Kavga

440 25 8
                                    

Bir gün bu kadar kötü olamazdı. Biyoloji sözlüsünden 20 almıştım. Kafam o çocuktaydı. Ona "kimsin sen dediğimdebiraz beklemiş ve sonra gitmişti. Çok gizemliydi. Öğrendiğim kadarıyla burslu gelmişti. Fakir bir ailesi vardı. Başka bildiğim bir şey yoktu. Garipti. Onu gördüğüm anda siyahın içinde tek başına kalmış beyaz gibi hissediyordum. Diğer renkler yok olmuştu. Siyah beyazı çekebilirmiydi, çekiyordu.

Birinin kolumdan çekmesiyle kendime geldim. Yine ne oldu yaa "Selin koş Kaya kavga ediyor." nee o mal yine mi kavga ediyordu. "Geliyorum." aşağı indiğim Kaya ve bir çocuğun kavga ettiğini gördüm. Biraz daha yaklaştım. "Kaya"diye bağırdığımda bana döndü. Kalabalığı zorda olsa aşmıştım. Koşarak Kayayı tuttuğumda dövdüğü kişinin Ayaz olduğunu gördüm. Ağzım açık donuk kalmıştım. Kaya Ayaz'a vururken o hiç bir şey yapmıyordu. Sadece bakıyordu. Tepki vermeye tepki olarak doğmuş gibiydi. Son anda kendime geldim ve Kayayı tuttum kulağina "benim için" diye fısıldadığımda durdu ve bana sarıldı. Kollarımı boynuna doladım. Aklıma Ayaz geldiğinde ise onu ittim. Ayaz yerde yatıyordu. Yanına çömeldim "iyimisin." diye sordum. Yerden kalkmaya calıştı ama başaramayınca seslice inledi "sevgilin bekliyor." dedi. Ne o beni Kayayla sevgili mi sandı. Cevap vermedim. Kalkmaya çalıştı. Elimi uzattım, elimi itti. Kalktım ve Kaya'nın elini tutup çektim, daha fazla tatsızlık çıksın istemiyordum. Sınıfa çıktım ve Kayayı bir sıraya oturttum. Ona hiç bir şey olmamıştı. Sadece kaşında bir kanama vardı. Sınıfın ecza dolabını açtım ve batikon,pamuk tarzı şeyler aldım. Ve batikondan pamuğa damlattım "neden yaptın bunu?" diye sordum işime devam ederken. "Seni kıskandım." dedi ve gözlerini kaçırdı. Beni mi kıskanmıştı. "Bak Selin nasil söyliycem bilmiyorum ama ben , ben seni seviyorum."dediğinde şok oldum. Yıllardır kardesim bildiğim Kaya bana aşık mıydı? Şaşkınlığımı yüzüme yansıttığımdan emindim ciddi miydi? Gözlerimin içine bakıyordu. "N-ne "dedim kekeleyerek nasıl aşık olmuştu. Kardesimdi o benim. Ben ona kardes gözüyle bakarken o bana hep başka şekilde bakmış. "Cevap bekliyorum Selin." dedi gözlerinj hiç ayırmadan. "H- bilmiyorum" dedim gözlerimi kaçırarak.

"Ben seni kardesim olarak görüyorum Kaya"dedim çaresizce yüzüne bakarak.

"Yani şey biraz zaman versen ,biraz ani oldu da." dedim ve bir şeyler geveledim. Bir anda dudaklarıma yapıştı. Ne olduğunu anlamadım. Böyle şey olmazdı. Bana güven vermişti. Onu seviyordum ama kardes olarak seviyordum. Buna izin veremezdim. Onu itmeye çalıştım. Beni duvarla kendi arasinda sıkıştırdı. "Kaya napıyosun Kaya." Daha çok yapıştı o sırada kapı açıldı. Kaya devam ediyordu. Gelen Ayaz'dı. Çantasını aldi ve çıktı. Kayayı tüm gücümle ittim. Napıyorsun? "Yazıklar olsun" dedim ve kapıya yöneldim. Şu an kendimi bomboş hissediyordum. Yapacağım ilk iş bir yerlere gidip salya sümük ağlamak...

Ayazın Ağzindan

Şu an kendimi bomboş hissediyorum. Selin'i seviyordum. Evet seviyordum. 4 aydır onun her şeyini gittiği yerleri, arkadaslarını, ailesini her şeyini biliyordum. Kayayla sevgililerdi. Anlamıştım.

Kaya ona çok güzel bakıyordu. Onlari kolkola gördüm. Ama çok seviyordum. Gözümden bir damla yaş düştü.. Ağlıyor muydum? Onca acıya katlanıp ağlamayan ben bir kız için mi ağlıyordum. Yanımda bir hareketlilik hissettim. Döndüğümde onun Selin olduğunu gördüm. Neden burdaydı ki onun sevgilisine masaj yapmasi gerekmiyor muydu? Düşüncelerimi dile getirdim.

"Burada ne işin var, sevgilin çok üzülür."dedim ve kalktım. Aslında kalkamadım. Beni kolumdan çekip oturttu. "Bak sen ne düşünüyorsun bilmiyorum ama-" sözünü yarıda kestim. "Bekletme" dedim ve arkasindaki ağacın yanından bize bakan Kayayı gösterdim. Onu Selini gördükten sonra farketmiştim. Demekki beraber geldiler. Selin arkasini döndü.

Selini ben karanlıkta yanan tek mum olarak görmüstüm. Karanlıgımı bir tek onun o zayıf ışığı aydinlatmıstı. Bense tek ışık onu bildiğim için her zaman onun etrafında dolaşmıştım. Oysa ki cesaret edip karanlik odayi dolaşsam yanmayı bekleyen bir sürü mum bulacaktım. Belki onlar beni Selinden daha çok aydınlatacaklardı.

Ben bir yapbozsam Selin'i en değerli parcam olarak düşünmüştüm. Oysa şunu unutmuştum. "Yapbozun en önemli parcasi ,yapbozun bütün parcalarıdır. Herhangi bir parca eksik olursa yapboz tamamlanamaz." bunu unutmuştum.

Beni ben yapanın sadece Selin olduğunu düşünmüştüm. Diğer parçalarımıda elimin tersiyle kenara itmiştim.

Selinin yanindan kalktım ve yürümeye başladım kafamda eski anilarim canlanirken baya yürümüş olduğumu farkettim. Parktan baya uzaklaşmıştım anılarımı hatırlayıp sinirlenirken kendimi yerde buldum.

02/10/2007

Annemsiz ve babamsız bu eski , cürümüş yetimhanedeki 12.yılımda

..... Bağırışlarım yetimhanenin koridorları arasında yankılanırken , hiç kimse bağırışlarımı duymuyordu ya da en azından duymazdan geliyorlardı. Çünkü hiç kimse beni kurtarmak için kendini göz göre göre tehlikeye atacak kadar cesaretli değildi. Ne olduğunu beni nereye götürdüklerini anlamaya kalmadan... Kolumda hafif bir acı hissettim. Ardından uyuşukluk hissetmeye başladım. Kollarım, bacaklarım... Sanki bana ait değillerdi. İçimde bir titrene hissettim. Hafif hafif gözlerim kapanırken ise hissettiğim tek şey , biraz sessizlik ve birazda anlam veremediğim bir uyuşukluk hissi oldu. Gözümü açtığımda karşımda o çocukları gördüm.

Pis pis sırıtıyorlardı. Birden içlerinden birine saldırdım. Boğazını sıkmaya başladim sonra bana "Benimle iyi geçin"dedi. Ben sinirli sinirli ona bakarak "nedenmiş o"dedim. Onun cevabi beni gerçekten şaşırttı. "Çünkü kriz geçirdiğinde bana ihtiyacın olacak."dedi.

Artık bana ne verdiklerini anlamıstım "UYUŞTURUCU!"

06/12/2014

7yıldır uyuşturucu kullanıyorum ve acı gerçek şu ki o çocuk haklıydı. Şuan kriz geciriyorum ve uyuşturucuya ihtiyacım var. Vücudumdaki titreme giderek artıyor ve bir anda diniyor. Acılar,titremeler son buluyor ve gözlerim kapanıyor ama asıl ilgimi çeken gözlerim kapanmadan önceki o güzel yüz oluyor. Selin'in yüzü...

Arkadaşlar umarım bu bölümü beğenirsiniz yeni bölümü 3-4 gun sonra yayınlıycam votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayin sizi seviyorum :* Hikayeye başladığımdan beri bana destek olan aleynaberfingungore teskkur ederim. :))

Baş BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin