Bölümü okuduğunuz tarih ve saati buraya ekleyebilirsiniz... 😇
-AYAZ-
Babama aşık olduğumu söylediğimde elindeki su şişesi gürültüyle yere düştü. Yüzümdeki tebessüm bir an olsun bozulmamıştı. Babam şaşkınlığını üzerinden atınca sorgu anı gelmiş oldu.
Onur: Aşık mı oldun?
Ayaz: Evet.
Onur: Sen bu cümleyi en son yıllar önce eski sevgilin için kurmuştun. Evlenme teklifi edeceğin gün birlikte yüzük bakmıştık ama sen o gece eve dağılmış bir halde döndün. Bana Ece'nin seni aldattığını söyledin. Endişelenmeli miyim senin için?
Ayaz: Bu sefer öyle değil baba. Ben daha önce hiç böyle hissetmedim. Heyecanlıyım, umutluyum, sürekli gülmek istiyorum. Saçları geliyor aklıma mesela. Tebessüm ediyorum. Sonra kokusunu hatırlıyorum. Gözlerinin içine baktığımda kendimi bulmak istiyorum. Gülüşünde kaybolmak istiyorum. Kitaplarda okuduğumuz o klasik aşk cümlelerini komik bulurdum ben ama şimdi bütün romanlar onun için yazılmış sanki. Şiir dizelerinin hepsinde o var, şarkıların her bir kelimesi onu anlatıyor.
Onur: Sen gerçekten aşık olmuşsun. Kim peki bu kız?
Ayaz: Toprak'ın kuzeni, Haziran.
Onur: Bu akşam düğünde dans ettiğin mavi elbiseli bir kız vardı. O muydu? Siz düğünde mi tanıştınız peki?
Ayaz: Evet, o! Hayır, evet. Biz bugün Roma'dan İstanbul'a gelen uçakta yan yana oturuyorduk. Ben uyuyacakken omzumda bir ağırlık hissettim. Gözlerimi açtığımda karşımda o vardı. O kadar güzel uyuyordu ki uçaktan inecek olmasak asla uyandırmak istemezdim onu. Onu uyandırdım ama ismini söylemeden uzaklaştı havaalanından.
Onur: Sonra düğünde karşılaştınız o zaman?
Ayaz: Hayır. Ben havaalanından çıktıktan sonra Kamer beni aradı. Yüzükleri almak için Levent Bey'in dükkanına gitmemi istedi. Ben yüzükleri alıp kapıdan çıkıyordum ki Haziran'la çarpıştık. Şaşkınlığım yüzünden sadece pardon diyebildim ona. Sonra düğün mekanına geldim. Aklımda hep o vardı. Toprak'ın kuzeni olduğunu bilmiyordum tabi. Kamer'in yanında gelin odasında beklerken yengemi çağırmak için bahçeye çıktım. O sırada Haziran'ı gördüm. Bu defa tanıştık. Bütün gece onu izledim. Onunla dans ederken zaman dursun istedim.
Onur: Seni böyle gördüğüm için o kıza mutlaka teşekkür edeceğim. Ece'den sonra hayattan kopmuş gibiydin. Mezun olur olmaz yurtdışına çıktın. Sadece tatillerde yanımıza geldin. Annen de ben de senin için çok üzülüyorduk ama elimizden gelen hiçbir şey yoktu. Umarım bu sefer çok mutlu olursun oğlum.
Ayaz: Artık üzülmenize gerek yok. Ben çok mutluyum baba. Aşkı buldum ve kaybetmeye hiç niyetim yok.
Onur: Aferin oğlum sana. Seni dinlemek çok güzeldi ama bu yaşlı adamın artık uyuması gerek. İyi geceler.
Ayaz: İyi geceler.Uyumak için odama gittim. Yatağa uzandığım andan itibaren tek düşündüğüm şey hala Haziran'dı. Bu kadın aklımı da kalbimi de resmen ele geçirdi. Bunun başka bir açıklaması yok. Yüzümdeki tebessüm asla bozulmuyor. Uykuya dalarken bile tek istediğim şey rüyamda onu görmek...
-2 HAFTA SONRA-
-HAZİRAN-
Sabah alarm sesiyle ya da güzel karavanımın camından yansıyan güneş ışıklarının gözüme vurması sebebiyle uyanmayı çok isterdim ama ne yazık ki beni uyandıran şey telefonumun zil sesi oldu. Sabahın köründe beni aramaya cesaret eden kişinin kim olduğunu gerçekten merak ediyorum. Sabahları kendi kendime uyanmadıysam ve biri beni uyandırıyorsa eğer ölüm fermanını hazırlıyor olduğunu bilmesi gerek. Kim bu şanslı isim diye düşünürken telefonumu elime aldım. Ekrandaki isim beni hiç ama hiç şaşırtmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER AŞK KADERİN TESADÜFÜDÜR! ❤️
Romanceİnsan kendi kaderini kendisi yazar. Ama bir söz vardı, unutmuşum. Derler ki eğer bir insan kaderinse üç defa karşına çıkarmış aynı günde. Haziran&Ayaz Kamer&Toprak Haziran Karayel Ailesi öldükten sonra İstanbul'u terk eden bir kadın... Güzel, asi, b...