-MALACH-

19 3 1
                                    

    ●Astăzi este despre Malach, o poveste de dragoste despre supraviețuire, luptă, curaj și ambiție.
     Malach nu este o poveste de dragoste ca oricare alta, ci o poveste în care realizezi că viața nu este atât de roz pe cât vrem noi să pară, iar micile detalii fac diferența.

Artemis14010 ne prezintă povestea unui înger puțin mai diferit, un înger cu aripile frânte, luptându-se între a câștiga și a pierde, între viață și moarte.
    În această carte vom învăța și realiza cum o singură secundă ce are să se scurgă poate schimba multe, dar se poate pierde ușor dacă te pierzi pe tine în proces.
    
   ●Protagonistul nostru, Malach, gol pe dinăuntru dar în același timp plin de gânduri care mai de care mai negre și întunecate, este un băiat căruia toți i-au întors spatele și l-au respins, spulberându-i astfel orice cale de a se mai salva de la căderea în întunericul ce îl amenință zi de zi.
 
    ●Afundat acum și mai mult în întuneric, Malach nu-și mai dorește nimic, convins că pentru el nu mai există șanse sau speranțe, dar apariția ei i-a zguduit lumea, aparându-l și totodată luptând împotriva lui.
   O fată ce poate să-l schimbe sau să-l facă din nou să cadă, o fată pe care o alungă și o cheamă mereu la el, dar toate astea până într-un moment. 

   ●Vă invit pe toți să lecturați această carte deoarece o să ajungeți să-l îndrăgiți pe Malach așa cum am făcut-o și eu, să descoperiți ascunzișurile întunericului din viața lui, și să-i fiți alături în lupta cu sinele pentru salvare, înfruntând toate pericolele, amenințărilor și obstacolele.
   Alături de el veți descoperi o altfel de poveste, o altfel de viață.

   ●De asemenea, este de admirat așezarea în pagină, cât și ortografia și diacriticele care nu îndrăznesc să lipsească. Consider că este o carte bine scrisă și cu siguranță va atrage câți mai mulți oameni în continuare.

~Felicitări pentru concurs și sper că îți place promovarea. Te mai așteptăm! ~

Persoana care a realizat promovarea Adina_Mihaela_24

🌹Promovări🌹Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum