》Să fii independent înseamnă că ai ajuns la o versiune foarte bună a ta, iar aici vorbim despre cazurile în care oamenii au lucrat la asta, nu la cei care doar cred că sunt puțin mai rebeli iar asta le dă dreptul.
Din punctul meu de vedere, este atât de plăcut să nu depinzi de nimeni, să-ți iei propriile decizii chiar dacă nu de fiecare dată sunt consecințe chiar așa blânde, dar mai ales, să fii tu persoana pe care să te bazezi mereu și căreia să-i acorzi tot timpul. Să fii independent nu înseamnă numai atât, dar m-am rezumat la câteva aspecte ca și idee.》În Adamastos exact asta se întâmplă! Evdith Rosselini pornește în aventura ei de a-și găsi femeia independentă ce se ascunde în ea, dar niciodată drumul nu este ușor dacă nu lupți.
Răbdarea este o virtute, dar se pare că tânăra nu știe ce înseamnă acest concept, ceea ce poate o va încurca într-o oarecare măsură.
Chiar dacă este târâtă în cluburi sau oriunde altundeva de către prietena ei, Evdith nu se lasă bătută nici din încercarea de a-și găsi o slujbă perfectă pentru ea.
Dar întrebarea este, până când va reuși să țină aceste lucruri sub control?Vă invit să lecturați deoarece surprizele pregătite de autoare nu se termină aici! În viața fetei își face apariția cineva misterios de chipeș, cu un farmec anume care va reuși să-i dea lumea peste cap.
Cartea este bine scrisă și deja are succes, iar Evdith este nerăbdătoare să își cunoască cititorii!~Sper că ți-a plăcut promovarea, te mai așteptăm. Succes în continuare la scris!~
Persoana care a realizat promovarea Adina_Mihaela_24Plată:
-Follow grupului
-Un vot și o părere la cartea mea "Shin"
CITEȘTI
🌹Promovări🌹
RandomVrei să ai mai mulți urmăritori sau vizionări? Promovările noastre te vor ajuta^^♥️