Sessiz hıçkırık

624 31 61
                                    

Gözlerini kapatmadan önce dudaklarından şu sözler dökülmüştü.
"Gözlerimi yeni güne açtığımda çekeceğim acıyı bilseydim asla uyanmak istemez ve canımın acısını hissetmeyecek kadar hissiz ve yorgunum" diyip gözlerini karanlığa teslim etmişti.

Alparsan çağır şunu Ali gelip akşam yemeğini yesin. Tamam abi. Ali yukarı odaya çıktığıp odanın kapısını tıklattı içerde  ses gelmeyince kapıyı açıp içeri girdi ve etrafa bakındığın oda da kimse yoktu. Banyoya doğru ilerleyip kapıyı çaldı ama içerden ses gelmedi.

Ferzah hanım içerde misiniz ses gelmeyince Ali aşağıya inip abi sanırım banyoda kapıyı kitlemiş. Alparslan başını sallayıp yemeğe başladı. Aradan geçen bir saat kadar zaman zarfı diliminde Alparslan tekrar Ali'ye bakıp Ali ne dediğini anlamış gibi kalkıp tekrar yukarı çıktı. Ama tekrar aynı manzarayla karşılaşıp geri döndü. Abi daha çıkmamış diyince.

Alparslan birden yerinden kalkıp sinirli bir şekilde yukarı çıktı. Kapıyı çalmadan içeri girip banyonun başını çaldı. Kapıyı aç ve hemen dışarı çık. Ses gelmeyince daha sert bir şekilde yurmaya başladı ve eğer açmazsan kırarım bu sana son uyarım. İçerden ses gelmeyince Alparslan kapıya tekme atıp kapıyı kırarak içeri girdi. Karşılaştığı manzara karşısında şok geçirip dondu. Evi inletecek şekilde bağırıp Ali arabayı çalıştır hemen diyerek Ferzahı kucağına alıp banyodan çıkıp aşağıya doğru indi.

Ali ne oldu abi diye sorunca Ferzahın bileklerinden yere dökülen kanı farketti. Alparslan şu sikik kapıyı aç Ali hemen diyince Ali kapıyı açıp Alpaslanın Ferzahı arabanın arka koltuğa yerleştirip kendide arkaya bindi ve Ali hemen hastaneye diye kükredi. Ali sessiz kalıp son sürat arabayı kullanırken Alparslan umarım bebeğe bişey olmamıştır diye söyleniyordu. Hastaneye geldiklerinde Alparslan hemen bağırıp doktor dedi. Doktor gelince Alparslan hamile dedi doktora doktor tamam diyip içeri girdi.

Aradan bir saatten fazla zaman geçmişti ama doktor hala dışarı çıkmamış ve bir bilgi vermemişti. Alparslan yerinde duramıyordu neden kimse çıkıp bişey demiyor artık diyerek ağzının içinde mırıldanmaya devam ediyordu. Ali hissetmiş gibi abi merak etme ikisine de bişey olmayacak Ferzah hanım güçlü biridir ve eminim bebeğinizde bırakmayacak sizi. Alparslan ne kadar cevap vermesede içinden inşallah bırakmaz bizi dedi.

Kapı açılıp doktor dışarı çıkınca Alparslan hemen yanına yürüyüp nasıl diye sordu doktor tamam zamanında getirmişsiniz biraz daha geç kalsaydınız ikisinide kaybederdik dedi. Müşade altında tutacaz bu akşam birazdan normal odaya alacaklar eşinizi o zaman görebilirsiniz Alparslan teşekkür etti. Doktor yanından gitmeden Alparslana dönüp inatçı bir bebeğiniz varmış dedi gülümseyerek. Ferzah normal odaya alındığında Alparslan içeri girip yatağının başında durdu. Birden bakışları yüzüne takıldı ne kadar zayıflamıştı bir ay içinde. O da böyle olsun istemiyordu. Ama canından can gitmişti hemde onun abisinin yüzünden intikam alacam derken şimdi ondan olan bir parçayı bebeğini taşıyordu bu kadın karnında. Yüzünü çevirip kızın yanından pencereye doğru yürüdü. Düşünmek istemiyordu ama aklından bir türlü çıkmıyordu çok eksik parça vardı. Bunları öğrenecekti. Ferhat Ferzahı aramıyordu aramayı bırakmışmıydı yada öyle göstermek mi istiyordu. Bu kız iki defa ondan kaçmayı başarmıştı ama ikisinde de ailesine gitmemişti ama neden gitmemişti. Alparslan dışarı çıkıp hastahanenin kafesine indi. Ali de kafede oturmuş çay içiyordu Alparslanı gördüğü gibi hemen abi bişey mi oldu diye sordu. Alparslan birden sana söylediğim araştırmayı yaptın mı Ali? Ali birden abi Ferzah hanım beni arayınca araştırmadım bulduğumuz için diyip sustu. Ben sana araştır dedim değil mi Ali? Ali tamam abi hemen şimdi çık ve onunla ilgili bütün bilgileri bulmadan gelme. Ali bir yandan herşeyi anlatıp abi çok yanlış yaptın bu kızın o şerefsin ferhatla hiçbir ilgisi yok demek istese de Ferzaha söz vermişti hiç birşey diyemezdi. Ferzahın söylemesi gerekti çünkü bu onun sırrıydı anlatamazdı. Sadece tamam diyip çıktı. Alparslan tekrar yukarı çıkıp odaya girdi ve yatağın yanındaki tekli koltuğa oturdu. Hemşire odaya girince Alparslan neden hala uyanmadı diye sordu? Çok kan kaybetmiş o yüzden sabah kendine gelir diye cevap verdi. Alparslan bebek nasıl peki. Şimdilik gayet iyi diyip gülümsedi. Kafasını sallayan Alparslan anladım dedi. İyi geceler yarın sabah doktor size tekrar bilgi verir diyip çıktı.

Acının Kollarında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin