-Imperiul-

13 2 0
                                    

  》 Astăzi Miryam_Galathynius ne va ghida către lumea lui Morrigan pentru a-i afla încercata poveste de viață până în prezent.
   Vom afla diferite lucruri, printre ele numărându-se și faptul că la numai 5 ani aceasta a rămas orfană, inițiată ulterior în artele crimei chiar de către șeful suprem al breslei de asasini. Așadar, micuța ce era odată vulnerabilă a devenit acum o asasină la vârsta de 16 ani, o vârstă la care adolescenții se confruntă cu fel de fel de drame.
   Pare o vârstă mult prea mică pentru a deveni asasin, dar nu te poți împotrivi destinului.

   》Totuși, lucrurile rele par că se țin lanț de tânără, astfel încât aceasta ajunge să fie trădată de către breaslă, dar și pricopsită cu ura regelui, acesta devenindu-i dușman, în final fiind nevoită să lupte pentru propria libertate. Doar că, ceea ce nu știe ea este că libertatea are un preț.

   Recomand această carte pasionaților de lectură, de fantasy și multă dramă și mister. Porniți alături de Morrigan în călătoria ei spre libertate, dar atenție la obstacole!

~Sper că ți-a plăcut promovarea, te mai așteptăm.~

Persoana care a realizat promovarea Adina_Mihaela_24

Plată:
-follow grupului
-voturi și o părete la noua mea carte "Shin"

🌹Promovări🌹Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum