Haziran Karayel: 25 yaşında bir iç mimar. Anne ve babasını 7 sene önce bir trafik kazasında kaybetmiştir. Babasından ona kalan mimarlık şirketini en yakın arkadaşı Toprak yönetmektedir. Kendisi de yapılan evlerin iç dizaynıyla ilgilenmektedir. Özgür ruhlu, başına buyruk, asi bir kadındır. Ailesini kaybettikten sonra İstanbul'da kalamayıp üniversiteyi okumak için Roma'ya gitmiştir. 7 sene Roma'da kalan genç kadın Toprak'ın düğünü için ilk defa İstanbul'a dönmüştür.
Ayaz Bayraktar: 25 yaşında bir çocuk doktoru. Anne ve babasıyla arası çok iyi olan ve bir gün onlar gibi hayatının aşkını bulmak isteyen bir adamdır. Neşeli, dürüst ve romantik biri olmasına rağmen sevgilisi onu aldatmıştır. O olaydan sonra gönüllü olarak Roma'ya gidip doktorluk yapan adam hem eski sevgilisini unuttuğu için hem de kuzeni Kamer'in düğünü için İstanbul'a dönmüştür.
Kamer Bayraktar: 25 yaşında bir mimar. Toprak'la aynı şirkette çalışıyordur. Üniversitenin ilk gününde tanıştığı ve o günden beri kalbinin tek sahibi olan Toprak'la evleneceği için çok heyecanlıdır. Kuzeni Ayaz düğünü için yurt dışından döneceği için de çok mutludur.
Toprak Samyeli: Samyeli ailesinin veliahtı, 25 yaşında bir mimar. Ailesini kaybeden Haziran'ın çocukluk arkadaşı, abisi, her şeyidir. Haziran'ın yurt dışına çıkmasından sonra üniversiteye başlamıştır. Haziran dönmediği için şirketin yönetimi onun sorumluluğundadır. İlk görüşte aşık olduğu ve aynı bölümü okuyan Kamer'le evleneceği için çok heyecanlıdır.
Havin Tiryaki Karayel: Haziran'ın annesi.
Baran Karayel: Haziran'ın babası.Nefes Bayraktar: Ayaz'ın annesi.
Onur Bayraktar: Ayaz'ın babası.Güneş Bayraktar: Kamer'in annesi.
Rüzgar Bayraktar: Kamer'in babası.Cemre Karayel Samyeli: Toprak'ın annesi.
Deniz Samyeli: Toprak'ın babası.1. BÖLÜM 15 HAZİRAN'DA SİZLERLE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER AŞK KADERİN TESADÜFÜDÜR! ❤️
Romanceİnsan kendi kaderini kendisi yazar. Ama bir söz vardı, unutmuşum. Derler ki eğer bir insan kaderinse üç defa karşına çıkarmış aynı günde. Haziran&Ayaz Kamer&Toprak Haziran Karayel Ailesi öldükten sonra İstanbul'u terk eden bir kadın... Güzel, asi, b...