●Am revenit, de data aceasta cu o nouă carte scrisă de _gryffindor_heir_ sub numele de "Catherine Evans 1".
●Cititori ai cărților de fantezie, azi v-o prezint pe Catherine, o profesoară la Școala de Magie Hogwarts.
●Ea predă cursuri de vindecare, este expertă în poțiuni, și mai mult de atât, este moștenitoarea celor patru fondatori.●Pare că viața ei este foarte frumoasă și decurge perfect, dar în adâncul sufletului ei nu este deloc așa.
Cartea începe cu Catherine povestind niște amintiri din copilărie alături de părinții ei, chiar în momentul când a aflat că cel mai malefic vrăjitor este pe urmele ei, pornit după puterile ei.Cu timpul, ea și-a pierdut zâmbetul frumos, iar viața decide să-i mai joace un joc, punând-o în fața trecutului de care a fugit timp de 10 ani.
Apariția lui Harry, persoana de care a fugit atâta timp îi dă lumea din nou peste cap.
Cu ce provocări apare în viața ei Harry, dar și ce va descoperi Catherine vom afla doar lecturând cartea, așa că luați-vă gustările și hai la citit!Dar lucrurile nu se termină aici!
Totuși, există un adevăr pe care Catherine îl ține ascuns de Harry deoarece nu are suficient curaj încât să-i mărturisească.
Va reuși Catherine să facă față noilor provocări iar zâmbetul să-i revină pe față? Dar întrebarea e, cine i-l poate aduce?
Și cum rămâne cu acel vrăjitor malefic?Răspunsul la toate întrebările le veți găsi în carte, dar nu numai atât.
~Felicitări pentru concurs și sper că ți-a plăcut promovarea. Te mai așteptăm!~
Persoana care a realizat promovarea Adina_Mihaela_24
CITEȘTI
🌹Promovări🌹
RandomVrei să ai mai mulți urmăritori sau vizionări? Promovările noastre te vor ajuta^^♥️