- '' 5 dakika daha lütfen ''
Şaka yapıyor olmalı . Ne yani beni tanımıyor ve prensiplerimi bilmiyor öyle mi ? Beni ve prensiplerimi bilmeyen yoktur sanıyodum cidden şaka gibi.
- Özgüvenine hayran kaldım 1 dakika daha fazladan kalmayacağımı biliyorsundur değil mi ?
Cevap vermesini beklemeden odadan çıktım . Bu erkekler yok mu bazen beni gerçekten şaşırtabiliyor. Benim için erkek demek yatak malzemesinden başka birşey değil bu hep böyleydi ve böyle kalacak . Bunu çevremde bilmeyen yoktur . Etrafımdaki kızların bana kıskanç bakması erkeklerinde bana baktıkça gözlerinin ışıldaması bir gün bende acaba diye zihinlerinden geçirmesi orta yaşlardaki kalantor budalalarının bana pislikmişim gibi bakması hiç ama hiç umurumda değildi.
Tanışalım artık Ben Lena . Melezim aslında annem rus kökenli bir alkol bağımlıs ve adı Linda babam zenginliği ve çapkınlığıyla bilinen Murat SEZER ! Nefret ettiğim bir lisenin 4. sınıf öğrencisiyim . Arkadaşlarım sınırlıdır anaokulundan beri neden bana katlandığını anlayamadığım biricik nazlı var biricik derken gerçek anlamda biricik yani bitane başka yok . Karadeniz'in belkide en hoyrat memleketi Samsun'da sahile karşı 4 katlı bir villada yaşıyoruz . Yaşıyoruz derken babam ben ve yardımcımız Elif'le beraber . Annem bir hastahanede alkol tedavisi gördüğü için bu koca villadan mahrum . 15 yaşımdan beri babamla aramıza aşılmayacak duvarlar örüyorduk hergün bir tane bir tane daha ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİME DOKUNMA
RomanceMerhabalar Arkadaşlar , gizli kalmış içimizdeki insanların gerçeklerini yaşayalım istedim iyi okumalar :)