Хамт унтацгаая

114 20 1
                                    

"Чи дэндүү төгс юм"
Ингэж хэлчихээд Мира унтаад өгөв. Юнги гайхан зөв сонссон эсэхээ бодон нэг л мэдсэн унтчихсан байв.
☆彡
Өглөө нь Мира ганцаар сэрэв. Юнги буйдан дээр унтаж гэж бодон босон гал тогоо ортол Юнги хоол хийгээд байж байсанд бага зэрэг гайхсан ч нэг мэдсэн урдаа байх бурхны төгс бүтээл рүү ширтээд зогсчихсон байв.
"Хөөе, би тийм царайлаг байна уу?"

"Тий- өө нөгөө өглөөний цайнд юу бэлдсэн юм?"

"Шарсан өндөг тэгээд капучинно бас зөндөө амттай юм"

"Гоё юм гэж юу юм?"

"Юу гэж хэлдэгийг нь мэдэхгүй болохоор..."
гэсээр тэд цайгаа уун ажилдаа явцгаав.

Юнги ажил дээрээ ирэхэд зохион байгуулагч нь халагдсан гээд бөөн сүр болж байлаа. Сайн хүн байсан гээд л. Юнги тэднийг тоолгүй ажилаа хийж эхлэв.

Захирал нь ирэн Юнги Мирагын хэлсэнийг санан захиралтайгаа ярилцхаар өрөөнийх нь урд ирсэн нь энэ байлаа.

/Юнги/
Хаалгыг нь тогшвол дотроос ор гэх нь сонсогдон орвол залуухан Мирагын насны гэмээр бүсгүй намайг угтаж авлаа.

"Ямар хэргээр ирээв"

"Аан би шинээр орсон зөөгч байгаа юм аа, тэгээд тантай танилцах гээд"

"Мм Ли Жиа"

"Мин Юнги"
хэмээн тэд танилцахад Жиа намайг суугаач хэмээн уриалгаханаар дуудав. Би ч яван өрөөнийх нь буйдан дээр суувал Жиа кофе бэлд гэж хэлэн надаас ямар төрөл гэж асуув.

"Аа нөгөө американо"
гэвэл Жиа инээмсэглэн хоёр американо захин над руу харан суугаад намайг асуултаар булж эхлэв.

"Хэзээнээс ажилд орсон бэ?"

"Өчигдөрөөс ажиллаж эхэлсэн"

"Мм, хэдэн настай вэ?"

"25"

"Хаанаас ирсэн бэ?"
гэхэд би хэсэг бодон "хэлэхгүй байж болох уу" гэхэд Жиа инээмсэглэн толгойгоо дохив.

Хэсэг ярилцан суусны эцэст Жиа инээмсэглэн "сайхан танилцлаа, дарга ажилтан гэлтгүй найзууд болцгооя. Одоо би шинэ зохион байгуулагч хайх хэрэгтэй" гээд босоход нь би "зохион байгуулагч яг ямар ажил хийдэг юм, цалин нь өөр байх уу?" гэхэд Жиа хэсэг бодсоноо "мм зохион байгуулагч юмыг зохион байгуулана, манай кофе шоп их том, тэгэхээр төрсөн өдөр гэх мэт арга хэмжээ болохоор бол зохион байгуулагч захиалгыг нь аван урьднаас захиалсан бас хэрэгтэй зүйлсүүдийг бэлддэг. Цалингын хувьд зохион байгуулагч жирийн цагын ажилтан, зөөгч, бариста-(кофе хийдэг хүнийг хэлдэг юм шиг байна лээ), цэвэрлэгч гэх мэт ажилчидаас арай их цалин авдаг. Тэр ажилчдын цалинг 2 нугалж өгдөг" гэв. Би ч хэсэг бодож байсны эцэст ам нээн "би оролдоод үзэж болох уу?" гэхэд Жиа бас хэсэг бодон "яахав, хэд хоног туршаад л үз сайн байвал болноо. 3 хоног ажиглаж байгаад сайн байвал болдоо" хэмээн санаа амарсан байртай хэлэв.

Орой болж хаах дөхөн хүн багассан байхад Мира орж ирэн намайг хүлээв. Би хувцасаа солин Мираг даган машинд нь суув. Машинд байх чимээгүй орчинг би эвдэн "нөгөө би зохион байгуулагч болж магадгүй" гэхэд Мира гэнэт зогсон над руу нээрээ юу гэсэн харцаар харвал би бага зэрэг инээмсэглэн "тийм ээ, зохион байгуулагч халагдчихаад захирал шинийг хайж байхад нь би оролдож үзэж болох эсэхийг асуухад 3 хоног харж байгаад сайн байвал зохион байгуулагч болж болно гэсэн" хэмээн хэлэхэд Мира намайг суудалаа даван тэврээд авав. "Сайн байна, ажилд ороод удаагүй байж ёстой сайн байна" гэв.

Гэртээ ирэн хоёулаа ядарч байсан тул унтахаар тус тусын ороо засан унтахад бэлэн болцгоов. Намайг орондоо орчихсон хэвтэж байтал Мира дээрээс унтлаганы хувцастайгаа бууж ирэн миний хажууд ирэв. Би түүн рүү харвал тэр ч гэсэн над руу харж байлаа. Дахиад л нөгөө харц тулгаралт.
Хэсэг чимээгүй байсны эцэст Мира "Юнги хамт унтацгаая" гэв.



Өнөөдөр дэндүү их хүн  уншаад тэр доор байдаг одон дэр дарсан болохоор сайхан зан хөдөлчихлөө. Дахиад нэг хэсэг...Нээх гоё байж байгаал дуусна гэж бодсон уу? Үгүй шүү. Гэхдээ Юнги душаал дэвшиж ирээл бас л сайхан байна шүү. Тэгээл хамт унтаж мунтаал. Заза баяртай

Битгий яв... Where stories live. Discover now