9.Bölüm

29.2K 850 510
                                    

Verdiğim kararın doğruluk payını  hâlâ da düşünüyordum . Acaba bu verdiğim karar doğru muydu ?

Tamı tamına iki gündür doğru dürüst odadan çıkmadan , ağlayarak bu verdiğim kararı düşünüyordum .

Gözlerimi silip , burnumu çektim .

Allah bu acımasız adamı kahretsin !

Resmen hayatımı alt üst etmişti . Özgürlük hakkım elimden alınmıştı .

Kendimi para karşılığında satılmış bir mal gibi hissediyordum .

Kendimi öyle hissetmeme gerek yoktu ki zaten öyleydim...

Benim hayallerim vardı . Hiç kimsenin yardımı olmadan kendi ayaklarımın üzerinde durup , kendi emeklerimle kazandığım üniversite de okuyacaktım .

Ama hayallerimi gerçekleştiremeyeceğim ...

Lanet bir adam yüzünden torpille bir üniversite de okuyacaktım . Ve benim emeklerin olmadan , çabalamadan . Üstelik ben daha sınav heyecanını yaşayacaktım . Gecemi gündüzüme katıp , kendi emeklerimle kazanıp okuyacaktım .

Bu bir kaç yıl içinde sürekli ağlıyordum . Hemen hemen hergün ağlıyordum .

Annem ve babamın yokluğu yetmezmiş gibi birden bu acımasız adamla evlenip hayatımı zindana çeviriyordum .

Kaldığım zindanın anahtarı ise o acımasız adamın , iri avuçlarının içindeydi .

Ben o adamdan kurtulamayacağın da  farkındaydım . Verdiğim karardan pişmanmıyım onu bile bilmiyorum .

Yeni duştan çıktığım için saçlarım nemliydi . Yatak ta yan dönüp , saçlarımı geriye iteledim .

Kapı sesinin gelmesiyle gözlerim açık bir şekilde yerim de hareketsizce bekledim .

Yerde yankı bırakan tok adım sesleri gelip baş ucumda durdu .

Yatağın diğer tarafına gelip , oturdu .
Bacaklarını uzatıp , sırtını yatak başlığına yasladı . Keskin bakışlarını üzerime dikip , yüzümün her karışını inceledi . Kurt dövmesi olan elini uzatıp , ıslak saçlarımı geriye iteledi . Yüzüme eğilip , kızaran burnumun ucunu öptü .

Yüzünü çekip , ellerini uzatıp beni oturur pozisyona getirdi . Çok rahat bir şekilde , hiç zorlanmadan bunu yapmıştı .

Toplanan askılı  tişörtümü düzelttim . Beni kendine çekip , saçlarımı derince kokladı .

" Bu odadan hâlâ korkuyor musun ? " dedi .

Başımı olumlu bir şekilde salladım .

" Bugün mimar gelecek istediğin şekilde değiştirebilirsin ." Dedi yumuşak bir ses tonuyla .

Hani beni dedemlere gönderecekti , beni kandırdır mı? Ağlama raddesine gelmiş bir şekilde mırıldandım .

" Beni dedemlere göndermeyecek misin ? " dedim sulanan gözlerimle .

" Ağlayacak mısın ?" Dedi farklı bir ses tonuyla .

Sanki ağlayacağımı anlamış gibi " Yarın gidersin ." dedi .

Sulanan gözlerimi silip , odadan çıktı .

Bu neydi şimdi ?

Kesinlikle bu adamın ruh hali normal değil .

Eski pozisyonuma dönüp gözlerimi yumdum ...

****
"Asel hanım uyanın ."

Çok derinlerden bir ses işitiyordum ama cevap verecek gücü kendimde bulamıyordum .

ÖLÜ YA DA DİRİ+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin