BÖLÜM ON ÜÇ

1.6K 80 15
                                    

Bölüm şarkısı : Rüyalarda
Buruşmuşuz

@gitmedemenleneolur: Bugün çok mutluyum Yazgı biliyor musun ?

@gitmedemenleneolur: Bugün seni keman çalırken gördüm .

@gitmedemenleneolur: Soğuktan buz kesen ellerin o kemanın üzerinde ressamın tablosunu tamamlayan boyalar gibiydi .

@gitmedemenleneolur : Kemanın eşsiz sesi senin parmaklarının arasından çıkınca daha da hoş bir melodiye dönüşüyor .

@gitmedemenleneolur: Eşsiz parmaklarının altında dokunduğun teller olmak istiyorum .

@gitmedemenleneolur : Tellere her dokunduğunda çıkan notaların da sesim olmasını istiyorum .

@gitmedemenleneolur : Sadece senin anlayabileceğin çığlıklarım , sadece sana özel bir melodi olmak istiyorum .

@gitmedemenleneolur : Karanlık ve gidici olan ruhuma nefes ve ışık olmanı istiyorum .

@gitmedemenleneolur : Az ve öz anılarımızın olmasını ,

@gitmedemenleneolur : Seninle bir gelecek hayal etmeyi ,

@gitmedemenleneolur : Sen gitar çalarken süzülen ellerini ,

@gitmedemenleneolur :Büktüğün boynunu izlemek istiyorum.

@gitmedemenleneolur : Usulca kafamı boynuna yaslamayı ,

@gitmedemenleneolur : Galata külesinin önüne seninle gitmeyi istiyorum Yazgı.

@gitmedemenleneolur : Göç etmeden bir kere olsun burnumu boynuna bastırıp ,

@gitmedemenleneolur : Kokunu içime çekmeyi istiyorum .

@gitmedemenleneolur : Bana keman çalmayı öğretmeni ,

@gitmedemenleneolur : Hasta olana kadar yağmur altında seninle dans etmeyi ,

@gitmedemenleneolur : Çimenlere yatıp seninle yıldızları saymayı istiyorum Yazgı .

@gitmedemenleneolur : Biliyorsun gökte milyarca yıldız var .

@gitmedemenleneolur : Hepsini sayalım istiyorum .

@gitmedemenleneolur : Sonsuza kadar .

@gitmedemenleneolur : Milyarlarca nefes almayı ,

@gitmedemenleneolur : Hepsini seninle tüketmeyi ,

@gitmedemenleneolur : Çayı seninle , senin gibi höpürdeterek içmeyi ,

@gitmedemenleneolur : Ağızıma senin yaptığın gibi bir sürü mandalina sıkıştırmayı ,

@gitmedemenleneolur : Hasta olduğun zaman sana ıhlamur çayı yapmayı istiyorum .

@gitmedemenleneolur : Ben senin yanında olmak istiyorum Yazgı .

@gitmedemenleneolur : Sana destek olmayı ,

@gitmedemenleneolur : Kalbinin her bir atışı ,

@gitmedemenleneolur : O yüce gönüllü kalbinin düzenli ritmini bozmak istiyorum Yazgı .

@gitmedemenleneolur : Olacakların sonunu bile bile ,

@gitmedemenleneolur : Seninle aynı alışkanlıkları edinmek istiyorum Yazgı .

@gitmedemenleneolur : Hiç süremediğim bisikleti seninle sürmeyi istiyorum Yazgı .

@gitmedemenleneolur : İzin ver bana ,

@gitmedemenleneolur : Ben sana benzemek istiyorum Yazgı .

@gitmedemenleneolur : Ey sevgili ,

@gitmedemenleneolur : Baş ucumdaki saatin tik takları olmanı istiyorum .

@gitmedemenleneolur : Seninleyken zamanı durdurmayı ,

@gitmedemenleneolur : Saatin kalan dakikalarını sabit durdurmak istiyorum .

@gitmedemenleneolur : Ben seni seviyorum Yazgı .

@gitmedemenleneolur : Kendimden ödün verebilecek kadar çok .

@gitmedemenleneolur : Neyse sevgilim rüyalarda görüşmek üzere .

@gitmedemenleneolur : Biliyorsun gitmeler gelmeler içindir .

@gitmedemenleneolur : Kendine iyi bak sevgilim .

Ve düzeni bozmaya geldimmm . Sınav haftası paniği derken, dersler , ödevler vesaire burayı ihmal ettim biraz .

Yorum yaparak beni mutlu edebilirsiniz .

Oy vermeyi unutmayın. Sevgilerimle kendinize iyi bakın bal porsukları hoşça kalın.

EKLEMDEKİ YANGINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin