(Sweety room)
Mereka sdg melihat perlawanan antara Jet & chris yg sdg berlawan mata😂😂Siapa kelip dulu dia kalah..Jet hampir kalah tapi roza beri kata semangat..Akhirnya chris terkelip dulu sbb mata masuk habuk😂Lawak ah dorg nii..Speaker📢📢
DIMINTA SEMUA EJEN MUDA PERGI KE BRIEFING ROOM SKRG!!Ejen muda terus berlalu ke briefing room atas permintaan mentor..Sesampainya disana,kelihatan mentor sdg menunggu mereka sambil tersenyum manis..Mereka pelik tapi tetap meneruskan langkah..
Ali:Erm ada apa ejen semua nak jumpa kitorang?
E.Geetha:Memandangkan hari tu kamu dah lalui kejadian yg sangat tragis dalam hidup..
Mengingatkan kejadian d rumah uncle amir terus sahaja mereka pucat..heheh.
E.Bakar:So ketua teras nak bagi korang berseronok atau berehat dengan mengadakan promnight!!!
Mendengar perkataan tersebut semua ejen muda perempuan bersorak girang manakala lelaki mula membuat muka bosan..
E.Leon:Tapi pasangannya biar kamu tentukan..
Ejen perempuan mula membuat puppy eyes ngan ejen lelaki..Ejen lelaki tak mengendahkan..Apa tengok2?
Alicia:Ali kau ngan aku eh...
Roza:Bolehkan jet?
Iman:Rudy~~~bolehlah..
Moon:Ala zass..
Mika:Bulat..ngan aku ehh
Rose:Khai..~~ >♡
Minju:Chris please..
Shikin:Haikal ngan saya tau..Namun seego ego lelaki mesti dorg mengalah jugakkan ngan para girls ni..Ejen perempuan tersenyum puas..
(Shopping)
Roza:Kita nak pi mana dulu ni?
Mata mereka berpusing pusing sbb banyak betul kedai yg menjual banyak dress..
Moon:Apa kita pergi setiap satu kedai?
Boys:What??!!Tercabut kaki kitorang nanti..
Tanpa mengendahkan ejen lelaki mereka terus berjalan laju masuk kedalam kedai..
Iman:Korg pergilah beli baju korg.Sorry tau kalau lama..
Lalu mengikut langkah ejen perempuan..
Jet:Perghh kalau aku dapat awek baik mcm Iman bahagia seumur hidup aku..
Tiba-tiba,terasa aura hitam di belakangnya..
Roza:Kau kata apa jet??!!
Jet:Erk nothing..Pilih baju yg cantik2 eh..
Roza roll eyes.'Mcm aku tak dengar apa dia kata'.(Girls situation)
Moon:Korg kita nak beli mana dulu ni..Dah nak tercabut bola mata aku ni asyik berpusing jer..
Mereka masih lagi mencari baju yg sesuai sambil minum jus..Heheh.
Rose:Hah kita ke kedai yg ni!!!!
Sikit tersembur air yg diminum ejen perempuan.Rose sengih sambil meminta maaf.
Alicia:Hah nak kemana dulu rose?
Rose:Tu...
Ejen perempuan melihat ke arah yg ditunjuk rose.Waih terbuntang mata dorg.Dahlah kedai mewah baju over cantik.Power.Mereka terus memasuki kedai tersebut..
P.P:Adik2 nak beli apa?
'Adoi soalan apa mcm ni??mestilah nak beli baju!!'
Roza yg mula panas hati terus jer ingin membuka mulut tapi ditenangkan oleh Iman..
Mika:Mestilah kitorang nak beli baju takkanlah beli ayam pulak..
Pelayan tu mula sengih sinis..
P.P:Tapi budak2 tak boleh masuk sini..*melihat kearah moon yg pakai riben dikepala*
Alicia:Akak kami budak ke kami dah tua bangka sekali pun akak takde kene mengena so jangan halang laluan kami sbb kami nak beli baju..
Habis ditolak pelayan perempuan tu.Ha amek kau siapa suruh menghalang lagi laluan org.Mata ejen perempuan melilau kearah baju2 yg tersusun rapi..
Minju:Eh korg kita nak pakai tema apa?
Mika:Hitam!!
Roza:Erm nanti dikata kita nak berkabung pula
Iman:Putih!!
Semua terdiam sebab rasanya mereka ni taklah seberapa suci sangat.
Girls:Hitam putih!!
Akhirnya mereka ketawa bersama..Kata sepakat dah dipersetujui tinggal nak cari baju jer..Tapi mereka kena bagitau lelaki sekali..(Situation Boys)
Ali:Wei dari tadi kita pusing kedai yg sama jer bila nak beli baju?
Khai:Ntah..
Rudy:Kita beli baju kaler hitam putih..
Bulat:Aik napa pulak??
Rudy menunjukkan skrin telefonnya.My sweety iman♡♡
Ejen lain mula mengangguk dan ada jugak yg sengih nakal.Uwu sweety Iman ye rudy
Skip...
(Restoran Nasi ayam)
Roza:So korg dah beli baju korg?*pandang ejen lelaki sambil minum air bandung didepannya*
Ejen lelaki mengangguk..
Moon:Jam berapa mula nanti?
Ali dengan selamba berkata:Jam 7.00
Semua:What??!!Jam 7.00?!!
Khai:Skrg dah jam 6.30 lagi setengah jam,jam 7.00.Ya Allah
Ejen lain kelam kabut lalu keluar dari restoran namun sempat membayar makanan.Mereka terkocoh-kocoh membuka aplikasi grab.Adui,memang nasib malang ah
YOU ARE READING
Fall In love M.A.T.A(Complete)
FanfictionAku ada buat 8 ship kat sini Rudy x iman ali x alicia Bulat x mika Zass x moon Jet x roza chris x ???? Khai x ???? Ha nak tau siapa ship Chris Dan Khai???Silalah baca💗💗 Start:22 mei 2020📌 End:12 february 2021📌 maybe will be in editing but idk wh...