Chapter One

2.5K 74 0
                                    

Megleplek ma titeket karácsony alkalmából. A saját sztorimnál is van új rész, szóval oda is ellátogathattok, ha van hozzá kedvetek. :) Ne felejtsetek el jelet hagyni magatok után. Boldog karácsonyt! Jó olvasást.

 

 

Amy szemszöge

 

Napsugarak ütötték meg az arcomat, ezzel felébresztve engem. Próbáltam harcolni a fény ellen és kinyitottam a szemeim. A szobámban voltam. Elkezdtem felöltözni, míg kicsi kezeimmel a szememet dörzsöltem. Kisétáltam a hálószobám ajtaján a fürdőszobába  Megmostam a fogam és az arcomat. Hirtelen meghallottam egy furcsa hangot a konyhából, ezért afelé haladtam.

 

Mi a franc volt ez? Kérdeztem magamtól. Amikor odaértem, megláttam csak egy boxert viselő alakot főzni. Most bánom, hogy a konyhába jöttem. Istenem, elfelejtettem, hogy most velem lakik. Nem tudna legalább felvenni valamit?

"Oh, istenem. Ember, vegyél fel valamit." Sóhajtottam. Harry gyorsan megfordult, de azután rám mosolygott. Szeret ingerelni minden egyes alkalommal. Ezzel csak azt éri el, hogy még jobban megutálom. A szemeim végig nézték a mellkasát, a tetoválásait és a V-vonalát, de abbahagytam, ahogyan rádöbbentem, hogy stírölöm őt. Gyorsan felnéztem, mielőtt észrevenné, de túl késő volt. Barna szemeim találkoztak az ő zöldjeivel.

"Tetszik amit látsz, Amy?" kérdezte önelégülten vigyorogva.

"Nem."

"Nos, a régi lakásomban megszokott volt, hogy csak boxerben voltam állandóan. És, hogy most itt lakom, azt csinálok, amit akarok" mondta, és nevetett saját magán.

"Először is, azt mondtad, a 'régi apartmanodban'-"

"A régi lakásomban."

"Mindegy, hogy mi  a franc volt. A lényeg az, hogy egyedül voltál, és most viszont velem laksz. Szóval tekintetbe kellene venned, hogy...-"

"Oh, azt csinálom." szakított félbe újra, majd kacsintott. Istenem, mennyire bosszantó.

"Ne szakíts félbe. És nem csinálhatod azt, amit akarsz, mert én is itt élek. Az utolsó dolog pedig. hogy szabályokat vezetünk be, ha egy lakásban élünk ." mondtam felülve az egyik konyhában lévő magas székre.

"Ne most, kérlek." sóhajtotta, " Különben is. Kezdjünk előlröl mindent. Jó reggelt baby." mondta mosolyogva. Ellenségesen méregettem ahogy azt mondja 'baby'. Miért találja meg mindig a módját arra, hogy megőrjítsen vagy felbosszantson?

 

"NE.HÍVJ.BABYNEK" jelentettem ki.

"Soha.... baby" mondja újra, mire felnyögök. Nevetett, majd lerakott egy tányért tele palacsintákkal. Imádom a palacsintát, ez a kedvencem. Küldök neki egy zavarodott pillantást, mire csupán elmosolyodott. A tányérra néztem, azután felnéztem rá és felhúztam a szemöldököm.

"Ezt nekem?" Kérdeztem tőle, és bólintott. Nem mondtam mást, de valójában küzdöttem a kialakult mosollyal az arcomon. Beleharaptam a palacsintába, majd ránéztem Harry-re.

"Nem fogom megkérdezni, hogy milyen a főztöm, mert tudom, hogy kifogástalan. Ezt mindketten tudjuk." viccelt Harry, és rám kacsintott. Nagyon aranyos - gondolom hiún.

"Nem olyan jó." mondom megrázva a fejem, megpróbálva visszatartani egy nevetést. Mosolygott és a fejét rázva elsétált.

Elkezdtem nekilátni, majd néhány perccel később kuncogást hallottam. Megfordultam, és megláttam Harry-t, ezúttal a saját ruháiban - egy fekete rövidnadrágban, és egy pólóban. Tényleg hallgatott rám? Furcsa. Ez nem jellemző rá.

"Úgy látszik állandóan hazudsz. Úgy értem, miért nem mondtad, hogy ízlik az étel? Tudod, nem kell hazudnod." mondta, én pedig megforgattam a szemeim. Oké, hazudtam. Nem akarom, hogy azt higgye, hogy bevallok neki mindent. Ha ő visszajött és azt hiszi, hogy kapni fog egy második esélyt, akkor abba kell hagynia a próbálkozást.

"Amy?" A zavarodott Harry-re néztem.

"Igen?"

"Jól vagy?" Kérdezte aggódva. Bólintottam. Ott megy a másik hazugság.

Harry szemszöge

Amy nagyon kitartó. Egyáltalán nem olyan, mint egyáltalán a múltban, de megérdemlem. Én vagyok az oka, én változtattam meg, és utálom ezért magamat. De soha nem fogom gyűlőlni. Vagyok annyira önző, hogy vissza jöttem hozzá. Talán túl késő, de azt akarom, hogy boldog legyen és akarom hogy soha ne harcoljunk. Csak boldognak lenni, mint azokon az emlékeken amit valaha megosztottunk.

Rákésztetni őt arra, higgye el, hogy megváltoztam, amit meg kell mutatnom neki. Azt meg tudom mondani, hogy nehéz lesz. Csak azt akarom, hogy megnyíljon nekem. Minden alkalommal kötekedni fogok vele, hogy vissza hozzam a régi énjét. Esélyt fogok kapni, hogy rávegyem, bizzon bennem. Csak meg kell próbálnom olyan erősen, hogy át tudjam törni a falakat, amiket régen épített.

Bármit megfogok próbálni Amy-ért.

Roommates (Harry Styles) HUNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ