7.BÖLÜM

2 1 0
                                    

Bölümü okuduğunuz tarih ve saati buraya ekleyebilirsiniz... 😇

-AYAZ-

Konserden sonra Haziran'ı karavanına bıraktım ve eve doğru arabayı sürmeye başladım. Aklımdaki düşünceler yol boyunca beni rahat bırakmamıştı. Ona olan aşkımı ona söyleyecek cesaretim olmadığı için gözlerime bakıp kalbimden geçen kelimeleri, cümleleri okusun istedim. Konserin başladığı ilk dakikalardan bittiği zaman dilimine kadar onu izledim. Saçlarını izledim, gözlerini izledim, bütün şarkılara eşlik etmesini izledim...

O kadar büyüleyici bir gülümsemesi vardı ki. Benden önce onu tanıyan herkesi kıskanmama neden oluyor. Onu yıllar önce tanımayı çok isterdim. İlk elini tuttuğum kadının o olmasını, ilk öptüğüm kadının o olmasını çok isterdim. Gözlerinin içine bakıp seni seviyorum demek isterdim. Ece yüzünden bütün bunları yapamayacak olmak canımı yakıyor. Haziran’a yaşatmak istediğim bütün duyguları önce başka bir kadına yaşatmış olmak ve bu kadının bu duyguları hiç hak etmemiş olması çok canımı acıtıyor.

Ece'ye evlenme teklifi edeceğim gün babamla birlikte onun beğenmesi için bir yüzük bakmıştık. Onu sevdiğimi düşündüğüm için evlilik beni korkutan bir şey değildi. Aksine çok heyecanlıydım. Hep gittiğimiz kafeyi ikimiz için kapattırmıştım. Kafenin içini onun beğeneceği şekilde süslenmiştim. Akşam olunca Ece'yi almak için evine gittim. Kapıyı art arda çaldım ama açan olmadı. Aradım ama telefonu kapalıydı.
Endişelenmeye başlamıştım. Yedek anahtarı sakladığı yeri bildiğim için anahtarı çıkardım ve hızlıca kapıyı açtım. İsmini seslenerek evi dolaşmaya başladım. Mutfakta ya da salonda olmadığını görünce odasına doğru ilerlemeye başladım. Kapının önüne geldiğimde odanın içerisinden gelen sesleri duydum. Beni aldattığını anladığımda cebimdeki yüzüğü kapının önüne koydum ve sessizce evden çıkıp gittim.

O günü her hatırladığımda arabayı nasıl kullandım ve eve nasıl sağ salim vardım hala düşünüyorum ama cevabını bulamıyorum. Eve girdiğimde babamı gördüm. Gülümseyerek bana baksa da dağılmış halimi görünce şok oldu. Ona Ece’nin beni aldattığını söyledim. Odama çıkıp uyudum. Ertesi sabah telefonumun ekranında Ece’nin bana attığı mesajları ve cevapsız çağrıları gördüm. Özür mesajlarını okudukça midem bulandı. Ona bitti diyerek mesaj attım ve numarasını engelledim.

Onunla hiç tanışmamış olmayı çok isterdim. Çünkü ben ilk defa aşık olduğumu hissediyorum. Bu hissi Ece'yle yaşamamıştım. Onu sadece sevdiğimi düşünüyordum ve bu yüzden evlenmek istediğim kadının o olduğunu sanmıştım. Şimdi anlıyorum ki o zamanlar ona karşı hissettiğim duygu aslında çok sıradandı. Haziran’a aşığım. Böyle aniden aşık olmayı hiç ummazdım ama onu ilk gördüğümde hayatımda hiçbir şeyin aynı şekilde devam etmeyeceğini hissetmiştim içten içe.

Eve vardığımda arabadan indim ve eve girdim. Bu akşam Haziran’la yan yana olmanın bana hissettiği mutlulukla gülümsüyordum. Merdivenlere yönelip odama çıkmak isterken babamın bana seslendiğini fark ettim. Salonda oturan biricik ailemin yanına gittim ve kendimi yorgunlukla koltuğa attım. Hala kocaman bir şekilde gülümsediğim için annem de babam da bana imalı bir şekilde bakıyorlardı. Beklediler, ama ben hala ağzımı açıp tek kelime bile etmeyince babam dayanamayıp söze girdi.

Onur: Yüzünüzde güller açıyor Ayaz Bey. Nereden geliyorsunuz böyle?
Ayaz: Haziran’ın yanından geliyorum. Bu akşam Cem'in konseri vardı. Konsere gittik.
Onur: Nefes'im oğlunun halini görüyor musun? Sırıtmayı bırakamıyor.
Nefes: Görüyorum hayatım, görüyorum. Ve oğlumuzun bu hali beni çok mutlu ediyor.
Onur: Ne yalan söyleyeyim ben de bu hallerini çok özlemiştim oğlum. Hayata yeniden döndün sanki.
Ayaz: Ben çok mutluyum. Hayatım Haziran’dan önce ve Haziran’dan sonra diye ikiye ayrılıyor sanki. Onu ilk gördüğümde hayatımdaki hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını anlamıştım. Bir kadının beni bir günde etkisi altına alacağını ve ona aşık olacağımı bilmiyordum. Pişman mıyım? Asla.
Nefes: Haziran sana bir gün aşık olacak mı peki?
Ayaz: O bana bir gün aşık olur mu? Bilmiyorum. Şimdilik yanımda olması bana yetiyor. Belki bir gün o da benim gibi hisseder. Bana aşık olur. Belki de hiçbir zaman bana aşık olmaz. Onu tanımaya çalışmak çok heyecan verici ama anlamak da bir o kadar zor.
Onur: Sana bu zorlu ve maceralı yolculuğunda başarılar dileriz. İyi şanslar ve iyi geceler.
Ayaz: Şansa ihtiyacım olacak. Teşekkürler. İyi geceler.

HER AŞK KADERİN TESADÜFÜDÜR! ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin