"Cioburi de oglindă-cenusa ochilor"

14 2 3
                                    

Autor: rozimediocris

~Pierderea părinților este printre cea mai grea luptă, o durere insuportabilă pe care o simți toată viața, dar si gânduri care te bântuie zi si noapte. Te gândesti daca ai fi putut face ceva, sa împiedici tragedia să se întâmple, dar nu poți schimba soarta unui om. Ce este scris se va întâmpla mai devreme sau mai tarziu, lăsând în urma cicatrici.

În această carte veți face cunoștință cu Caleb, un băiat orfan de mamă, rămas cu un tată abuziv fiind nevoit sa își poarte singur de grijă, totul în timp ce lumea lui se destramă.
Pierderea celei care ti-a dat viață poate însemna sfârșitul tău, mai ales când rămâi cu un tată ce-ți distruge si-ti da viața peste cap si mai mult.

Caleb, băiatul blond pe care toată lumea îl numea depresiv si ciudat, se luptă acum cu el ca să nu cadă pradă viciilor părinților, dar si a depresiei.

După toate bătăile si vânătaile de care a avut parte si care l-au traumatizat, cu sufletul sfărâmat în mii de bucăți, Caleb reușește să își țină capul sus si să își continuie studiile, separându-și viața îngrozitoare de acasă de cea din afară.

Va invit sa îi cunoașteți povestea mai detaliat citind cartea, si va promit ca fără sa vreți, această poveste vă va atinge la inimă așa cum m-a atins si pe mine.

De asemenea, pot sa spun ca acea copertă este superbă- felicitări graficianului- și se potriveste cu povestea.
Descrierea este foarte bine concepută încât sa nu spună nici prea puțin, si nici prea mult, lasandu-te curios să aflii despre ce este vorba. ~

~Sper ca ti-a placut promovarea si te mai asteptam~

Persoana care a făcut promovarea:
Adina_Mihaela_24

Plată:
-follow grupului
-te astept cu voturi si o parere la cartea mea "Agentul"

🌹Promovări🌹Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum