Dedemlerin evinde olan odamda oturmuş , dedeme evleneceğimi nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum ?
Karan beni birkaç saat önce beni buraya bırakmıştı . Hatta evin etrafında koruma olduğunu da söylemişti . Etrafa baktığımda kimse görünümüyordu .
Ayrıca dedemin bahçe kapısında da iki tane koruma duruyor .
Dedemin maddi durumu iyi . Babama ne kadar yardım etmek istesede babam hiç bir şekilde kabul etmemişti .
Dedemin , toplamda iki restoranı , üç kafesi birde kirada olan üç dört tane evi var . Ayrıca kaldığı evde iki katlı fazla küçük sayılmayan bir villa .
Bana çoğu zaman maddi yardımda bulunmuştu . Ben o paraları hiç bir şekilde kullanmadan , yetiştirme yurtlarına veriyordum . Dedem ayda bir bana para veriyordu . Zaten ben çoğu zaman da o parayı sokak hayvanlarına ya da küçük çocuklara dağıtıyordum .
Ben kendi ayaklarımın üzerinde durmak istiyordum . Babamın istediği yani benim ayaklarımın üzerinde durmamı istediği gibi .
Karan yüzünden galiba sadece babamın üniversite hayalini gerçekleştireceğim .
Dün akşam karanın beni öptüğünü hatırlayınca istemsizce gözlerim doldu . Daha doğrusu beni hırsla kendine çekip dudaklarımı sömürmüştü .
Böyle bir şeyi yaptığı için put gibi durup benden ayrılmasını beklemiştim .
Benden ayrıldığında daha nefes bile alamadan , acıyan dudaklarıma bakıp bedenimi kendi bedenine yapıştırıp sızlayan dudaklarıma yine yapışmıştı . Dudaklarımın acısından ne yapacağımı bilmeden bilinçsizce tırnaklarımı kollarına bastırmıştım .
Aklıma gelenlerle hırsla ellerimi saçlarımın arasından geçirdim .
Ben nasıl bir aptallık yapmıştım . Adam beni isteğim dışında öpüyordu . Ben ise sadece tırnaklarımı kollarına geçirmiştim . Ve ben onun benden ayrılmasını beklemiştim .
Benden ayrıldığında ise sadece kısık sesle ' Neden beni öpüyorsun ?' demiştim . O ise göazlerinde ki duygu geçişleriyle dudaklarıma bakıyordu .
Kollarında ki ellerimi indirip ondan uzaklaşmaya çalışmıştım . Ama buna izin vermeyip beni kendi vücuduna biraz daha çekmek mümkünmüş gibi beni kendine yaslayıp , parmağıyla dudaklarımın kenarına dokundu . Parmağını orada gezdirip , kulağıma eğilip 'Sözlümü öpüyorum .' deyip , sakallarını yanağıma sürmüştü . Sonrada başını boynuma gömüp derin bir nefes alarak geri çekilmişti .
Sözlüm mü demişti o ? Ben onun nereden sözlüsü oluyordum ? Nasıl bu kadar rahat bir şekilde cümleler sarf edebiliyordu .
Gerçekten bu adamı çözmek çok güç bir durum .
Ben bu yaptıklarının şokunu atlatamadan ellerimi tutup beni arkasından sürüklemişti . Odadan çıktığımızda odanın karşısında ki kapıya ilerleyip , odanın kapısını açıp içeriye girdik .
Adam benim il öpücüğümü benim isteğim dışında almıştı . Ve ben bunun şokundan çıkarmıyordum beni arkasından sürüklemesine izin veriyordum .
Beni öpeceğini hiç bir şekilde düşünmemiştim .
Gözlerimi Karana çevirdiğim de kıyafetlerini çıkarıyordu . Bu adam benim önümde niye kıyafetlerini çıkarıyordu .
Ne yapıyordu ya bu adam ? Yeni kendime gelirmiş gibi hemen ellerimi gözlerime örttüm .
Niye bu kadar heyecanlanıyordum ki ? Bu adamın yanında kendimi çok tuhaf hissediyordum . Karnım da bir şeylerin hareketlendiğine adım gibi emindim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ YA DA DİRİ+18
Chick-Lit"Ben sana bir şey yapmadım.Ne olur bırak beni" "Seni bırakmak mı ? Senin için ölürüm de öldürürüm de... ÖLÜ YA DA DİRİ farketmez her türlü benimsin" ****** Babamın bıraktığı ses kaydını dinledikten sonra resmen başıma musallat olmuştu. Onun ki aşkmı...