,,Nevinovată"

22 1 1
                                    

     ❤ Autor: RougWerewolf

     📚  Coperta este una reușită, arătându-i pe cei care vor realiza întreg firul narativ.

     📚  Chiar din descriere, îți poți da seama că această carte este plină de acțiune, suspans, însă nu lipsește  dragostea și drama.

       📚  Luisa este obligată din lipsa împrejurărilor, să treacă pe partea celor răi, iar într-un final, este acuzată de crimă, chiar dacă nu a înfăptuit așa ceva. Este condamnată la închisoare, însă pe nedrept.

      📚  În închisoare, protagonsita descoperă multe caractere ce ușor-ușor îi devin apropiate, ca mai apoi să îi devină un fel de familie. Fiecare personaj, are ascunsă o diferită tipologie, un trecut diferit și un caracter la fel de diferit.

          
      📚  Limbajul este unul cursiv și extrem de expresiv. Eu una, am putut simți cu ușurință toate etapele sufletești prin care a trecut protagonsita.

      📚  Dialogurile sunt într-adevăr o adevărată portiță spre a afla ceea ce se ascunde după fiecare cuvânt rostit de personaje.

      📚  Nu am întâmpinat greșeli gramaticale sau de ortografie, ceea ce este un mare plus pentru lucrare.

      

      📚  Recomand cu cel mai mare drag această carte. Acțiunea și suspansul sunt la ele acasă, făcându-vă să vă întrebați permanent ,,Oare ce se va întâmpla în continuare?" și așteptând noul capitol ce va să vină, cu sufletul la gură.
          


         Critică realizată de  DenisaCarla15

         Plată: follow permanent grupului și voturi cărții mele,,Spune-mi numele tău!" ❤
        
         Scuze de întârziere, dar am fost destul de ocupată❤
         

🌹Promovări🌹Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum