BÖLÜM ON

2K 91 3
                                    

Bölüm Şarkısı: Seni Dert
Etmeler.

@gitmedemenleneolur: Merhaba sevgilim.

@gitmedemenleneolur: Nasılsın iki gözümün çiçeği ?

@gitmedemenleneolur: Ben de iyiyim.

@gitmedemenleneolur:  Bugün biraz yorgunum .

@gitmedemenleneolur: Odaya saçlarım dökülmüş onları temizledim .

@gitmedemenleneolur: Tokalar saçımı tutmadığı için her gün daha da çok dökülüyorlar .

@gitmedemenleneolur: Ama bugün çok mutluyum .

@gitmedemenleneolur: Dur sen sormadan ben söyleceğim .

@gitmedemenleneolur:  Bugün çantanda bulduğun kar küresi var ya hani ,

@gitmedemenleneolur: Onun sana aldığını düşündüğün o kar küresi ,

@gitmedemenleneolur: Heh işte o .

@gitmedemenleneolur: Onu sana ben almıştım ama sen bilmesen de olur .

@gitmedemenleneolur: Yüzünde ki mutluluğu görmek tüm üzüntüm söküp almaya yetti .

@gitmedemenleneolur: Kırılmadım değil .

@gitmedemenleneolur: Ama bu benim bütün bu olaylara alışmama engel değil sevgilim .

@gitmedemenleneolur: Biliyorsun senin mutlu olman demek ,

@gitmedemenleneolur: Benim mutlu olmam demek .

@gitmedemenleneolur: Seninle bir kere de olsa deniz kenarına gidip martılara yem vermek isterim .

@gitmedemenleneolur: Dedim ya sadece isterim .

@gitmedemenleneolur: Olmayacak olayların hayalini kurmak sence de daha cazip değil mi ?

@gitmedemenleneolur: O seni hak edecek ne yaptı bilmiyorum ama  ,

@gitmedemenleneolur: Ben seni hak etmeyecek kadar nasıl bir günah işledim onu düşünüyorum .

@gitmedemenleneolur: Onun yerinde olmak isterdim .

@gitmedemenleneolur: Her an kollarının altına sığınmayı ,

@gitmedemenleneolur: Sana sarılıp kafamı boyun girintine koyup derin bir nefes almayı ,

@gitmedemenleneolur: Ellerimi ipeksi saçlarına koyup saçlarını parmağıma bukleler halinde dolamayı ,

@gitmedemenleneolur: Kafama papatyadan taç yapıp koymanı .

@gitmedemenleneolur: Biliyor musun papatyalar benim en sevdiğim çiçek türüdür .

@gitmedemenleneolur: Ve son bir bilgi daha ,

@gitmedemenleneolur: Papatyalar ölünce daha güzel kokarlar .

@gitmedemenleneolur: Kendine iyi bak sevgili .

@gitmedemenleneolur: Bilirsin gitmeler gelmeler içindir .

@gitmedemenleneolur: En güzel geceler senin olsun sevgili .

@gitmedemenleneolur: Hoşça kal ...

Merhaba benim bal porsuklarım  nasılsınız ? Umarım iyisinizdir . Şöyle bir açıklama yapmak istiyorum.

Bu kitap sürekli bu şekilde devam etmeyecek yavaş yavaş olaylara giriş yapmaya başlıyoruz . Bölümlerde şifreli mesajlar vermeye çalışıyorum . 

Kitap bir olay üzerine kurulu . Ben bu olayı size hissettirmeye çalışarak anlatmaya uğraşıyorum. Duyguları ne kadar aktarabiliyorum ama ben olayları kalbinizle hissederek çözmenizi istiyorum . Yavaş yavaş olaylara giriş yaptık zaten . Duyguları kişilerin ağzından duymak değildir önemli olan.  Hissetmek , ve hissettirmektir . Bende size duyguları en yalın haliyle hissettirmeye çalışıyorum . Kitabımın sıradan değil de akılda kalıcı ve kaliteli olması için uğraşıyorum . Lütfen bana tüm emeklerime değdiğini hissettirin ve gösterin .

Kendinize iyi bakın bal porsuklarım . Gitmeler gelmeler içindir . Hoşça kalın .





EKLEMDEKİ YANGINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin