Cemre'den
Elimde nutella kavanozu üzerimde pijamalarım kulağımda kulaklık ve depresif bir şarkı. Evet tam olarak bunalımdayım.
O malum günün üzerinden 3 gün geçmişti ve ben bu 3 gün içersinde Özgür ile daha karşılaşmamıştım. Açıkcası gizli numaranın o olduğunu düşündüğümden beri ondan korkuyordum.
Bu arada gizli numaradan hâlâ ses yoktu. Kızlara birşey söyliyrmemenin ağırlığı hâlâ üzerimdeydi. Belki onlara söyleyip akıl alsam herşey daha kolay olurdu ama işte korkuyordum.
Hadi ama! Gerçekten gizli numaradan mı korkuyorsun? Yoksa onun Özgür olmasından mı? Ne zaman itiraf edeceksin ondan etkilendiğini?
Evet bu da doğrucu içsesim. Bazen kendimi hançerleyesim geliyordu onu susturmak için.
Ben kimseden etkilenmiyorum!
Tabi tabi. Külahım nerde?
Oflayarak nutellamdan bir kaşık daha aldım. Bu sırada yurdun kapısı açılmıştı ve elindeki telefona flörtöz bir şekilde bakan Yaren içeri girmişti. Tek kaşımı kaldırıp bir kaşık daha nutellamdan alıp kaşığı ağzımda emerken merakla ona baktım. Depresyonumu unutturmuştu bu hali.
"Yaren?" Ben duymayın dudağını dişleyerek mesajlaşmaya devam etti.
"Şişt!" Yine duymayınca ayağımdaki terliği ona fırlattım. "Sen sevgili mi yaptın!"
"Yok canım ne alaka!" Diye hızlı hızlı konuşup telefonu kapadı. "Bi kız arkadaşım var da. Buraya taşınıyormuş bizim yurda gelecek ondan yani heyecanlıyım." Dedi. Gözlerimi kısarak ona baktığım.
"Adı ne bu arkadaşın?"
"Ceren." İkna olmamış gibi onu biraz daha süzerken o da beni süzdü. "Allah aşkına senin neyin var?"
"Hiç sadece mutlu hissetmiyorum."
"Emin misin?" Bu sefer o kaldırmıştı tek kaşını.
"Evet eminim." Diye mırıldanarak nutella kavanozunu bi kenara bırakıp telefonumu elime alarak şarkıyı değiştirdim. Bu sırada tanımadığım numaran mesaj gelmişti.
053********
Sen kazandın Deniz kızı
Düylerimin diken diken olduğunu hissederek numarayı hızla kaydedip WhatsApp'a girdim. Profil resmi yoktu.
Oflayarak tekrar mesajlara girdim artık cevap verebiliyordum en azından.
Ben:
Kimsin sen?
053********:
Yakımda öğrenirsin
Ben:
Korkak herif! Numaranı polise vereceğim sen beni taciz ettin!
053********:
Ben taciz demezdim. Çünkü seni taciz etmem için seni zorlamam gerekir ama ben izin aldım senden.
Ben:
Hadi ya? Ne ara?
053********:
Gözlerin güzelim. Gözlerin iznimi vermişti.
Bu mesajdan sonra birşey yazmayıp telefonu yanıma bıraktım. Uğraşılmaz bir adamdı!
"Sen kiminle mesajlaşıyorsun?" Yarenin sursuyla dudağımı dişledim.
"Boş biri boşver." Omuz silkip telefonuna döndüğünde içimden cerene dua edip tekrar şarkımı dinlemeye devam ettim. Merve Rüzgarla birlikte dışarıya çıkmıştı. Kız hayatını yaşıyordu resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kır Papatyası
Teen FictionBir seviyor, bir sevmiyorsun. Ama bu oyun değil papatyam...