3. BÖLÜM - ÇARESİZ

740 59 223
                                    

Ben geldimmmmmmm. Bir hafta aradan sonra tekrar karşınızdayızzzzz. Satır arası yorumları ve ⭐'ı doldurmayı unutmayalım lütfen.

Profilimi takip etmeyi unutmayın lütfennnnnn. Mavi_isilti

BÖLÜM GÜNÜ: CUMARTESİ
BÖLÜM SAATİ: 20-22 ARASI

BÖLÜM GÜNÜ: CUMARTESİ BÖLÜM SAATİ: 20-22 ARASI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Multi: Yavuz Saraç ❤️

Sizlere bir soru. Bu adamın gerçek yaşını tahmin etmenizi istiyorum. Bakalım kim yaklaşacak.

***

3. Bölüm - Çaresiz

"Sapık gibi izlemiş lan!"

Yavuz'un odasından gelen bağırışları kulaklarıma dolarken salonda oturmak canımı sıksa da şuan bir şey yapamıyordum.

Yanında olan Korkut ve diğerleri onu sakinleştirmek için uğraşırken öfkesi her geçen saniye daha da artıyordu. Beni yanına almadıkları için her birine ayrı ayrı sinir olsam da öfkesinden sana bir şey yapar dedikleri için onlara da bir şey diyemiyordum. Yavuz'un öyle bir şey yapmayacağını biliyorlardı elbette ama endişeleniyorlardı.

Yavuz bana bir şey yapmazdı evet ama bu konu onu çok ama çok sinirlendirmişti. Durup dururken bir yerlere vuruyor yanındakiler onu durdurmaya çalışınca da onlarla kavga edecek duruma geliyordu. Eh arada yumruklarını isabet ettirdiğini duyduğum inleme seslerinden anlıyordum.

"Lan sakin ol artık!" bağıran Korkut ile yanımda duran Eylül'ün gözleri salonunda dışına kayarken yüzünü yalayan Sarı ile gülerek tekrar onlara dönmüştü. "Ben halledeceğim diyorum sana. Dur artık. Ender'den de yardım isteriz gerekirse anladın mı?"

"Neyine sakin olayım lan?"

Yavuz yine bağırırken derin bir nefes aldım. Sanırım artık olaya el atmam gerekiyordu.

Oturduğum yerden kalkarken Mavi ve Siyah'a baktım. Eylül'ün etrafına uzanmış başında bekliyorlardı.

"Mavi, Siyah dikkat edin."

Onları uyararak salondan çıktım ve ikişer üçer merdivenleri çıktım. Yavuz'un odasından bağırışları yükselirken daha ilk günden uğraştığımız şeyler canımı sıkmıştı. Biz yeni bir hayat kurmaya çalıştıkça yine bir şey çıkıyordu.

Yavuz'un odasının kapısını çalmadan açarken odada dönüp duran Yavuz ve peşinde sakin olması için konuşan Korkut ile göz göze geldik. Diğerleri de Yavuz'a yakın bir şekilde ayakta beklerken hiçbirine bakmadan Yavuz'a doğru adımladım.

Yüzünde ki sinirli ifade bir an yumuşarken hemen önünde durarak yüzünü avuçladım. Koyu kahve gözleri gözlerimde dolaşırken orada gördüğüm karmaşa canımı sıkmıştı. Kız resmen kardeşimi dakikalar içinde darmaduman etmişti.

BİRLİK MAHALLESİ - SAKURA -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin