçeye çıktığımda Arat annemlerin elini öpüyordu.
Niye erken gelmişlerdi ki?!
Eğer konuşurlarsa herşey ortaya çıkardı.
Hızlı adımlarla yanlarına yaklaştım ve endişeli bir ifade takındım.
"Arat! Konaktan aradılar. Rojda anne fenalaşmış sanırım." hızla ayağa kalkarken babamlardan özür dileyip çıktı.
Bende arkasından çıkarken babamların sorgulayıcı bakışlarını hissedebiliyordum.
Arabaya bindiğimde telaşla gaza basarken sorular sormaya başladı.
" kim aradı ? Ne olmuş? Neyi varmış? "
Telaş ve gerginlik akan bir ses tonu ile konuşmasıyla içimde pişmanlık tohumları filizlenmişti.
Vicdanımı rahatlamak için en az hasarlı şeyi (şey ne diye sormayın bende bilmiyorum msşdlspdls) bulmaya çalışıyordum.
"elini yakmış ." arabanın ani frenle durmasıyla Ares'in uyarısını dikkate almam gerektiğini anladım.
"sen ciddi misin? Elini yaktığı için mi fenalaşmış!" hayret dolu sesiyle bana bakarken kendime saydırıyordum.
Aferin Almira!
Kuş kadar beyninle senden bu beklenir Almira !
Aptal Almira!
Salak, salaksın kızım sen!"fenalaşmış derken biraz abartmış olabilirim. Kabul. Ama-"
"Konaktan seni arayıp annemin elini yaktığını söyleyen kuş beyinli kim?"
Kendini en aptal insan sanan varsa eminim şuan çok rahatlamıştır.
Benden daha salağı var diye!
"aaa şeyyy aaa... Ayşe" arabayı çalıştırıp konağa sürerken telefonumu çıkardım.
Gönderilen: Ayşoo
Kızz Ayşee, Arat sorarsa beni aradın ve Rojda hanımın elini yaktığını söyledin tamam mı?
Gönderen:Ayşoo
Tamam da böyle salakça bir şey söylediğimi neden söyleyeyim ki?
Gözlerimi kısarak attığı mesajı defalarca okumuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aral💫
Ficção GeralMardin'e ailesini görmeye gelen Almira hiç beklemediği bir olayla karşı karşıya kalır. Kardeşi kız kaçırmıştır. Ve üstüne evlendiği adam 2 yıl önce onu aldatan sevgilisidir. Daha kötüsü kuma gidiyordur. Konaktan kaçmayı plandığı sırada gizemli bir o...