~Respinsă de iad, acceptată de diavol~

24 2 2
                                    

   •Durerea din spatele sinuciderii unei persoane dragi este ceva ce te marchează toată viața, făcându-te să îți tot reamintești acest lucru în multe împrejurări.

   •În această carte, heidi_carter ne‐o prezintă pe Ines Backster ca fiind protagonista ce și-a pierdut mama, iar singurul lucru rămas ce le mai poate apropia îl reprezintă un jurnal scris de către mama acesteia, un jurnal în care își scria toate gândurile, trăirile, totul.

   Problema este că, Ines este prea speriată să citească conținutul, iar acest fapt o împiedică și ratează un detaliu foarte important.
   Vă invit să aflați ce surprize a pregătit autoarea, ce secrete se ascund, dar și să aflați trăirile protagonistei în această poveste plină de mister, suspans și dramă.

   Cine-ar fi crezut că situația se complică și mai mult de atât? Ei bine, da, situația devine mult mai piperată atunci când tânăra Ines descoperă un adevăr ce-i poate schimba percepția și cursul vieții. Cum anume o influențează rămâne să aflați citind povestea.

   Alături de Ines veți descoperi viitoarele ei acțiuni, vorbele ce pot influența, dar și în cine poate avea încredere tânăra de-a lungul peripeției în aflarea adevărului. Veți descoperi secrete, veți rămâne surprinși, veți vrea mai mult.

~sper ca ti-a plăcut promovarea, te mai așteptam~

Ne cerem scuze pentru schimbarea persoanei responsabile, dar colega mea a fost mutată la secțiunea "critici" iar eu am preluat comanda.
Persoana care a realizat promovarea: Adina_Mihaela_24

Plată :
-follow grupului
-voturi si o parere la cartea mea "Agentul"

🌹Promovări🌹Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum