BÖLÜM ON İKİ

1.9K 82 16
                                    

Bölüm şarkısı: Yapma
Nolursun.

@yazgıselimoğlu: Kimsiniz ?

@yazgıselimoğlu: Mail adresimi nereden buldunuz ?

@yazgıselimoğlu: Ne demek istediğinizi tam olarak anlamadım .

@yazgıselimoğlu: Sizinle tanışıyor muyuz?

@yazgıselimoğlu: Bakın hanımefendi yazdıklarınızdan cümlelerden kadın olduğunuz anlamını çıkardım.

@yazgıselimoğlu: Bana neyin nefretini kustuğunuzu anladım lakin ,

@yazgıselimoğlu: Bu durumun sizi alâkadar ettiğini düşünmüyorum.

@yazgıselimoğlu: Bu kişisel konularda sizinle konuştuğumu da sanmıyorum.

@yazgıselimoğlu: İçinizde ne yaşıyorsunuz bilemiyorum ama ,

@yazgıselimoğlu: Duygularınızın karşılıksız olduğu belirtmek isterim .

@yazgıselimoğlu: Sizi kırıp incitmek istemem.

@yazgıselimoğlu: İlk defa böyle tuhaf bir mail aldım .

@yazgıselimoğlu: Nefret içerikli sözleriniz gerçekten umrumda değil.

@yazgıselimoğlu: Size yapmayın diyemem .

@yazgıselimoğlu: Kendi içinizde çözemediğiniz bir sorunu ben söyledim diye saniyesinde çözemeyeceksiniz bunu biliyorum.

@yazgıselimoğlu: Fakat bu durumdan rahatsızlık duyduğumu belirtmek isterim.

@yazgıselimoğlu: Lütfen sorununuzu içinizde çözmeye çalışın ve bana bu tip nefret dolu içerikli mailler atmayı bırakınız .

@yazgıselimoğlu: Sizi anlıyorum fakat bu durumdan rahatsızlık duydum .

@yazgıselimoğlu: Umarım hayatınızdaki doğru kişinin ben olmadığını anlarsınız ve mutlu olmaya çalışırsınız .

@yazgıselimoğlu: İyi günler dilerim.

Değişen tek şey rakamlardı. Bir aksilik olmuştu. Hayatını değiştirecek. Belki mutluluk belki hüzün getirecek. Ama yaptığımız hatalar bazen bize doğruyu gösteren acı verici ve zahmetli yollardır. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı belki de . Ama her zaman önemli olan yolda ne kadar acı çektiğimiz değil . Nasıl bir sonuca vardığımızdı. Zaman onların karşısına ne çıkarırdı bilinmezdi . Ama hayat çoktan ağlarını örmeye başlamıştı . Vakit dar yaşanılacak olaylar fazlaydı . Ümit etmek onların tek ümitleriydi. Zilyonlarca gezegen arasından milyarlarca insanlar arasında onların yolları birbirleriyle kesişmişti. Unutmayın hedefimizdeki yolda ne kadar acı çektiğimiz değil sonuca varıp varmadığımızdır önemli olan. Her gün yeni bir şanstır sadece bunu farketmemiz gerekir. Unutmayın gitmeler gelmeler içindir. Kendinize iyi bakın bal porsukları.

Yeni bölümü sizlerin huzuruna sunduğum için çok mutluyum. Yorumlarınız beni motive ediyor. Kitabımın aktiflik durumu oldukça düşük . Sizlerden bir isteğim olacak kitabımı beğenebileceği bir arkadaşınıza önermeniz.

Bu arada duyuru olarak paylaşmıştım ama yeni bir kitaba başladım . 5. Bölümünü bu hafta içerisinde paylaşacağım. Sizleri oraya da beklerim . Güzel kalplerinize iyi bakın hoşca kalın.

Bölümü yayınlayıp taslağa almışım yanlışlıkla yeni farkediyorum 🤦🏻‍♀️

EKLEMDEKİ YANGINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin