Harika! Günaydın lanet pazartesi. Pazartesileri seven varmı? Varsa tebrik ediyorum kardeş. Pazartesi sevilirmi yeah?!
Benim tatlı ikizim hala uyanmamış:) E bizede uyandırmak düşer. AA bak sürahide buradaymış. Yazık kız yüzünü yıkamakla uğraşmasın.( anladınız siz) Ne kadarda iyi bir kardeşim değilmi yeah?!
Operasyon başlıyor ergenler. Operasyonun adı 'Kardeşten intikam alma '
Adım bir=Kulaklarınıza pamuk tıkıyorsunuz.
Adım iki= Ağzına kadar su dolu sürahiyi elinize alıyorsunuz.
Adım üç= suyu kardeşinizin kafasına boca ediyorsunuz.
E-Öyküüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü!
Adım dört= tabanları yağlayın.
E- Bittin kızım sen bittin!
Ö- Ama bitanem Ecoşum ben yüzünü yıkamakla uğraşma diye şeyettim.
E- Gerizekalı tek hücreli canlı malmısın sen?
Ö- Hayır mal değilim kardeşim. Sadece Dünün öcünü almak isteyen bir kardeşim.
E- Ee kardeşim canım benim bitanem ben dün şeyettim çünkü şey gelmişti o yüzden şeyoldu yoksa ben hiç şeyedermiyim?
Ö- Bilmezmiyim dün beni sattın çünkü Cem gelmişti o yüzden beni sattın!
E- Yani evet aslında öyle gibi yani sayılır.
Z- Kızlar hadi kahvaltıya!
Ö, E- Geliyoruz anne!
Siz şimdi mal mal bakıyonuz deelmi. Şimdi şöyleki biz yani Ecem le ben alışverişe gidecektik. Bu tek hücreli varlık Cemi görmüş.( Kardeşimin hoşlandığı çocuk) Unutmuş beni. Tam üç saat bekledim. Bu sabahta minicik bir intikam aldım. Ama şimdi annemiz bizi çağırıyor malum kahvaltı vakti.
Z- Tatlışlar Günaydın!
E- Günaydın annelerin en güzeli.
Ö- Günaydın annoş.
Z- Kızlar bugün okul çıkışı butiğe gelirmisin iz?
Ö- Benim işim yok ikiz senin işin varmı?
E- Yok . Gidebiliriz.
Ö- Tamam babam ne zaman dönüyo?
Z- Bilmem.
E- Anne senin birşeyin var gibi. Babamla ilgilimi?
Z- Kızlar butikte konuşalım tamam mı?
Enteresan annemin yüzü asık. Bi dakka annemin yüzüğü Nerede. Bu iş iyice gizemli bir hal aldı.
Merhaba! Umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir. Bu kitap benim ve arkadaşımın ortak yazdığı bir kitap. Benim ikinci kitabım. Arkadaşımın ilk kitabı sınavlardan vakit buldukça bölüm ekliyeceğiz. Bu bölüm tanıtım gibiydi.Sizleri seviyoruz.♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥PAZARTESİ LANETİ ♥
RandomYazar-Pazartesi laneti bir aşka dönüşürse neler olur? Öykü-Elinin körü olur! Yazar-Sen sus Öykü!Herneyse nerde kalmıştım? Ecem-Pazartesi lanetinde! Yazar-Saol Ecem♥Karşılıksız bir aşk zamanla karşılık bulurmu? Kuzey-Bulur yazar hanım bulur! Yazar...