Part 5

340 5 0
                                    


Egy nagyon hangos kiabálásra keltem. A szemeim kipattantak és azonnal feltűnt, hogy Kinga nincs mellettem. Villámgyorsan kaptam fel egy pólót, ami leért a térdemig. Szerelmemmel van egy olyan szokásunk, hogy nem hordunk pizsamát csak fehérneműt ugyanis ahogy összebújunk felmelegítjük egymást. Nem, továbbra se vagyunk együtt. Mezítláb siettem ki a szobánkból és a hangok irányába haladtam. ahogy beértem a nappaliba Megpillantottam Kingát és Dávidot, a fiatalabbik bátyját. Megforgattam a szemem és kifordultam a helységből. Beléptem a konyhába, ahol Rebeka már csinálta a reggelit.
-Min vesztek megint össze?-vettem el a pultról a cappuccino-m.
-Fogalmam sincs. Náluk sose tudom. De Gábriel egy óra múlva itthon van-nyomott két puszit az arcomra, amit viszonoztam. Gábriel Kinga idősebb bátyja. Minden hosszabb szünetre hazajön, ugyanis az egyetem ahová jár az ország túlsó végén helyezkedik el. Nemrég pedig elkezdődött a nyári szünet. Mosolyogva loptam egy gofrit a tálból és a Nutellát elővéve megkentem.
-Angyalka jöhet-haraptam bele a reggelimbe. Százszor kérte már, hogy ne hívjam így de imádok kutakodni és mint kiderült Gabriel a négy arkangyal egyike. Azóta hívom Angyalkának.
-Összepakoltatok már?-érdeklődött Rebeka engem figyelve. Na igen. Holnap Kingával Párizsba megyünk egy hétre.Nekünk ez lesz a közös nyaralásunk. Megráztam a fejem a kérdésre.
-Reggel akartunk, de azt hiszem abból minimum délelőtt lesz-néztem szórakozottan a veszekedő testvérpárra.
-Végül is ráértek-rázta a fejét mosolyogva.
-Biztos megleszel a két fiúval?-kérdeztem és aggódva fordultam felé. Majdnem egy hónapja lakom velük és eléggé kiismertem a srácokat, főleg, hogy általában ezelőtt is Kingánál töltöttem a legtöbb időt, így sikerült Gábriellel egy tesós viszonyt kialakítanom, Dávid meg hát ő mégiscsak Dávid. Vele nem könnyű kijönni, de mi igazán próbálkozunk. Mire megittam a reggeli frissítőm-amitől nem igazán ébredtem fel de hát ez van-és megettem a gofrit felmentem. Felvettem egy kék melegítőshortot és egy fehér haspólót. A hajam kontyba kötöttem és a frufrum-amit nemrég csináltattam-egy hajpánttal hátratűztem. Addig pörgettem az instát amíg Kinga nem méltóztatott feljönni. Mikor belépett a szobába azonnal leült mellém a kanapéra.
-Sori?-bújt hozzám, én pedig átöleltem. Bekapcsoltam a tévét és kutatni kezdtem amíg meg nem találtam az Ozark című sorozatot, ami mindig felidegesít engem, de már az utolsó évadát nézzük, úgyhogy valahogy kibírjuk. Épp egymásnak magyarázunk-Kinga nekem, hogy Ben milyen cuki és esetlen én neki azt, hogy Ben-t igazán kinyírhatnák már, hogy ne idegesítsen tovább-mikor egyszerre villant fel a telefonunk a tévé előtt. Odamásztam érte és ahogy megszereztem vissza is ültem szerelmem mellé. Csak Mi csoportba Herceg üzenetet küldött.
Herceg:Ma 5-kor meki? Mindenkit felveszek a háza előtt.
-Boldi kérdezi, hogy megyünk-e ma 5-kor mekibe. Felvesz mindenkit a háza előtt-pillantottam Kingára.
-Azokkal az idiótákkal nem hagynék ki egy talit se-nevetett fel.
Hercegnő:Kingával nekünk jó. 
Főnök:Barátnő jöhet?
Hercegnő:Mi van Balázs összenőttetek? :P
Főnök:Kuss :D
Királynő:Zsannával nekünk is tökéletes :3
Herceg:5-re ott vagyok értetek. Balázs nem kell több lány köszi. :P
Főnök:Neked se jön?
Herceg:Most nem. Gyöngyvér neked jó?
Törpilla:Ja, de a mamámnál vagyok oda gyere.
Herceg:Oké. Petra te Zsannával vagy?
Gyönyörűség:Nem. A gondolataimban olvasott. :D
Herceg: Haha :D Akkor értetek úgy megyek. Bella te még mindig Kingánál vagy?
Hercegnő:Nem, csak én is felcsaptam gondolatolvasónak. Boldizsár ne kérdezz hülyeségeket :D
Herceg:Kussoltok vagy odataláltok gyalog. :D
Főnök:Héé én meg se szólaltam.
Hercegnő:Én se. Üzenetet írtam. :D
Herceg:Bell tényleg gyalog jössz. :D
Hercegnő: Jó jó, meg se szólaltam. :D
Törpicúr:Boldi engem itt ne hagyj. :D
Herceg:Oké érted bemegyek. :D
Törpicúr:Köszke. :3 
Mosolyogva tettem félre a telefont Kinga pedig élvezte, hogy újra hozzám bújhat. Átöleltem folytattuk a sorozatot. Pont kikapcsoltam a tévét mikor kopogtak.
-Van rajtatok ruha ugye?-hallottuk Gábriel szórakozott hangját az ajtó túloldaláról.
-Hülye-nevettem fel. Belépett a szobába és ránk nézett.
-Sziasztok lányok. Lejönnétek? Fontos dologról kéne beszélnem veletek meg anyáékkal-tördelte az ujjait.
-Csak nem ideges vagy?-cukkoltam. 
-Akkor jöttök?-lépett ki a szobából. Mindketten követtük.
-Mi olyan fontos?-tette keresztbe a karjait Dávid. 
-Tudjátok van ez a lány. Viola-kezdte én pedig ledermedtem.
-Milyen Viola?-néztem rá és imádkoztam, hogy ne az legyen akire gondolok. És annyira imádom, hogy Isten sose hallgat meg.
-Farkas Viola-vágta rá majd leesett neki miért sápadtam le azonnal.-Basszus Bell ne haragudj nem esett le, hogy a nővéred az-túrt bele idegesen a hajába.
-Semmi baj-legyintettem.
-Szakítok vele-közölte én pedig megráztam a fejem.
-Nem szakítasz. Miattam nem-mosolyogtam rá, hiszen jólesett, hogy miattam ott hagyná.-Tehát mi van vele?
-Hát.....-húzta el a száját.-Megkértem a kezét és igent mondott-bökte ki Kingával pedig egyszerre ugrottunk a nyakába.
-Gratu Angyalka-pusziltam meg. Csak a szemét forgatta a megnevezésre. Miután ezt lerendeztük és ebédeltünk a kezembe vettem Az éjszaka árnyai című könyvem és elmerültem Diana és Matthew gyönyörű szerelmében. Kinga is elővette a könyvét és a házban sétálgatva olvastunk. Mikor az óra 3-at ütött felkaptuk a fejünket. A könyveket félre rakva mentünk el egymás után fürdeni. Utána felvettem egy fekete, szaggatott farmershortot és egy kék, halálfejes, spagettipántos haspólót. A hajam kontyba hagytam csak a hajpántot vettem le és előrefésültem a frufrum. Felvettem a hosszú szárú Conversem és már hallottam is a dudaszót. Kinga abban a pillanatban rohant le az emeletről. Elköszöntünk a fiúktól és Rebekától és kimentünk. A Suzuki az út szélén állt elakadásjelzővel, mert naná, hogy nincs parkoló a ház előtt. Boldi ahogy meglátott minket csak kiordított.
-Bell te nem gyalog jössz?!-mászott át szegény Gyöngyvéren, hogy lásson minket. Zsanna a tarkójára vágott, míg Kingával felugrottunk a platóra.
-Én is szeretlek Boldizsár-öleltem át a nyakát. 
-Még Balázsért megyünk aztán irány a meki-indult el. Ha valakinek befolyásosak a szülei és idén tölti a 18-at annak könnyű. Boldi nem bukott meg semmi szimplán sokáig volt ovis. Ahogy csapatunk utolsó tagjának házához értünk befogtuk a fülünket, ugyanis Boldizsár szokásához híven ráfeküdt a dudára.
-Boldi te állat halláskárosodásom lett!!-üvöltötte át a dudaszót Petra.
-Mivan?!!-kiáltott vissza az említett személy.
-Szállj le a dudáról vadbarom!-kiabálta mellőle Gyöngyvér. Erre végre csönd lett.
-Megsüketültem tőled-nézett mérgesen a mellette ülő lányra.
-Mi is tőled-vágtuk rá a lányokkal egyszerre.
-Esküszöm az emeletről, csukott ablakoknál teljes hangerőn hallottam a kiabálásotokat-ugrott fel a platóra Balázs.
-Mert megsüketültünk-értett egyet Zsanna. Boldi elindult figyelmeztetés nélkül, így nem tudtunk kapaszkodni, ezért én Balázs ölébe ültem, Kinga pedig ránk dőlt.
-Vadállat-szólt Petra mikor lelökte magáról Zsannát.
-Bell te nem akarsz lemászni rólam?-érdeklődött Balázs.
-Nem-nyújtottam ki rá a nyelvem. Átölelt én pedig összekulcsoltam az ujjainkat Kingával. A mekihez érve Balázs lelökött magáról és leugrott a földre. Megszokásként nyúlt a derekamhoz és leemelt.
-Túl alacsony vagy-cukkolt. A vállára csaptam és a lábammal kapálóztam, hogy engedjen el. Nevetve tett le a földre így kénytelen voltam felnézni rá. Leemelte a többieket is és a kajánkat kikérve kiültünk az erkélyre. 
-A bátyám egyik egyetemi haverja bulit tart és mivel a tesóm én is hivatalos vagyok rá. Vihetek bármennyi plusz embert. Jöttök?-harapott bele a sajtburgerébe Petra.
-Mikor?-loptam egy sültkrumplit Balázstól aki így nyugodt szívvel harapott a sajtburimból. 
-Ma este. 8-kor-válaszolt. Kingával egyszerre ráztuk a fejünket, míg a többiek bólogattak.
-Ti miért húzzátok ki magatokat?-akadt ki Boldi azonnal.
-Először is kiskorúak vagyunk nem ihatunk. Másodszor mi 8-kor lefekszünk legkésőbb 9-kor-gondolkoztam.
-Szerintem én hazaérünk és szunyálok-szólt közbe Kinga.
-Mi? Miért?-értetlenkedett Balázs miközben megette a sajtburgerem.
-Ember az az enyém volt-akadtam ki.
-Tessék-tette elém a sültkrumpliját. 
-Imádlak-kezdtem el enni.
-Tehát?-nézett Kingára és rám Zsanna.
-Holnap indulunk Párizsba rémlik?-gyűrte össze a szemetét Kinga.
-Basszus tényleg-esett le Gyöngyvérnek. Mosolyogva bólogattunk.
-Akkor mit kerestek még itt? Párizsba nem utazhattok karikás szemekkel-pattant fel Petra. Értetlenül néztem rá és a tálcára dobtam a szemetem.
-Irány aludni-értett egyet Zsanna. Sóhajtottam és felálltam. Mikor hazaértünk bedőltünk az ágyba. Kingát magamhoz ölelve aludtam el ahogy letettem a fejem a párnára. Még éreztem ahogy puszit nyom a számra és már az álmok világába is voltam. 


Tartsd titokban!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin