Bir haftadır olduğu gibi yine camdan dışarıyı izliyordum . Hava yavaş yavaş kararıyordu , tahminen saat yedi civrarıydı .
Bu bir hafta içinde doğru dürüst karanı görmemiştim . Sabahları kahvaltıda yoktu , akşam yemeğinde de yoktu . Geç gelip erken gidiyordu . Tahmininen şimdi yemeğim odaya gelecekti .
Biraz daha bakışlarımı dışarda gezdirdim , hava daha da kararıyor yıldızlar kendini belli ediyordu . Ay ışığı zifri geceyi biraz da olsa aydınlatıyordu .
Bu bir hafta içinde o kadar sıkılıyordum ki sanki öleceğimi zannediyordum .
Annemin şilede yazlık bir evi vardı . Babam borçlandığı zaman annem evi satmak istiyordu . Hatta annem evi gizliden satılığa çıkarmıştı . Babam bunu öğrendiği zaman çok kızmıştı .
Anneme ve bana yalan söyleyip işlerinin yolunda gittiğini söylemişti . Ama öğrendiğime göre babamın işi hiç bir zaman yolunda gitmemişti . Sadece ben ve annemi kandırmıştı.
Annem de ikna olup evi satmaktan vaz geçmişti .
Zaten anneannem ve dedem daha annem evlenmeden önce trafik kazasında ölmüşlerdi . Birde annem tek çocuk olunca ev ona kalıyordu .
Kafam da bir plan kurmuştum . Bu evden bir şekilde kaçıp babaannem ve dedemin de alıp o yazlık evde saklanacaktık . O evi bilmesi mümkün değil , çünkü biz o eve en son yaklaşık üç yıl önce yaz tatilinde gitmiştik . Ayrıca ev benim üstüme değildi .
Bu bir hafta içinde , sabahları kalktığım gibi elimi yüzümü yıkayıp , odaya gelen kahvaltımı yapıp ,şimdi olduğu gibi koltukta oturup dışarıyı izliyordum .
Hergün saat gündüzün birinde korumalar yer değiştiriyordu . Arka bahçede bir kapı vardı . Bildiğim kadarıyla o kapının üzerinde kilit yoktu .
Korumalar yer değiştirirken yaklaşık on dakika kadar aradan geçiyordu .
Bende bu on dakika arada yarın kaçacaktım . Zaten Karanın eve geldiği yoktu . Evde ki çalışan kızlarda saat başı bir şey isteyip istemediğimi sorup gidiyorlardı .Evin içini de gezmiştim . Salon da arka bahçeye açılan cam kapıdan kaçacaktım . O cam kapıyı kontrol etmiştim kilitli değildi .
Buradan kaçtığım gibi dedemleri alıp yazlık eve saklanacaktık . Biraz orada saklanıp ortalık sakinleşince de yurtdışına kaçacaktık .
Gözlerimi yukarı kaldırıp "Allahım ne olur herşey yolunda gitsin . Bu adamdan bir an önce kurtulayım ." dedim .
Ellerimi yukarıdan indirip kucağıma koydum .
Bakışlarımı bahçeyi aydınlatan lambalarda gezdirdim .
Bahçe kapısının açılma sesiyle bakışlarımı oraya çevirdim . Simsiyah milyar dolarlık bir araba bahçenin içinde durdu . Arabanın kapısı açılmadan bir koruma koşup kapıyı açtı . Arabanın içinden Karanın iri cüsseli vücudu çıktı .
Koruma ona bir şey anlatırken oda başını sallıyordu . Anahtarı korumya verip , sanki burada onu izlediğimi anlamış gibi bakışlarını yukarı kaldırıp bana baktı . O zifri karanlık bakışlarını yüzüm de gezdirip göz kırptı .
Utançla hemen perdeyi çektim .
Ahh...
Kahretsin yakalandım beni şimdi yalnış anlayacaktı .
Bide bu adam niye erken gelmişti ? Ne güzel hergün geç gelmekle birlikte onu çok görmüyordum .
Kesin akşam yemeğini aşağıda yiyecektik , o yüzden yemeğim odaya gelmemişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ YA DA DİRİ+18
ChickLit"Ben sana bir şey yapmadım.Ne olur bırak beni" "Seni bırakmak mı ? Senin için ölürüm de öldürürüm de... ÖLÜ YA DA DİRİ farketmez her türlü benimsin" ****** Babamın bıraktığı ses kaydını dinledikten sonra resmen başıma musallat olmuştu. Onun ki aşkmı...