Szereplők

429 6 0
                                    


Farkas Bella
Bellának gyönyörű aranybarna, egyenes, hátközépig érő haja, és türkizkék szeme van. A barátai a legfontosabbak számára, és mindegyiket a legkülönlegesebbnek tartja a Földön. Családjával nincs túl szoros kapcsolata, és csak az alkalomra vár, hogy leléphessen álmai otthonába, Londonba. Persze szerelmével, Kingával. Mindenkivel kedves, aki vele is az, de ugyanúgy tud bunkó lenni, ha az is úgy beszél vele. Barátai, családja Bell-nek becézi, de nagy ritkán megesik, hogy csak simán B-nek.
Magasság: 162 cm
Kor: 16

Fodor Henrietta
Henriettának egyszerű barna, egyenes, hátközépig érő haja van, de így tökéletes. Azúrkék szemei csillognak, ha boldog. A barátaival és családjával egyaránt tökéletes kapcsolatot ápol. A legjobb tanácsokat adja, és meghallgat akkor is ha neki nagyobb problémája van annál, hogy szakítottál a barátoddal. Mindig őszinte  és a legféltettebb titkaid is biztonságban vannak nála. Óriási teher nyomja a vállát, mert nem elég, hogy a saját problémái is ott vannak, még másét is hordozza, és segít ahogy tud. Barátai és családja Riettának becézi, egyedül Hajni hívja Ettának.
Magasság: 160 cm
Kor: 16

Sipos Karolina
Karolinának aranybarna, egyenes, derékig érő haja és mogyoróbarna szeme van. Barátaiért mindent megtesz. Bármi történjék is mindig laza és nyugodt marad. Lehet vele komolyan beszélni, de ha arról van szó simán kiröhögi a másikat. Meg lehet benne bízni, és akár első pillantásra is szimpi lehet. Mindenkivel könnyen barátkozik, ha a másik is engedi. Semmit nem erőltet, nem szereti zaklatni az embereket. Barátai és családja Linának hívja, csak Bella szokta Li-nek becézni ha olyan kedve van.
Magasság: 163 cm
Kor: 16

Kovács Hajnalka
Hajnalkának sötétbarna, majdnem fekete, egyenes, hátközépig érő haja és csoki barna szeme van. Hamar bepánikol, és néha hipochondernek tűnhet. Ha valaki azt mondja titok azt tőle nem lehet megtudni. Nehezen barátkozik, de aki a barátja azért ő is mindent megtesz. Néha elég idegesítő tud lenni, de ő így tökéletes. Van, hogy megbánt embereket, de ez azonnal feltűnik neki és jóváteszi. Barátai, családja Hajninak becézi, de legjobb barátnője, Bella néha Hajnal-nak hívja, mondván, hogy olyan különleges mint a hajnal.
Magasság: 160 cm
Kor: 16

Németh Kinga
Kingának sima barna, hullámos, hátközépig erő haja van és szintén sima barna szeme, de így gyönyörű. Hamar összelehet barátkozni vele, de nem szeret kezdeményezni. Barátait sose hagyja cserben, minden hülyeségben benne van. Mindig pozitív és a mosolyát nem lehet letörölni arcáról. Együtt érez a barátaival akkor is ha boldogok, akkor is ha szomorúak és akkor is ha dühösek. Szinte ikrek lehetnének Bellával annyira hasonlítanak. Nincs külön beceneve, Bell szokta Gusztinak hívni csak szórákozásból és örömmel talál ki neki új beceneveket.
Magasság: 159 cm
Kor: 16

Aki előbb olvasta annak felhívom a figyelmét, hogy egy kicsit bővítettem.

Tartsd titokban!Where stories live. Discover now